Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170777 kertaa)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
Vs: Nexxus
« Vastaus #300 : 28.01.07 - klo:00:09 »
Amy, mun mielestä Nexxulta on kehuttu lähinnä kuivien hiusten tuotteita, en muista erityisen kehuttuja rasvoittuvalle päänahalle tarkoitettuja tuotteita. Mutta muistaakseni Mustikka etsi ja kokeilikin joskus jotain Nexxun rasvoittuville hiuksille tarkoitettuja tuotteita.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #301 : 28.01.07 - klo:00:11 »
Laitoin Goddess Withiniin tilaukseen pari kappaletta tuota Luxxtressia kun sitä on niin paljon täällä kehuttu, toivottavasti tuli oikea tuote koska tuolta GW:stä löytyi vain Lexxtress niminen jätettävä, lienevätkö kirjoittaneet nimen väärin.  ::) Toivottavasti tulevat ehjinä perille. Jotain oikein kosteuttavaa shampoota ja hoitistakin tekisi mieli kokeilla, harkinnassa tällä hetkellä lähinnä Therappe ja Humectress mutta pitää perehtyä vielä tarkemmin noihin tuotteisiin ja lueskella vielä uudestaan tämä ketju läpi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #302 : 28.01.07 - klo:16:32 »
Nonih, nyt minä laitoin visan vinkumaan ja tilasin nexxuja. Alkaa olla monet purkit loppumaan päin, joten lisää tarvitaan  ;) Näitä on kauan tehnyt mieli kokeilla, niin nyt sitten tilasin hqhairista. Luin tämän ketjun kokonaan läpi (jo kolmannen kerran) ja päädyi piiiitkän mietinnän jälkeen Therappeen, Humectressiin ja Headressiin. Myöhemmin tilaan sitten keraphixin ja ehkä enphusenkin. Innolla jään odottelemaan  :D
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 29.01.07 - klo:03:18 »
Triina: Loistavaa kun saavuit paikalle! Tykkäsin tosi paljon siitä hoitoaineesta jota mulle viimeksi suosittelit (Matrixin Amplify), teki tosi kiiltäväksi hiukset! :) Nyt on etsinnässä silariton shampoo joka ei lätsäyttäisi tukkaa ja pakko on jotain uuttaa hoitoainettakin kokeilla (tämä palsta tekee hulluksi). ;) En kuitenkaan liikaa hoitavuutta tarvitse kun hiukset on hyväkuntoiset.

Meillä kun taitaa olla vähän samantyyppinen pää niin voisin hyödyntää sun kokemusta kun olet ehtinyt kokeilla vaikka mitä.  ;) Mitä sinä shampooksi mulle suosittelisit? Sitä MOPin Cleania on kyllä suositeltu mutta toiset taas ei tykkää yhtään. En ole jaksanut etsiä jokaista tyyppiä erikseen selvittääkseni hiuslaadun, ehkä irtisanon itseni töistä niin jää tälle aikaa.  ;D

Luomo: Kiitos, tuo on tosi hyvä tietää! :)

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #304 : 04.02.07 - klo:20:27 »
Tänään kokeilin ensimmäisen kerran Nexxuksen Humectress hoitoainetta, tuoksu vähän tympi mutta hiukset tuntuvat näin pesun jälkeen tosi hyviltä ja selvisivät helposti. Eivät tosin ole vielä kuivuneet.

Hiukseni tuntuivat imaisevan humectressin itseensä ja joudun todennäköisesti käyttämään joka kerta hoitista reilulla kädellä. Mutta tuntui että hoitis olisi erittäin kosteuttavaa kun hius sen sillä lailla imaisi. Ehdottomasti parempi mulla kuin MOPin c-system hydratinghoitis. Ensimmäisillä pesuilla se tuntui hyvältä, mutta jatkossa se ei selvittänyt enää tarpeeksi. Ikäänkuin imeytyi hiukseen ja teho ei riittänyt selvittämiseen, vai olisiko tuo johtunut siitä että se oli muistaakseni silikoniton, ja omat hiukseni tuntuvat kaipaavan vähän silareita, koska ovat NIIN käsitellyt.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 04.02.07 - klo:20:55 »
Ehdottomasti parempi mulla kuin MOPin c-system hydratinghoitis. Ensimmäisillä pesuilla se tuntui hyvältä, mutta jatkossa se ei selvittänyt enää tarpeeksi. Ikäänkuin imeytyi hiukseen ja teho ei riittänyt selvittämiseen, vai olisiko tuo johtunut siitä että se oli muistaakseni silikoniton, ja omat hiukseni tuntuvat kaipaavan vähän silareita, koska ovat NIIN käsitellyt.

Mutta eikö (myös) Humectress ole silariton?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 04.02.07 - klo:22:12 »
Juu, ei ole kyllä Humessakaan silkkaria.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #307 : 05.02.07 - klo:09:29 »
Mä jotenkin oletin että olisi  :-[ mutta jokatapauksessa tuntui paremmalta kuin MOP, joskin tätäkin joudun varmasti käyttämään runsaalla kädellä.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 06.02.07 - klo:10:37 »
Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa Nexxuksen  Enphuse -tehohoitoa, reilun tunnin vaikutusajalla. Shampoona oli MOP:n clean, ja jätettävänä Nexxun Luxxtress.

Enphuse tuntui jo levitettäessä tosi siloittavalta, syytän siitä silikoneja. Käsiä pestessä tuntui että se kalvo ei lähde millään pois. Aineen vaikuttaessa pussin  ja pipon sisässä pääätä jotenkin kuumotti  ??? en tiedä kuvittelinko vain, vai johtuiko se kasvonaamioista. Huuhdellessa hiukset tuntuivat ihanan sileiltä, mutta saman tuloksen saa kyllä vaikka Joico IHT:llä. Tosin tuntuu että Nexxulla varmaan varmemmin myös huonompikuntoiseen tukkaan. Laitan kyllä tätä ehdottomasti jos/kun tulee jotain kamalia takkuja.
      Kuivuttuaan tukka on tuntunut aika normaalilta, sellaiselta jämäkältä ja sileältä mitä se nykyään lähes aina on. Mutta päänahka....sitä on kutittanut ihan vietävästi eilen (tänään ei enää onneksi), juuri kun se oli kaksi viikkoa ollut tosi hyvänä, ei kutissut tai rasvoittunut niin eilen alkoi pesun jälkeen kutina. En tiedä onko se sitten se silikoni, koska mikään allerginen ihminen en ole, mutta silikoniset shampoot aiheuttaa kutinaa. Koitin kyllä varoa enkä pistänyt sitä levittäessä lähellekään päänahkaa.  No, en vielä syytä tuosta Enphusea, koska mun päänahan käyttäytymistä on vaikea ennustaa, katsotaan sitten uudestaan ensi kerralla. En kyllä ole yli vuoteen käyttänyt mitään noin silikonista tehohoitoa...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 08.02.07 - klo:12:37 »
Minun kokemukset on rajottuneet tähän asti Therappeen ja Humectressiin jotka on muuten aivan mielettömän hyviä tuotteita mutta tuppaavat kutittamaan päänahkaa aikalailla.

Ostin viime viikolta Tukholmasta Keraphixin ja ensimmäisen käytön jälkeen tuntuu että se on turhan tuhti rakennepaikkaava sellaisenaan tälle päälle eli uskon että toimii paremmin jonkun kosteuttavan tehiksen kanssa kuten joku tässä ketjussa taisi aiemmin mainitakin.

Lisäksi ostin hetken mielijohteesta Babassu Mudin josta en edes muistanut mitään kommentteja täältä. Olen käyttänyt sitä nyt kaksi kertaa ja se on ollut aivan _täydellinen_. Ihan ennennäkemätön kiilto jonka muutkin ovat huomenneet ja hius näyttää todella silkkiseltä ja hyvinvoivalta. Molempina kertoina olen antanut sen vaikuttaa sen ajanpuutteen vuoksi vain 3-5 minuuttia. Antoi lisäksi jonkun verran tuuheutta tähän pakkasen raiskaamaan lättänä-tukkaan eli mahtava löytö  :-*  :D Suosittelen kokeilmaan rohkeasti jos siihen on mahdollisuus.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #310 : 12.02.07 - klo:18:06 »
Pääsin minäkin vihdoin kokeilemaan näitä Nexxuja. Ensinnäkin hiukseni ovat nyt olleet jo aika pitkän aikaa erittäin katastrofaalisessa kunnossa - latvat hamppua, pituudet kuivia, ja silti päänahka rasvoittunut nopeasti. Olen myös aika paljon laiminlyönyt hiustenhoitoa, esim. skippaillut jätettäviä yms. Sen lisäksi olen käyttänyt aika paljon Tigin tuotteita, jotka eivät niin kauhean hoitavia ole. Ja pakkanenkin tehnyt tuhojaan. Tässä kokemuksiani eilisestä, ensimmäisestä pesusta. Tulokset saattavat toki muuttua jatkossa, mutta toivottavasti eivät:

Therappe-shampoo. Ihana koostumus, todella voidemainen. Tuoksusta en pitänyt, toi mieleen Joicon K-Pakien ällöesanssibanaanin. Tuntui jo levittäessä todella kosteuttavan tukkaa. Annoin vaikuttaa sen kolme minuuttia. Huuhdellessa olin jo ihan myyty, koska hiukset tuntuivat paremmilta kuin piiitkiin aikoihin. Todellakin kosteutti, mutta pesevyydestä en oikein ole varma vielä, toimiiko omalle päälleni, ts. peseekö tarpeeksi hyvin.

Keraphix-rekku & Humectress-hoitis -yhdistelmä. Käytin näiden sekoitusta tehiksenä tunnin vaikutusajalla. Molempien koostumuksista tykkäsin, samoin tuoksuista. Levittyivät helposti. Huuhdellessa hiukset tuntuivat todella kosteutetuilta ja "ensihoidetuilta". Pidin ehdottomasti.

Pitääkin nyt alkaa käytellä näitä, kun kerran niin hyvin toimivat. Tosin tähän hyvään tulokseen saattoivat vaikuttaa myös jätettävät, joita laitoin reilusti (K-Pak-vaahto, Soft Ends, Magic Bullet). Hiukset ovat nyt tosi hyväntuntuiset, ihanan kosteutetut. Latvatkin voivat paremmin heti. Tosin en sitten tiedä, kauan tulos kestää, tai palautuuko hiusten kunto huonompaan taas piakkoin tämän hyvän ensivaikutelman jälkeen. Olen kuitenkin todella tyytyväinen näihin Nexxuihin, ei näitä ole todellakaan turhaan hehkutettu.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 12.02.07 - klo:19:32 »
Mä olen menossa kohta vaalentamaan hiuksia ja hiusten tulevaa kuntoa tietysti pelkään. Kovasti niitä on tullut nyt hoidettua O&H:lla ja K-pakin rekulla, mutta mietin että oliskohan tuo Enphuse vielä noita kahtakin parempi.

Viime talvena hankin Therappen, Humen ja Enphusen. edit: unohdin Luxxtressin kokonaan. Ainoa noista joka on loppu on Enphuse ja se teki aika vaihtelevaa jälkeä. Ehdottomasti on kyllä tukkatuotteiden parhaimmistoa, mun tukka ei ole ikinä ollut niin hyvässä kunnossa silloin kun Enphusen tehot toimi 100%. Muuta Enphusesta en sitten muistakaan, joten olen vähän kahden vaiheilla tuon tilaamisen kanssa.

Tuolta kaapista nyt löytyy mitä tahansa tehohoitoja; on O&H:ta, Moisture Maniacia, Joico Moisturizeria, K-Pak rekkua, L'anza Dry Hairia (sitä vanhaa joka on vihreässä mattapullossa) ja markettikamoista NG:t ja veeoovitoset + kasa muita joita en ole hetkeen kaivanut kaapista. Kysymys kuuluukin: tarvitsenko mä Enphusea? Kyllä varmasti hankin sen viimeistään kesällä kun rahaa on enemmän, mutta jos tuo on aineosiensa puolesta oikeasti sellainen joka parantaa mun hiusten kuntoa vaalennuksen jälkeen niin ehdottomasti hankin nyt. Mikään ei varmasti ole pahemman näköistä kuin kihara vaalennuskäsitelty pehko joka näyttää katkeamispisteessä olevalta. :-X
« Viimeksi muokattu: 12.02.07 - klo:19:45 kirjoittanut loota »

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #312 : 12.02.07 - klo:20:26 »
Olen nyt testaillut viikon ajan seuraavia tuotteita:

Therappe: Ei kosteuta läheskään niin hyvin kuin mop hydrating, mutta paremmin kuin mikään muista kokeilemistani shampoista. Pesee kuitenkin puhtaaksi, eikä lätsäytä yhtään (kuten hydra tekee). Tuntuu myös erittäin riittoisalta. Haju on kuitenkin aika ällö, juurikin se k-pak sahmpoo, mutta onneksi paljon miedompana. Tämä on kuin yhdistelmä mopin kosteutusta, tigin pesutehoa ja k-pakin pehmeyttä ja hajua  :).

Humectress:Olen rakastunuti  :-*. Kosteuttaa tosi hyvin (hiukset eivät sähköistyneet edes -25 C pakkasella!), ei lätsäytä tippaakaan, eikä sisällä silikonia. Pikahoitiksena tämä on oikeastaan jopa parempaa kuin O&H, joten nyt sai o&h kovan kilpailijan. Tuoksukin on aivan ihana. Näin hyvää tuotetta ei olekaan vähään aikaan tullut vastaan!

Headress
: Aluksi laitoin aivan liikaa ja tukka jäi hiukan lähmäiseksi, mutta kun annostelun oppii, niin tuolla tulee unelmatukka. Tuuheuttaa hiukan, mutta silti kosteuttaa aivan uskomattoman tehokkaasti. Tykkään tosi paljon.

Kokonaisuutena Nexxus on kaikkien hehkutuksien arvoinen sarja, rahat eivät kyllä menneet hukkaan. Ostan ihan varmasti muitakin tuotteita, jahka rahaa jostain tulee ja muutama edellinen purkki loppuu.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #313 : 12.02.07 - klo:23:25 »
Oonkin unohtanut nexxut ihan kokonaan tän MOP-hypetyksen takia. Pitänee hankkia ainakin therappe heti piakkoin. Se on kyllä paras shampoo mitä olen käyttänyt, jo kaksi pulloa mennyt!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 23.02.07 - klo:12:21 »
Onko Nexxulla Diametress-shampoon ja Headress-jätettävän lisäksi muuta tuuheuttavaa tuotetta?

Molemmat ovat parhaimpia tuotteita mitä tiedän, olisi mukava löytää myös jokin huuhdeltava hoitoaine lisäksi. Vitatress-sarjassa on jotain sinne päin, mutta nämä ovat minulle aivan vieraita tuotteita kaikki.