Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170847 kertaa)

Poissa Penny

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #60 : 08.02.06 - klo:09:14 »
Mikähän juttu muuten tossa therappessa on kun sen pitää antaa vaikuttaa se 3min? Ja mulla ainakin se vaikutusaika on ihan välttämätön jos haluaa hyvän tuloksen.

Sama juttu, tiedä mihin perustuu... Lyhyellä ajalla ei tule hyvää, jos levittää ja pesee samantien, vaan se 3 min pitää olla päässä. Tuo 3 min maaginen aikahan taitaa olla myös Humectressissa ja Therappessa?

Ja tuosta Kuukusen viestistä, tosiaan moni asia vaikuttanee tuohon pesutulokseen, kuten tukkalaatu ja mihin on tottunut jne... Toisaalta entinen luottokampaaja sanoi usein, että olisi hyvä pestä hiukset aina tosi narskuviksi, silloin vasta hius olisi oikeasti puhdas kun se "soi", eli "natisee ja vinkuu" kun sitä koittaa kädellä, on siis tosi nihkeä - mutta itsestä tuntuu että moinen vaan kuivattaa tätä tukkaa usein tehtynä. 

Tuo Botanoil tuoksuu musta melkoisen voimakkaasti mandariinille, on oranssia väriltään. Hassua muuten, että ihmiset tuntuvat haistavan useimmiten appelsiinin, kun itse taas haistan ihan selvän mandariinin. ;) Musta esim. Altima tuoksuu tosi voimakkaasti mandariinille, ei appelsiinille...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #61 : 08.02.06 - klo:12:45 »
Vihdoin ja viimein sain tilailtua tota nexxusta.Mustikan kimppatilaukseen laitoin.Toivottavasti tulee perille ehjinä niin pääsen sitten tänne laittamaan kokemuksia.Therappea ja humectressia tilasin 400ml molempia.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 08.02.06 - klo:23:50 »
Mä olen nyt varmaankin jotenkin päästäni viallinen  ???
Pesu MOP:n kosteuttavalla shampoolla, ja hoidoksi nexun keraphix ja humectress, molemmat hyvin hieroittuina pyyhekuiviin hiuksiin, ensin kera ja sitten hume, molemmat 20min vaikutusajalla.

Ja lopputulos on nyt itsestään kuivuttuaan ihan basic.
Hiukset ovat "isot" ja liian tuuheat, kiiltoa ei näissä näy edelleenkään (niinkuin ei ikinä) ja hiukset tuntuvat hieman kuivahkoille, vaikka eivät sentään kuiville.

Aivan uskomatonta miten nämä pakkaset kuivattavat karvat päähän, tuntuu että kaikki kosteus häviää letistä ja on suoratsaan rapsakka.
Pitää testata vielä paro kertaa tuota kombinaatiota, mutta ainakaan hden käyttökerran jälkeen ei sytytytä.

Ei voi muuta sanoa kuin miljoonasti kiitos eräälle ihmsille joka antoi muutamaa testikertaa varten humea ja keraphixia, olisi ollut aika suolaista tilata näitä ulkomailta asti ja todeta että jo tutuilla aineilla voi saada paremman tuntuiset hiukset.
Katotaan vielä huomenna josko yön aikana olisi tapahtunut jokin ihme, ja huomaisinkin aamulla taas omistavani hyväkuntoisen letin.  ::)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 09.02.06 - klo:01:20 »
Ishamael, ei toimi mullakaan tuo Hume. Keraphixin en kanssa en tosin ole edes kokeillut. Humectress itse asiassa toimii tällä hetkellä huonoiten kaikista omistamistani hoitoaineista. Mutta uskaltaisin väittää, että Therappe+Enphuse+Luxxtress yhdistelmästä sunkin tukka tykkäisi. Tuolla yhdistelmällä sain nimittäin viikonloppuna hiukset ensimmäistä kertaa aikoihin oikeasti kiiltämään, kun suoristin ne. Sileys ja pehmeys oli aivan sanoinkuvaamatonta. :)

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #64 : 09.02.06 - klo:09:23 »
Mulla monet aineet tarvitsee useamman käyttökerran, ennekuin näyttävät todelliset tehonsa.
Hume ja Kera ei ole tehnyt tässäkään päässä vielä ihmeitä, mutta en olekkaan vielä tehnyt niillä kunnon kuuria. Olen huomannut, että ainakin kaksi viikkoa (n.6 pesua) on hyvä määrä hoitaa samoilla tuoteilla, niin huomaa vaikutuksen.
Noissa on vaan sen verran paljon hajusteita, etten pysty nyt pahinpaan ihottuma aikaan vetää tuota kuuria.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #65 : 09.02.06 - klo:10:30 »
Mun mielestä Nexxukset on ehkä hieman "yliarvostettuja" täällä (tai ainakin HS:llä oli). En tiedä sitten mistä johtuu (siitä että niitä on vähän vaikeampi saada? ??? ;D ). Mun päässä esim. MOP:t on toiminu paljon paremmin kuin Nexxut. Jos vertaa esim:

- Therappe vs. C-system kosteuttava shampoo: C-system on paljon parempi. Therappesta en oikeastaan ole koskaan niin välittänyt
- Ensure vs. C-system Moisture Complex (ph. 3.5-4.3): C-system vie taas voiton, selvittää huomattavasti paremmin
- Keraphix vs. C-system rekku: lopputulos samaa luokkaa
- Humectress vs. MOP Extreme moisture: Moppi voittaa taas, vaikkakin tuo mop on enemmän tehis entä Humectress...
- Nexxus Luxtress: ei riitä tehot silottamaan karheaa luonnonkiharaa (mikä on mun tukan tärkein vaatimus jätettävälle), muuten kyllä tosi hyvä suihkittava, jos niistä tykkää (paitsi haju sietämätön)

Mutta huom! Nämä vain omia kokemuksiani, eri tukkalaadun omaavat ovat varmasti eri mieltä..

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 09.02.06 - klo:11:57 »
Tigru, sehän siinä onkin. Mun tukan mielestä Nexxut eivät todellakaan ole yliarvostettuja. :) Neljästä tuotteesta kolme on kaikista parhaimmat pullot mitä kaapista (markkinoilta?) löytyy.

Monet on valittaneet tuosta Luxxtressin tuoksusta. Mun nenään se ei haise ollenkaan vahvalle eikä muutenkaan pahalle. Ihmettelin kyllä jo alussa sitä miten vahvasti jotku voi kokea sen tuoksun. Siis sillä tavalla ettei oikeasti voi käyttää hyvää tuotetta sen hajusteiden takia. En siis ole mitenkään yliherkkä hajusteille, joten siinäkin voi olla selitys, mutta mulla on kyllä kaapissa paljon vahvemmin tuoksuvia aineita vaikka kuinka monta. Tuo on siis thehairshopista ostettu.

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 09.02.06 - klo:13:50 »
Monet on valittaneet tuosta Luxxtressin tuoksusta. Mun nenään se ei haise ollenkaan vahvalle eikä muutenkaan pahalle.

Ei mullakaan haissut ne pari ekaa pulloa Luxia juuri yhtään miltään, ihmettelinkin silloin, kun monet valitti siitä hajusta... Mutta kolmas pullo -auta armias miten voimakas haju heti avaamisesta lähtien! Mies on edelleen käyttänyt sitä satunnaisesti - haistan sen valehtelematta aina tietokoneella (talon toisessa päässä) istuessani, kun mies suihkii sitä muutaman suihkauksen vessassa tukkaansa, se haju on niin voimakas. En tiedä, onko tuo jotenkin viallinen pullo, kaikki on tilattu jenkeistä samasta putiikista (HABD). Yksi pullo on vielä avaamatta, tiedä pitäisikö testata sen tuoksu.

Ja Ishamael, kannattaa kokeilla myös sekoittaa Humea ja Keraphixia toisiinsa, eli ei laitakaan niitä päähän peräkkäin - vaan molempia yhdessä - ja sitten antaa vaikuttaa. Ja laittaa runsaasti, pienellä määrällä ei tämä tukka ainakaan tule minkäänlaiseksi. Noin itsellä tullut paras tulos.
« Viimeksi muokattu: 09.02.06 - klo:13:52 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #68 : 09.02.06 - klo:13:57 »
Mustakaan Nexxus ei tosiaankaan ole yliarvostettu sarja, päin vastoin. :) Esim. tuo parjattu luxxtress on mun luonnonkiharalle paras mahdollinen jätettävä, samoin mm. therappe, humectress, keraphix, ensure ja botanic oil toimivat loistavasti. Epitome on oikeastaan ainoa kokeilemani nexxus, josta en suuremmin diggaile. Samoin Enphuse tekee ennemminkin hallaa kuin hyvää, jos sitä laittaa liian hyväkuntoiseen tukkaan. Sen sijaan silloin tällöin käytettynä super-hoitajana se on loistava.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #69 : 09.02.06 - klo:16:39 »
Itseäni selventääkseni, en siis tarkoittanut, että Nexxut olisivat huonoja, toki ne on keskiverto kampaamotuotteita parempia munkin mielestä, mutta uusia pulloja en ole loppuneiden tilalle ostanut. Tykkään käyttää vain niitä tuotteita, jotka on mun hiuksille osoittautuneet parhaimmiksi (ei toisiksi tai kolmanneksi parhaimmiksi). Aluksi olin Nexxuista ihan hurmiossa, mutta aina sitä tuntuu löytävän uusia ihania tuttavuuksia, jotka ovat sitten vielä parempia ;D

Kaikki on niin suhteellista, riippuu mihin vertaa ;) Mutta hyvä tietenkin, jos jotku ovat löytäneet Nexxuista luottomerkkinsä :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #70 : 09.02.06 - klo:16:54 »
aluksi harva nexxu on tässä päässä toiminut. Therappe kutitti, kera takutti, hume teki koppuraiseksi, mutta siitä se sitten alkoi hyväkin taival kun oli pari kertaa käyttänyt :) ja luxxtressista en enää luovu, todella hyvä jätettävä joka toimii hyvin myös kasvovoiteena ;) minun luxxini tuoksuu keveästi vihreälle teelle, oikein miellyttävälle. Onkoos näissäkin eroja, kuten moisturizerin tuoksuissakin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #71 : 09.02.06 - klo:17:18 »
Kokeilin taas äsken pesussa pitkästä aikaa Therappea ja ai että oli ihanaa. Ehkä raaskin ottaa käyttöön taas kun kesä lähestyy kun pääsen kesällä ostamaan Ruotsista uuden.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #72 : 10.02.06 - klo:00:07 »
Tällaisia uutisia Goddes-withinin sivuilta (ellei jo ole jossain täällä):

*************PLEASE NOTE****************
NEXXUS HAS DISCONTINUED SOME PRODUCT LINES AS NOTED BELOW. THEY WILL RE-FORMULATING SOME OF THE ITEMS, PLEASE SEE THE LIST BELOW FOR DETAILS.

WE DO HAVE SOME INVENTORY STILL AVAILABLE IN OUR WAREHOUSES WHILE SUPPLIES LAST. IF THE ORDER BUTTON IS NOT THERE THAT ITEM IS GONE.

PRODUCTS TO BE RE-FORMULATED:

Expected to be available in late Jan to mid Feb 2006

Therappe Shampoo: Now - Phyto Organics Theratin

Humectress Conditioner: Now - Phyto Organics Humectin

Keraphix Conditioner: Now - Aloxxi Keramix

Ensure Conditioner: Now - Aloxxi pH3

Aloe Rid Shampoo: Now - Aloxxi Kelate Shampoo

Emergencee: Now - Aloxxi Polymedic

There is also expected to be several new items to be released under the Phyto Organics, Y-Serum, And VitaTress lines over the next 3-4 months. We will keep you up to date on these items as they become available.
« Viimeksi muokattu: 10.02.06 - klo:00:09 kirjoittanut Liisukka »

bbee

• Vieras
« Vastaus #73 : 10.02.06 - klo:14:19 »
Mistä eurooppalaisesta nettikaupasta saisi tilattua Luxxtressia? Ei löytynyt ainakaan HQhairista  ???

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 10.02.06 - klo:14:26 »
Mistä eurooppalaisesta nettikaupasta saisi tilattua Luxxtressia? Ei löytynyt ainakaan HQhairista  ???

www.thehairshop.co.uk olen itse tilannut