Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170846 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Nexxus
« Vastaus #15 : 22.01.06 - klo:12:55 »
Mulla on tämä Nexxus Therappe shampoo ja on kyllä aivan ihanaa tavaraa *halailee puteliaan* xD Onneksi sitä on vielä reippaasti jäljellä. En nimittäin tykkää/jaksa tilailla ulkomailta asti, ostin tämän yhden foorumilaisen kautta :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #16 : 22.01.06 - klo:13:54 »
Tuli tuosta Pennyn Nectaress kokemuksesta mieleen, kun Ninax aikoinaan sanoi sen tuoksuvan todella hyvälle.
Sain aikoinaan Ninaxilta pienen näytteen hänen keraphixistaan ja nyt ostin oman pullon. Ninaxin näyte haisi todella hyvälle, mutta minun pullo haisee pahalle kookokselle. :-X

Mulla enphuse ei sähkötä ollenkaan hiuksia. Eikä se minusta ees vaikuta sen tyyppiseltä joka sähköttäis. Outoa..
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Lisa

• Vieras
« Vastaus #17 : 22.01.06 - klo:14:14 »
Tuo Therappe -shampoo on tosiaan ihanan hoitava eikä ainakaan mulla nopeuta rasvoittumista vaikka helposti tukka rasvoittuukin. Humectress on itselläni käytössä jätettävänä (aivan ihana tulos  :-* ) ja vielä on kokeilematta Keraphix, odottaa kaapissa vuoroaan. Lisää Nexu kokeiluja olis tarkoitus tehdä heti, kun saan muita puteleita pois edestä (eli piiitkän ajan kuluttua! ;D )

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 22.01.06 - klo:14:24 »
Mustikka, se on kyllä käsittämätöntä, miten hajut vaihtelee. Siinä täytyy olla jotain takana (ja storellahan jo sitä Moisturizer-hajuhommaa pähkäiltiinkin), koska sama tuote haisee monesti ihan erilaiselta eri pulloissa.

Ja tosiaan Ninaxillahan tuo Nectaress haiskahti (lainaus Storelta) "hedelmäiselle banaani-mango-persikka-pirtelölle" tms, mulla ei sinne päinkään (lainaus Storelta) "ummehtunut omituinen parfyymimainen haju, vähän kuin Doven saippua x 2 tai sitten sellainen oikein läpimärkä, homeinen multa." Myöhempi mielikuva "hirveä tunkkainen parfyymituoksu, tulee mieleen jotenkin puuro jollain ällön tunkkaisella hajuvedellä". Tai tietty ne mielikuvat voi vaihdella, silti tuntuisi hassulta...

En tosiaan tiedä oliko siinä mun litraisessa Enpussa vikaa, kun aiemmin ei sähköistänyt. Pitäisikin tilata pikkuinen Enppu jostain ja kokeilla tuleeko sama efekti. Annettiin tuo litrainen miehen systerille, ja sille on sopinut hyvin (pitkä ja painava tukka). Ja voisikin taas kokeilla jätettäväksi Humectressia, kiitti Lisa muistutuksesta. Joskus kokeillut ja tukka tuntui muistaakseni ihan kivalta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #19 : 22.01.06 - klo:14:30 »
Penny: Mä mietin äsken tuossa, että josko ne erot tuoksuissa voisi johtua tuotteen iästä ja säilytysolosuhteista. Esim. jos pullo on ollut pakkasessa/todella kuumassa/pahimmassa tapauksessa molemmissa. Toisaalta myös sen säilytyspaikka kotona voi vaikuttaa siihen tuoksuun. Esim. onko saunan oven vieressä ja eteisen kaapissa jne. Ja mieleen tulee vielä yksi mahdollinen syy eli se, että jos tuote kerää itseensä hajuja ympäristöstä (vähän kuin maitopurkki jääkaapissa)...
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 22.01.06 - klo:14:39 »
Minä olen myös Nexxus-friikki, kokemuksia löytyy tosin vain muutamasta tuotteesta, mutta kaikki ovat toimineet tässä päässä erinomaisesti.

Humectress hoitoaine on ihanan kosteuttava, lässäyttää tukan kyllä todella tehokkaasti. Tuoksu on mieleenpainumaton, ehkä vähän saippuamainen. Koostumus on tosi hyvä, muistuttaa paksuhkoa vartalovoita. Helppo levittää tukkaan, hiukset selviävät mielettömän hyvin tämän kanssa. En ole vielä huomannut oikein mitään negatiivisia puolia. Pullo on ehkä vähän epäkäytännöllinen, suuri ja saa heilutella suihkussa aika reilusti, että ainetta alkaa tulla. Mutta noin muuten tosi hyvä tuote.

Enphuse saa tukan tuntumaan ihan silkiltä. Vaikka enppu on periaatteessa korjaava, tuntuu silti tukkani ihan samalta aina tämän jälkeen kuin kosteuttavien tuotteiden käytön jälkeen, mikä on sinällään aika outoa.  ??? Toimii kuitenkin tosi hyvin, latvat jäävät pehmeiksi, kiiltoa tulee tosi hyvin. Sain ensimmäisen kerran pienen näyteputelin Ninaxilta ja heti ensimmäisen käytön jälkeen ihastuin. Pehmeyttä tulee paljon.

Keraphix on ehdoton suosikki (myös ;D). Korjaa tukkaa todella tehokkaasti, tukka jää kuitenkin suht ilmavaksi. Tämän jälkeen pitää kuitenkin käyttää hoitoainetta selvittämään tukkaa. Ei tee tukkaa yhtä pehmeäksi ja lättänäksi kuin Enphuse, mutta toimii loistavana korjaajana ja "yleistehiksenä ja -hoitiksena".

Botanic Oil En ole oikein oppinut käyttämään tätä kai täysin. Olen käyttänyt tätä kuiviin kantapäihin ja siinä hommassa toimi hyvin. Joskus olen pistänyt tätä hoitiksiin sekaan, mutta en ole mitään suurta eroa oikein huomannut tuloksessa. Latvat jäävät ehkä hieman kosteutetumman tuntuisiksi.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 22.01.06 - klo:16:59 »
On kyllä kummalista, että melkein kaikilla muilla tuntuu Humectress olevan hyvin kosteuttava ja jättää ihanan tuntuiseksi hiukset. Ja että hiukset selviää tuolla hoitiksella, itse tarvitsen Enpun alle että ne selviävät. Ja vielä kun Twinkleyllä tuntuu menevän juuri näin ja meillä on kuitenkin hiukset aika samanlaiset. ??? Minun hiukset tosiaan jäävät oudon tuntuisiksi, jotenkin elottomiksi ja kosteutusta tuosta ei saa yhtään.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 22.01.06 - klo:18:17 »
Loota, kuinka kauan pidät Humectressiä päässä? Voihan tietenkin olla, että talvi on kuivattanut kuontaloasi sen verran latvoista sun muuta, että tukka ei ihan hevillä selviä. Oma tukkani on myös ollut nyt talvella aikamoinen takkupesäke, mutta kyllä tuo Humectress selvittää tukan kuitenkin. Minulla on nyt kaksihaaraisiakin ollut ihan vaikka muille jakaakin ja silti on selvittänyt tukan aina hyvin. Paljon paremmin kuin esim. Joico K-pak daily conditioner tai XZ vaniljasuklaa lyhyellä vaikutusajalla. All soft hoitis selvittää tukkani kaikkein parhaiten, mutta noin muuten kyllä pidän enemmän tästä Humectressistä, joka tuntuu hoitavan kuitenkin tukkaa myös.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa dhaniwali

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 22.01.06 - klo:20:03 »
Mulla on toistaiseksi kokemusta vain keraphixista, oikein hyvä tuote on! Harvemmin käytän sitä kuitenkaan yksin vaan usein jonkun kosteuttavan tuotteen kanssa, koska ei kosteuta tarpeeksi yksinään. Tai sitten vaihtoehtoisesti joku huuhdeltava pikahoitis jälkeenpäin.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 22.01.06 - klo:23:22 »
Loota, kuinka kauan pidät Humectressiä päässä? Voihan tietenkin olla, että talvi on kuivattanut kuontaloasi sen verran latvoista sun muuta, että tukka ei ihan hevillä selviä. Oma tukkani on myös ollut nyt talvella aikamoinen takkupesäke, mutta kyllä tuo Humectress selvittää tukan kuitenkin. Minulla on nyt kaksihaaraisiakin ollut ihan vaikka muille jakaakin ja silti on selvittänyt tukan aina hyvin. Paljon paremmin kuin esim. Joico K-pak daily conditioner tai XZ vaniljasuklaa lyhyellä vaikutusajalla. All soft hoitis selvittää tukkani kaikkein parhaiten, mutta noin muuten kyllä pidän enemmän tästä Humectressistä, joka tuntuu hoitavan kuitenkin tukkaa myös.

Kunnon talven tulosta kyllä huomaa, että hiukset ovat taas huonommassa kunnossa kuin syksyllä, vaikka hoito on samanlainen, jos ei parempikin. :-\ Yleensä olen Humea laittanut Enpun tai muun tehiksen jälkeen n. vajaaksi 5 minuutiksi vaikuttamaan ja tuon jälkeen hiukset jo pestessä tuntuu jotenkin nahkeilta, vähän vaikea kuvailla. Mutta siis huomaa ainakin hyvin että ei ole silareita, vaikka OH toimii kyllä hyvin.

Noh, innolla odotan ensi viikkoa kun pääsee tilaamaan Luxxtressin ja ehkä sitten myös sen Therappen. Ehkä noiden kanssa Humekin toimisi paremmin. :)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 23.01.06 - klo:13:30 »
Apuaaa, menee pää ihan sekaisin noista eri nimistä... :-\ Tekisi mieli kokeilla jotain Nexxuksen hoitsikkaa, mutta mikähän sopisi parhaiten permanentatulle, kosteutta tarvitsevalle, latvoista helposti haaroittuvalle hiukselle?

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #26 : 23.01.06 - klo:16:36 »
Tämä saattaa olla jo monille vanhan toistamista, mutta pakko hehkuttaa tuota Keraphix+Humectress -yhdistelmää kun se on niiin ihana :-*! Nyt pistin vähän öljyäkin sekaan, katsotaan olisko vielä parempi lopputulos. Näitä pitää ehdottomasti saada lisää, kun loppuvat!
Ja Hydruss -shampoo taitaa olla paras shampoo ikinä tähän päähän :-*.

Edit: Oli vielä parempi Botanic Oilin kanssa tuo yhdistelmä :).
Edit2: paitsi että rasvoittui nopeammin...
« Viimeksi muokattu: 25.01.06 - klo:15:41 kirjoittanut SippeK »

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 23.01.06 - klo:16:45 »
olen luultavasti menossa parin kuukauden päästä new yorkiin. osaisikohan joku sanoa mistä päin sieltä kannattaisi nexxuja metsästää? ja noin-hintoja olisi myös kiva kuulla :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #28 : 25.01.06 - klo:09:15 »
Olen tilaillut Nexxuja HBD:sta, tällä hetkellä jäljellä on enää Botanoilia ja Keraa. Mulle tuli Enphusesta sama sähköisyysongelma kuin Pennylle  :( Alussa se tuntui tekevän tukan ihanan pehmeäksi, mutta pidemmässä käytössä tukasta tuli liukas ja sähköinen. Luxxtressiin kyllästyin niin, että annoin loput puoli pulloa siskolle. Hyddruss oli hyvä shampoo ja plussaa raikkaasta tuoksusta  :)

Botanoilia ja Keraphixia käytän joskus. Botanoilissa tykkään ihanan hedelmäisestä tuoksusta ja on mukavan pesevä. Keraphix on ihana, mutta ehkä kuitenkin liian hoitava jatkuvassa käytössä.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 26.01.06 - klo:14:16 »
kiitti anu, olinkin kyllä jo aiemmin katsonut tuolta sivuilta kampaamoja. lähinnä mietinkin jos joku osaisi suositella jotain varmasti hyvää (laaja valikoima) paikkaa. tuntuu jotenkin vähän hakuammunnalta ottaa joku vaan tosta listasta.. :-\
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti