Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170999 kertaa)

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #345 : 23.05.07 - klo:15:49 »
^ Kas, mullahan on tuo tuubi kaapissa.
Jännä muuten, kun omistan (käsittääkseni)  kaksi samaa tuotetta, joista toinen on nimeltään Babassu Mud ja toinen tuo Babassu, Bodifying Conditioner. Käytössäni on tuo ensimmäinen noista, jossa ei siis ole mainintaa "Bodifying". Tuubin takapuolella on molemmissa sama teksti.
2c M i

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #346 : 24.05.07 - klo:11:03 »
Mitä olette mieltä tuosta Nexxuksen Hydraide hoitoaineesta? Mä ostin sen kun siinä näytti olevan todella hyviä aineita. Ainesosaluettelo näytti paremmalta kuin Humectinin. Se tuntui sitten kuitenkin jotenkin liian kevyeltä ja oli selkeästi lirumpaa kuin esim. Humectress. Se ei jättänyt hiuksia mitenkään erityisen sileän tuntuiseksi. Tosin en ehkä vaan huomannut mitään hirmuista muutosta shampoo-pesun jälkeiseen tuntuun, koska pesin MOP C-system Hydratingilla.. Täytyypä kokeilla jonkun hieman pesevämmän shampoon kanssa.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 24.05.07 - klo:21:53 »
Mä kokeilin tuota Hydraidea tänään. Pesin ensin Resolvella, jotta hoitotehot tulis kunnolla esille, taputtelin pyyhkeellä enimmät vedet tukasta pois ja annoin vaikuttaa n. 10-15 minuuttia. Tykkäsin aivan mielettömästi. Humectin on vielä koklaamatta, mutta mun tukalle Hydraide oli huomattavasti Humectressia tehokkaampaa. Tää oli itse asiassa tehokkain kosteuttaja, mitä mä oon ikinä kokeillut. Sai kyllä laittaa aika reilusti, kun tukka kertakaikkiaan imi aineen itseensä, mutta Hairproducts4me:n hinnoilla ei oo tarvetta juurikaan pihtailla. Kuivanakin tukka tuntuu hyvältä latvoja myöten, mikä on mun tähänastisella arsenaalilla ollut aika harvinaista runsaista jätettävistä ja latvasuojista huolimatta.

Hydraidesta tuli kertaheitolla mun HG.  :-*
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 24.05.07 - klo:22:05 »
^Jaaha. Ja taas tuli yksi tuote lisää mitä on pakko saada!! Nyt, heti ja mieluiten jo eilen. ;) Millaiset toimitusajat tuossa nettikaupassa on?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 25.05.07 - klo:05:58 »
^^Mulle tuli paketti viikossa, toisilla on mennyt kaksi.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 31.05.07 - klo:17:31 »
Nexxusen Humectress ja Keraphix toimii mun päässä erittäin hyvin. Molemmat toimii yksinään hyvin, mutta parhaiten tietenkin yhdessä. Humectress selvittää takkuisemmatkin hiukset todella hyvin ja sopii myös jätettäväksi (siloittaa latvoja kivasti). Hiukset on aina Humectressin ja Keraphixin jälkeen niin pehmeät ja ilmavat. Mulle just unelma hiukset!  :-* Mun mielestä molemmissa on myös ihana koostumus ja tuoksu! 
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #351 : 13.06.07 - klo:19:07 »
Onko Nexxuksen Aloe Rid -shampoo oikeasti vihreää(kuin Fairin tiskiainetta) ja haisee hajuvedelle?  :-\

Edittiä.. Luin äsken arvosteluja tästä, ja kyllä se siis näköjään kuuluu olla tuollaista lähes tumman vihreää. :)
« Viimeksi muokattu: 13.06.07 - klo:19:14 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 05.07.07 - klo:18:47 »

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 05.07.07 - klo:18:52 »
 Toimiiko Therappe-shampoo miten hyvin yksin käytettynä, siis ilman hoitoainetta, jos joku on sitä kokeillut?

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #354 : 05.07.07 - klo:19:05 »
Toimiiko Therappe-shampoo miten hyvin yksin käytettynä, siis ilman hoitoainetta, jos joku on sitä kokeillut?

Mä en ole toistaiseksi uskaltanut (enkä taida uskaltaakaan...) näin tehdä, mutta monesti on kyllä shampoopesun jälkeen tuntunut samalta kuin hyvän pikahoitiksen huuhtelun jälkeen, ja on melkein tehnyt mieli jättää hoitis kokonaan pois. Melkein. :P
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 05.07.07 - klo:20:07 »
^ Voisin oikeastaan kokeilla tuota ja raportoida tänne myöhemmin miten kävi.

Tuli mieleen tuo, kun koetin ensimmäistä kertaa (toistuvien CO-pesujen jälkeen) pesua käyttämällä pelkkää MOP:in Hydrating-shampoota ja huuhdeltaessa tukka ei ollut erityisen pehmeä, mutta tulos on silti todella hyvä. Jätettävänä tosin käytin ALtimaa, mutten usko että se olisi mitään pelastanut.
Therappen inc ei erityisen huono liene tuohon MOP:iin verrattuna?

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #356 : 08.07.07 - klo:18:17 »
Mä ostin alkukesän usa-keikalla pari pulloa luxxtressia ja voi pojat, että se on ihan parasta kamaa, mitä tämä pää on löytänyt. :-* Kosteuttaa, siloittaa, pehmentää, tuo kiiltoa ja sisältää UV- ja lämpösuojat. :-*

Olin jo ihan unohtanut, miten loistava aine luxxtress onkaan.  :)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #357 : 10.07.07 - klo:00:43 »
Kerronpa tässä nyt vähän Nexxus-kokeilujani. Olen kokeillut tähän mennessä vain Babassu Mud  ja Hydraide hoitoaineita.

Babassu Mud oli aika epäilyttävä ensin, koska tämä tuote sisältää savea, eli Kaolin on toisena raaka-aineena. Mietin, että miten tämä tuote voi olla kosteuttava, kuten tuotteessa luvataan. Rohkeana tyttönä kuitenkin menin kokeilemaan ja aine olikin jotain ihmeellistä. Ensinnäkin aine imeytyy näyttävästi hiuksiin ja toiseksi hiukset tuntuvat valloittavan pehmeiltä ja runsailta kosteina sekä kuivina. Ostan tätä lisää.

Hydraide-hoitoaineen kanssa minulla oli toiveet korkealla, mutta toisin kävi. Hiukseni silottuivat ja ei takkuja ilmennyt, mutta hiukset olivat latteat. Vähän samaa koin MOP:in Hydrating hoitoaineen kanssa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #358 : 11.07.07 - klo:16:33 »
Mä tutustuin Nexxukseen jo viime vuoden puolella ja olen käyttänyt joulusta saakka Botanoil sh + KeraPhix ha + Headress jätettävä ha. Yhdyn vaikuttuneiden ja addiktoituneiden käyttäjien kuoroon: parempaa ei oo vastaan tullut. HG. Mä luulen, että mun lettini olis huomattavasti hirveämmän näköinen kuin nyt jos mä en olis käyttänyt Nexxusta, oon mä sen verran lettiäni rääkännyt nyt puolen vuoden aikana. Kun nyt käytössä olevat pullot loppuu, ajattelin kokeilla tuota paljon kehuttua Therappea ja Humectressia.

Katselin noita aiempia viestejä ja mua jäi vähän ihmetyttämään tuo Botanoilin "haju".???  Mun nenässä on vissiin jotain vikaa kun mun mielestä se tuoksuu miedon neutraalilta.  KeraPhix sen sijaan kyllä lemuaa, ihan shampoonkin edestä. Mä jotenkin assosioin tuon KeraPhixin hajun mun ammoin kuolleen mummoni käyttämään saksalaiseen kölninveteen. Siinä oli vähän samanlainen makeantujakka haju. Onneksi se haju ei tosiaan jää hiuksiin, vaan häviää huuhtelussa. Headress ei onneksi  haise yhtä pahalle kuin KeraPhix, mutta on siinä silti samankaltainen tuoksahdus, ei vaan niin vahva.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 11.07.07 - klo:16:44 »
^ Mun nenään Keraphix tuoksuu ihan makealle marsipaanille. Melko voimakas tuoksu kyllä on, mutta ei yhtään paha.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.