Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170961 kertaa)

zorro

• Vieras
Vs: Nexxus
« Vastaus #90 : 21.02.06 - klo:19:54 »
Oli pakko käydä Tukholmasta ostamassa Nexxuja,on niitä sen verran kehuttu.
Ostin Humectressin,Ensuren ja Therappen.Saa nähdä miten toimii tässä päässä.
Sitä Luxxtressia jäin kaipailemaan.Jos toimivat hyvin niin sitten pitää käydä ostamassa ne isommat pullot..
Tuoksuvat aika voimakkaasti,mieleen tulee lähinnä k-pakin haju.
PUBistako ostit nuo? Olen kohta lähdössä myös tukholmaan nexxuja metsästämään..  ;D.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 21.02.06 - klo:20:37 »
Oli pakko käydä Tukholmasta ostamassa Nexxuja,on niitä sen verran kehuttu.
Ostin Humectressin,Ensuren ja Therappen.Saa nähdä miten toimii tässä päässä.
Sitä Luxxtressia jäin kaipailemaan.Jos toimivat hyvin niin sitten pitää käydä ostamassa ne isommat pullot..
Tuoksuvat aika voimakkaasti,mieleen tulee lähinnä k-pakin haju.
Ihan pakko kysyä, minkä hintaisia Nexxut olivat siellä ?Itsekin olen kohta Tukholmaan lähdössä  :)
« Viimeksi muokattu: 24.12.06 - klo:20:35 kirjoittanut Atwa »
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
    • Blogielämää
« Vastaus #92 : 21.02.06 - klo:21:55 »
Juu PUBista ostin. :)Ne pienemmät pullot (150ml) niin therappe oli 109 kruunua ja hoitsikat olivat 169  kruunua kpl.
Isompia pulloja en muistanut katsoa veikkaisin 200-300 kruunun paikkeilla.
Tarjouksia nexxuista ei ollut  :(
Euroina olisi varmaan helpompi,mutta kun se kurssi vaihtelee jonkin verran.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #93 : 22.02.06 - klo:11:11 »
Euroina olisi varmaan helpompi,mutta kun se kurssi vaihtelee jonkin verran.
Karkean arvion noin euron tarkkuudella saa, kun jakaa kymmenellä. Esim. 109 kruunua -> n. 11 euroa, kun tarkka kurssi on tällä hetkellä 11.61.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #94 : 22.02.06 - klo:12:40 »
Nyt on täälläkin ensimmäiset Nexxus-kokemukset hankittuna ;D Eli pesin ja hoidin eilen Assurella ja Ensurella. Pesun yhteydessä ei tuotteet tuntuneet niin kummoisilta, mutta huuhtelun jälkeen tuntui mukavan sileältä ja kuivana tukka kiilsi hienosti, samaten vielä tänäänkin. Ja muutenkin on pehmeän ja tuuhean tuntuinen. Siis kovin positiiviset olivat nämä ensikokemukset, katsotaan sitten pidemmässä käytössä. :)

Nove

• Vieras
« Vastaus #95 : 23.02.06 - klo:16:24 »
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa Enphusea ja hakkaa kyllä kaikki kokeilemani tehikset. Hiukset on ihan käsittämättömän pehmeät, eikä siitä normaalista pörröstä oo tietoakaan. Tätä lisää ja paljon  :)

Nyt on vaan vielä pakko hommata Keraphix, jos se toimis yhtä hyvin.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #96 : 23.02.06 - klo:17:47 »
Tosi hyvin toimii keraphix ja humectress sekoitettuna. Säästää aikaaki kun ei tarvi molempia erikseen laittaa, vaan voi hauduttaa samaa sekoitusta. Lopputuloskin on pehmeä ja paljon parempi kuin erikseen käytettynä.
Kiitokset Pennylle vinkistä :-*
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 23.02.06 - klo:19:50 »
Kaikki jotka tykkäävät Humectressissta, niin tykkäättekö siitä myös yksin käytettynä? Olen ollut jo syksystä lähtien kahden vaiheilla tarvitsenko Keraphixiä kun on Enphuse joka tekee hiukset niin mahdottoman kivoiksi. Nyt mulla kyllä auttamattomasti jää Humectress käyttämättä, koska se on yhtä tyhjän kanssa, joten pitäisikö sittenkin hommata Kera ja lyödä ne yhdessä päähän? Vai haaskaanko tuossa vaan tuplamäärän euroja, kun Hume ei yksinäänkään toimi yhtään? ???

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #98 : 23.02.06 - klo:20:09 »
Mulla humectress on yksin yhtä tyhjän kans. Oikeastaan se on huono yksin. Mutta  ihan minkä tahansa tehohoidon jälkeen käytettynä humectress toimii taivaallisesti. Kaikilla tulee hyvä tulos.
Kannattaa myös koittaa humectressin ja keraphixin sekoittamista. Humectress enphusen jälkeen toimii minusta paremmin kuin enphuse yksin.

Kokeilemalla selviää mikä on paras käyttötapa. :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 23.02.06 - klo:20:12 »
loota, oletko koettanut käyttää Humea tehiksiin sekoitettuna? Näin se minulla toimii erittäin hyvin. Olen sekoittanut sekä Keraphixiin, Enphuseen, että vaikka mihin muuhunkin ja yleisesti ottaen tulos on ollut aina parempi kuin ilman Humea. Kera+Hume yhdistelmä toimii minulla ehkä kaikkein parhaiten, mutta sopii Hume muihinkin tehiksiin.

Keraphix toimii minun tukassani aivan loistavasti yksinäänkin - se on O&H:n lisäksi yksi lempitehiksistäni. Eli vaikka ostaisit sen, en usko, että Keraphix ainakaan menee hukkaan. Mutta kokeile sekoitaa Humea tehiksiin, niin se minulla toimii. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 23.02.06 - klo:20:49 »
Ahaa, no siinä on ehkä syy miksi Hume on toiminut niin huonosti, kun olen laittanut sen aina tehiksen jälkeen ja silloin se on tuntunut vain huonontavan tehiksen (yleensä Enphusen) vaikutusta. Pitääpä heti seuraavassa pesussa kokeilla sekoittaa sitä tehiksen sekaan, josko toimisi paremmin. :)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
    • Blogielämää
« Vastaus #101 : 23.02.06 - klo:21:14 »
Mulla Hume toimii yksinäänki ihan hyvin mutta luulin että se olisi ollut kosteuttavampi.
Ensi kerralla kokeilen Humea jätettävänä.Tai jos kokeilisi sekoittaa sen K-pakin rekkuun tai moisturizeriin.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #102 : 23.02.06 - klo:21:22 »
voisin kokeilla sekoittaa tuota humea johonkin  :)

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 24.02.06 - klo:11:39 »
Mustikan tavoin ei mullakaan Botanoil soveltuisi jokaiseen pesuun (pesen parin päivän välein), nimittäin se pesee tosiaan melkoisen narskuvaksi. Hirvittänytkin, että tuoko on oikeasti värjätyille hiuksille hellävaraiseen pesuun tarkoitettu, eikö se samalla pese väriä pois kun tulos on niin narskuva ja karheahko, vähän sama fiilis kuin syväputsarilla pestessä... mutta kiva sillä on toisinaan pestä.

Pitääpä ottaa nuo viimeiset sanat takaisin... Nimittäin testasin eilen pitkästä aikaa Botanoilia, hieroin päänahkaan (en pituuksiin) ja annoin vaikuttaa sen maagiset 3 minuuttia mitä Nexxuissa aina on - ja voi herranjestas miten karhea ja takkuinen tukka oli! :o

Yhdelläkään shampoolla, en ainoalla syväputsarillakaan (kahteenkaan kertaan vaahdotettuna) ole saanut tukkaa niin takkuun ja karheaksi, kuin eilen tuolla Botanoililla yksinään! Tuntui ettei siihen karheuteen auta mikään, kasasin pesun jälkeen hirmuisesti NG:naamiota + K-pak Rekkua (oli muuten hyvä sekoitus, kiitos tämän kehujille!) ja sekoittelin siihen sotkuun vielä All Softin hoitista - läiskäisin saunaan päähän, vaikutusaika 15 min - pituudet olikin loistokunnossa sen jälkeen, mutta ihan päänahan läheltä huusi karheuttaan ja narskui takkuisena... :o En meinannut saada tukkaa hieman kuivuttuaan selväksikään, vaikka roiskin runsaasti Miracle Mistiä että saisi lisää kosteutta - jonka Botanoil tuntui pesevän ihan kokonaan pois.

Huh, nyt jää kyllä hyllylle tuo aine, tai sitten joskus voi koittaa nopealla pesulla (ilman vaikutusaikaa) tai syväputsarin asemasta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 26.02.06 - klo:21:49 »
Käytin tuota Humectressiä jätettävänä hoitiksena tänään ja lopputulos on ihana! Tukka jäi tosi pehmeäksi ja kuitenkin ilmavaksi, mutta Hume tosiaan imeytyi kunnolla tukkaan, eikä jättänyt tahmeaa pintaa kuin esim. O&H. Tosi kiva lopputulos!
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com