Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170821 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #330 : 15.04.07 - klo:15:28 »
Olen nyt muutamia kertoja testaillut Nexxun Ambient muotovaahtoa.Ei koppuroita lainkaan tukkaa ja antaa mukavasti kiiltoa.Tuuheuttaa myös hyvin.Tämä tuntuu mun päähän sellaiselta,että esim aamukiireessä voisi jättää jätettävän hoitsikan pois ja laittaa vain tätä.Ihanaa tököttiä. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 15.04.07 - klo:15:46 »
Mulla ei ole vieläkään ollut yhtään Nexxusta, mutta kovasti tekisi mieli. Jos pääsen tässä pariin kesätyöhaastatteluun ja kysyvät syytä miksi haluan paikkaan töihin niin totuudenmukainen vastaus olisi: Siksi että voin mahdollisimman pian ostaa läjän Nexxuksia ja GHD-raudat  ;D

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 15.04.07 - klo:16:16 »
Mä ajattelin testata nyt Humectressia pitkällä vaikutusajalla. Laitoin sitä reippaasti ja sekaan vielä PM:n Instant moisturen jämät, että sain tuubin tyhjäksi. Hautuu tässä nyt suihkumyssyn alla ja tunnin ajattelin pitää, tulen sitten raportoimaan tuloksista.

Jeps, Humectress toimii loistavasti näin pidemmällä vaikutusajalla! Tukasta tuli juuri tuollainen Calypson kuvailema silkkinen ja pehmeä :)
« Viimeksi muokattu: 15.04.07 - klo:18:05 kirjoittanut Erykah »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #333 : 17.05.07 - klo:02:25 »
Tää vähän on ot, mutta mistä tuota humectinia voisi hankkia kun se on jo kiinnostanut pidempään?
Käyttäkokemuksia löytyy Humectressista, joka oli mielestäni ihan ok mutta ei mitenkään erityisen  vakuuttava.

- Viesti siirretty käyttäjäkokemuksista yleisemmän keskustelun ketjuun, jonne se kuuluu.
Henriikka
« Viimeksi muokattu: 17.05.07 - klo:09:43 kirjoittanut Henriikka »
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 17.05.07 - klo:15:28 »
^ Kyllähän Humectinia kai saa mistä tahansa nettikaupasta joka myy Nexxusta..?

Joillain jenkkiläisillä nettikauppasivuilla ollut väite siitä että Humectress, Therappe ja muut Signature-linjan tuotteet olisi muka lopetettu ("discontinued") ja korvattu Humectinilla, Theratinilla jne ei muuten pidä paikkaansa. Signature-linjan tuotteet vain siirtyivät ns. drugstore-sarjaksi, eli ne eivät USAssa enää ole salon only -tuotteita. Kyllähän niitä toki myös kampaamoistakin saa, mutta niiden pääasiallisin levityskanava ovat kempparit. Phyto Organics -sarjaa (eli sitä mihin nuo Theratin & Humectin kuuluu) sitten saa vain ja ainoastaan kampaamoista tai kampaamoliikkeistä.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 17.05.07 - klo:18:06 »
^Nyt putosin kelkasta. Siis eikö esim Humectress olekaan muuttunut Humectiniksi vaan niitä myydään jatkossakin rinnakkain? Onko niillä sitten paljonkin sisällöllistä eroa keskenään?

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #336 : 17.05.07 - klo:18:58 »
^^ Mua tosiaan ihmetyttää tuo, että miksi Phyto Organics -sarjaa pidetään tavallaan parempana kuin Signature-sarjaa(koska Phyto Organicsia myydään vain kampaamoissa), koska Signaturen tuotteet sisälsivät paljon kaikkia öljyjä, mm. avokadoöljyä ja steroleja ja lipidejä eli rasva-aineita. Esim. nuo lipidit sitovat sekä kosteutta että rasvaa. Phyto Organics -tuotteet ei sisällä näitä lainkaan.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 17.05.07 - klo:19:39 »
^Eli siis Signature-sarja on parempi kokonaisuudeltaan/ainesosiltaan kuin Phyto Organics?

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 17.05.07 - klo:20:04 »
^ Tuo on varmaan ihan henkilöstä kiinni mitä mieltä on... Mutta Humectress ei siis muuttunut Humectiniksi missään vaiheessa vaan kyseessä on eri tuotteet. Mä oon kokeillut Theratinia ja Humectinia vasta kerran joten en osaa vielä kummemmin niitä vertailla Therappeen ja Humectressiin, mutta mun mielestä ne ei ainakaan heti tuntuneet mitenkään paremmilta. Koostumukset oli ainakin löysempiä.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 17.05.07 - klo:20:32 »
Mä esmeks pidän Phyto Organicsin tuotteita noin 1000 kertaa parempina. En oikein tykännyt Humectressistä ja Therappesta, koska mun tukan ne lässäytti ja pesun jälkeen oli heti likainen olo. Theratin ja Humectin taas aah sitä ihanuutta, kiiltoa ja kuohkeutta. Hydruss on myös mainio tuote.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 17.05.07 - klo:22:32 »
No hyvä tietää, ettei tarvitse varautua hamstraamaan Humectressia, Keraphixia ja Therappea tulevien vuosien varalle.  :D  Tilasin vähän Phyto Organics -sarjaa kokeiluun, mm. Humectinia ja Theratinia. Kerron sitten omia vertailujani. Mun tukkaa ei ainakaan ole tähän mennessä yksikään Nexxu lässäyttänyt Keraphixia lukuunottamatta.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 17.05.07 - klo:23:46 »
Ohoh. Mäkin olen luullut, että Humectress sun muut ovat vain vaihtaneet nimeä. Olipa hyvä saada varmistus tuolle, olisi muuten voinut kohta tulla vikaostoja :-X

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #342 : 23.05.07 - klo:15:36 »
Onko Nexxuksella tuuheuttavaa pikahoitoainetta ollenkaan? Jätettävistähän on Headress, mutta entä huuhdeltavissa?
2c M i

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 23.05.07 - klo:15:41 »
Hei, voisiko joku PLIIIIIS kirjoittaa Botanic oilin INCIn?
En löytänyt sitä mistään, en täältä haulla enkä tietty Nexxuksen kotisivuiltakaan.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 23.05.07 - klo:15:44 »
Onko Nexxuksella tuuheuttavaa pikahoitoainetta ollenkaan?

Babassu. "Bodifying Conditioner". Tuosta Nexxun omien sivujen esittelystä ei mun mielestä oikein käy ilmi että kyseessä on tuuheuttava tuote mutta kun itse sormeilin Babassu-putelia Nykissä (siihen saakka olin luullut että kyseessä on joku syvähoito rasittuneille hiuksille) niin jätinpä ostamatta kun pullon omista teksteistä kävi ilmi että se onkin tuuheuttava pikahoito.