Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170996 kertaa)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #240 : 08.12.06 - klo:13:37 »
En ole muutamaan kuukauteen käyttänyt ollenkaan Nexxuksia, koska kesällä ne eivät oikein sopineet hiuksilleni. Tänään kuitenkin pesin Therappella ja hoidin (n. 10 min) Humectressilla. Jätettäväksi Luxxtress ja latvoihin Redkenin soft ends. Kylläpä tuli hyvä tulos! :o Yleensä olen laittanut Keraphixiäkin samalla, joko ennen humea tai sekoittanut niitä. Ja tulos on aina ollut vähän takkuinen ja pörröinen... Epäilen että hiukseni eivät kaipaile Keraphixin paikkausta, vaan kosteutusta. Ja tuo Therappe+Humectress+Luxxtress yhdistelmä tosiaan kosteuttaa! :)

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 08.12.06 - klo:15:32 »
^ Myös Duane Readella (http://www.duanereade.com/) on Nexxuja, ja tuolta nettiosoitteesta saa vinkkiä hinnoistakin. DR löytyy myös useammasta kadunkulmasta, joten kannattaa ottaa mukaan reilumpi laukku  ;)

OT: New York on aivan ihana paikka, varsinkin keväällä!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 08.12.06 - klo:15:44 »
Hyviltä vaikuttaa nuo hinnat.Olen kuolannut noita Nexxuja jo vuoden päivät,mutten ole raaskinut tilata HQ:lta.Pitänee ottaa iso laukku ja pakata kevyesti,jotta kaikki härpäkkeet tulee kannettua kotisuomeen saakka. ;D En malta odottaa maaliskuuhun...
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #243 : 08.12.06 - klo:16:31 »
Mulla oli äsken ihana Nexxus pesu kokemus. Pesu Botanoililla, joka pesee juuri sopivasti puhtaaksi tukan, ja tuoksuu raikkaalle mandariinille. Sitten Keraphix tehohoidoksi, yli tunniksi muhimaan. Mun mielestä Keraphix haisee ihan kamalalle, onko muillakin näin? Karvasmantelille ja tunkkaiselle mummolle... Onneksi muovipussi päässä pitää hajun sisällään... Huuhdellessa tukka tuntuu erilaiselle kuin minkään muun hoidon jälkeen. Paksulle mutta huippu silkkiselle. En tiedä mikä aine näissä vaikuttaa ja tekee näin hyvän tuntuisen tukan. Jätettäväksi Luxxtressia ja avot, aivani hana silkkitukka. Paha hajukin haihtuu kuivuessa.

Aika ylhäällä INCIssä noissa Humectressissa ja Keraphixissa on mineraaliöljyä.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 09.12.06 - klo:11:50 »
Kertokaahan hieman tuosta Botanoil-shampoosta. Se ilmeisesti sekä pesee kunnolla että hoitaa samanaikaisesti? Ainakin inci vaikutti tosi houkuttelevalta.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #245 : 09.12.06 - klo:12:58 »
Mun mielestä Keraphix haisee ihan kamalalle, onko muillakin näin? Karvasmantelille ja tunkkaiselle mummolle... Onneksi muovipussi päässä pitää hajun sisällään...

Myös mun mielestä toi Keraphix haisee kauheelle. Tulee mieleen aina joku paloöljy tai muu polttoaine. Onneksi haju ei jää hiuksiin. :)
Se on kyllä tosi juttu, että huuhtelun jälkeen hiukset tuntuu aina erilaiselle tän tehiksen jälkeen, kun minkään muun hoidon jälkeen. Ja pelkästään positiivisella tavalla!
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 09.12.06 - klo:13:04 »
Nuppu, kyselit tuolla toisessa paikassa hyvin pesevää sulfaatillista shampoota, ja olisin suositellut sulle Botanoilia :) Tuoksuu tosi hyvälle, koostumus on sellainen matta oranssi, mutta geelimäinen. Pesee mun mielestäni vähän narskuvammaksi kuin MOP:n Clean, mutta ei silti mitään verrattavissa syväpuhdistuksen nahkeuteen. Mielestäni pitää värin ihan hyvin.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 09.12.06 - klo:13:23 »
^ Osaatko sanoa, miten hoitava tuo Botanoil on verrattuna esim. vaikka siihen Cleaniin? Ainakin incistä löytyy hoitaviakin aineita. En halua mitään ihan "tyhjää" ainetta laittaa hiuksiini. Sitten taas Joicon K-Pak-shampoo tuntuu hoitavan liikaakin, tai kyllä se varmaan pelkän pikahoidon kanssa toimisi, mutta itse tykkään eniten yhdistelmästä pesevä (mutta silti hoitava) shampoo - kunnon tehis - sulkeva pikahoito.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 17.12.06 - klo:17:45 »
Nyt on mullakin ensimmäiset kokemukset Nexxuista, kiitoksia vain näytteistä eräälle juurekselaiselle :) !

Katselin incejä, niin olinko sokea vai eikö näissä ole silikoneja ?

Pesin siis Therappella ja hoitiksena Humectress ... En osannut odottaa noilta oikein mitään, mutta yllätyinpä positiivisesti :o !! Siis varmaan riittoisimpia tuotteita ikinä mitä oon kokeillut ! Ja voi kiesus miten pehmeä tukka noiden jäljiltä tuli, olin todella yllättynyt !! Ja kiiltoa tuli myös yllättävän paljon! MUTTA mikä ihmeellisintä ja parasta, niin mun hilseongelma mikä alko Redkenin värisarjan tehiksen jälkeen niin näiden Nexxusten käytön jälkeen katos  :-* , mikähän näissä niin hyvää oli että sai tuon ongelman korjatuksi ?!...
Saas nähdä miten toimisi pidemmän päälle meikäläisen tukassa, mutta ensimmäinen kokemus ainakin oli todella positiivinen... Mutta tuostapa sitten tulikin pienoinen "ongelma", että mistä näitä sitten tilaisi jos haluaisin jatkossakin käyttää. Katselin tämänkin palstan vinkit läpi ja kattelin muutamia nettikauppoja, mutta etenkin tuo Humectress hoitoaine näyttää olevan tosi kallista, melkein 17£ /puteli, Therappe shampoo sen sijaan paljon edullisempaa n. 10£ /puteli.

Mistä sais tällä hetkellä kaikken edullisimmin noita, vai saako niitä mistään alle noiden hintojen ? Siis Euroopasta, kun Usasta tms. en halua tullijuttujen takia tilailla, enkä myöskään ole oikein innostunut Ebaysta tilailemaan, ellei sitten lyöttäytyisi mukaan johonkin kimppatilaukseen tms. mutta mutta ...

Mites tuota, te jotka olette kokeilleet ton shampoon ja hoitiksen vanhoja sekä uusia versioita, kun niiden incit kuitenkin eroaa, niin eroaako sekin tuntu mikä tukkaan tulee niin kuinkakin paljon ? Onko uudempi tai vanhempi parempaa, vai ovatko kummatkin yhtä hyviä vaikka ovatkin vähän erilaisia ?
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #249 : 17.12.06 - klo:18:18 »
Katselin incejä, niin olinko sokea vai eikö näissä ole silikoneja ?

Pesin siis Therappella ja hoitiksena Humectress ...

Ei ole silikoneja noissa, Nexxuissa harvemmin on, mutta joistakin kuitenkin löytyy.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 24.12.06 - klo:21:15 »
Olen nyt kahden vaiheilla tilaanko Enphusen vai Humectressin, mieluisin ottaisin kummatkin mutta rahatilanne ei vähään aikaan anna periksi.. Kummatkin ovat ilmeisesti melko silottavia? Humectressia epäröin siitä syystä, että monet ovat sanoneet ettei se toimi yksinään. Viitsisikö joku tehdä pientä vertailua näistä?

Edit, päädyn kuitenkin pohdinnan jälkeen luultavasti näin aluksi Humectressiin ja hommaan myöhemmin Enphusen..
« Viimeksi muokattu: 25.12.06 - klo:09:57 kirjoittanut Atwa »
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 25.12.06 - klo:12:18 »
Olen aivan ihastunut Humectressiin jätettävänä! Poishuuhdeltavana en ole vielä paljon kokeillut, mutta tosiaan jätettävänä toimii mahtavasti, todellakin kosteuttaa!
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #252 : 25.12.06 - klo:13:07 »
Olen nyt kahden vaiheilla tilaanko Enphusen vai Humectressin, mieluisin ottaisin kummatkin mutta rahatilanne ei vähään aikaan anna periksi.. Kummatkin ovat ilmeisesti melko silottavia? Humectressia epäröin siitä syystä, että monet ovat sanoneet ettei se toimi yksinään. Viitsisikö joku tehdä pientä vertailua näistä?

Minusta nämä kaksi eivät ole oikein mitenkään verrattavissa keskenään. Enphusessa taisi olla melko reilustikkin silikoneja kun taas Humectress on silikoniton. Enphuse on myös melko "tuju" tehohoito mutta humectress on kevyenlainen hoitoaine. Minusta molemmissa on se vika, etteivät toimi niin hyvin yksinään.
Jos minun pitäisi valita, ottaisin enphusen tai enphusen ja Ensuren ;D Ensure+enphuse ovat minusta täydellinen parivaljakko. Humectress on minusta aikalailla perushoitoaine. Että jos ei ole tehohoitoja (toimii minusta parhaiten nimenomaan nexxus-tehohoitojen kanssa), joiden kanssa käyttää sitä, niin melko hukkatuote.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 25.12.06 - klo:13:12 »
Olen samoilla linjoilla Mustikan kanssa. Minä ottaisin enemmänkin sitten Enphusen noista kahdesta, jos nyt meinaa valita. Humectress on aika kevyehkö hoitoaine ja sopii parhaiten joko sekoitettavaksi noihin Nexxuksiin tai sitten sulkemaan hiuksen niiden jälkeen, eikä ole mikään ihmeellinen tuote. Näin ollen ottaisin ehdottomasti Enphusen.

Sen sijaan minusta rankempi valinta olisi, jos pitäisi valita Keraphixin ja Enphusen väliltä. :P Siinäpä vasta olisikin pulma!
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 25.12.06 - klo:13:29 »
Nyt meni kyllä vaikeaksi, ottaisinko sittenkin Keraphixin  ;D Parin tunnin sisällä pitäisi päättää. Enphuse jää nyt sittenkin kaikeksi harmiksi sen takia pois, koska sitä ei saa HQhairista.. Onko Keraphix yhtä "voimakkaasti paikkaavaa" kuin Joicon K-Pak rekku? Joicon rekku karheuttaa ainakin liikaa jos käyttää useammin kuin kerran viikossa.
Keraphix siis toiminee myös yksinään?
« Viimeksi muokattu: 25.12.06 - klo:13:35 kirjoittanut Atwa »
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.