Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170967 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #390 : 03.12.07 - klo:10:50 »
Mäkään en huomaa, että hydraiden tuoksu olisi jäänyt hiuksiin. Tosin lätkin päälle aina jotain jätettävää eli yleensä luxxtressia ja L'anzan leave-in-protectoria, joten nuo varmasti peittävät kyllä sen.

Tuo luxxtress on kyllä ihan mun supersuosikki. En tiiä onks mulle sit sattunut huono pullo, mutta se suutin on kyllä kamala. Täytyy suihkia tota hirmu läheltä hiuksiin, kun muuten sitä on kaikkialla muualla kuin hiuksissa. Se suihkii jotenkin ihmeellisesti kahteen vastakkaiseen suuntaan (ei keskelle), jolloin toinen varmasti ei osu, ellei suihki ihan läheltä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #391 : 03.12.07 - klo:11:47 »

Kiitos kaikille palautteesta;  Kiva kuulla, ettei tuoksu ole kenestäkään häiritsevä.
ja kun ChaosBlackinkään mielestä tuoksu ei jää hiuksiin niin rohkenen testata. :)
( vaikkei se tietenkään takaa, etteikö mulle tuu tuoksusta oireita )

Mites Humectin, jääkö sen tuoksu hiukseen ?
2aFii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 03.12.07 - klo:12:23 »
^ Mä vastaan tuohon samalla tavalla kun ton hydraiden kanssa vastasin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 03.12.07 - klo:13:11 »
Kannattaa suihkia Luxxtressia suoraan kädelle ja siitä sitten levittää hiuksiin, tulee tasaisempi tulos. Luxxtressin koostumus on enemmän voidemainen kuin nestemäinen ja pysyy ihan hyvin kädellä :)

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #394 : 03.12.07 - klo:16:37 »
Onko Humectinissa samanlainen tuoksu kuin Humectressissa?
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #395 : 12.12.07 - klo:09:51 »
Laitoin eilen saunareissulla pariksikymmeneksiminuutiksi Humectinin muhimaan hiuksiin.Olin edellisenä iltana pessyt hiukset Mopin Hydratingilla ja muhitellut IHT:ta n. tunnin vaikutuksella saunan löylyissä, mutta
silti hiukset imaisi aineen aikas perusteellisesti vaikka lotrasin suht reilulla kädellä...taisi olla taas kosteutuksen puutetta kuontalossa. Huuhtelin suht puolihuolimattomasti, vaikka pelkäsin, että tuoksu saattaa näin jäädä liian voimakkaana hiuksiin ( tuoksuyliherkkyys ), mutta otin riskin.
Tulos oli tosi mukavan pehmeä, silkkinen, ei lentävä, liian ilmava vaan "sopivan raskas", ja mikä tärkeintä
tuntui selkeästi kosteuttavan mikä ilmeni mm. hieman pitempänä kuivumisaikana.
Tätä kun saisi hajustamattomana, siis ilman lisättyä parfyymia, niin avot!... lotrailisin varmaan joka pesussa tätä.

Edittinä pitää infota ( myös muita tuoksuherkkiä ajatellen), että kyllä Humectinin ja Hydraiden tuoksut jää minunkin hiukseen.
Vaikkakin mietona, ja ei minusta pahanhajuinen tuoksu.... mutta, mutta!... tuoksu kuin tuoksu parfyyminä, niin tekee minulle näköjään allergisia oireita.
« Viimeksi muokattu: 20.12.07 - klo:11:18 kirjoittanut pippuri »
2aFii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 15.12.07 - klo:09:34 »
Nexxuksen sivujen mukaan Syntress olisi se shampoo, jota suositellaan rasvoittuville hiuksille. Onko jollain kokemusta nimenomaan tästä näkökulmasta? Haulla löytyi pari kommenttia, mutta ne eivät liittyneet siihen, miten tuo soveltuu nopeasti rasvoittuvalle päänahalle.

Poissa nancy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #397 : 19.12.07 - klo:00:07 »
Ensimmäiset Nexxus-kokemukset tuli tänään. Shampoona Theratin ja hoitoaineena Hydraide. Shampoo pesi hiukset hyvin, mutta jotenkin ei kuitenkaan tuntunut erityisen kosteuttavalta, vaan enemmin pesevältä. Hoitoaine oli koostumukseltaan lirumpaa mitä olisin voinut kuvitella, mutta kyllä se ihan ok silotti ja selvitti tukan. Oon käyttäny viime aikoina MOPin Hydrating-sarjaa, niin kyllä nämä jää sille kakkoseksi ainakin tässä vaiheessa. Luulen kyllä, että nämä menee hyvänä vuorotteluna MOPien kanssa. Pelkällä MOPilla voi mun tukka tulla liian raskaaksi ja rasvoittuvaksi ajan myötä.

Shampoon kookoksen tuoksu lämmitti kyllä kovin paljon mieltä  :) Hoitoaine tuoksui mielestäni kovin neutraalille, ei juuri millekään oikeastaan. Eli kokemus jäi tällä kertaa "ihan ok"-tasolle. Jos olisin kokeillut ennen MOPeja, niin tulos olisi voinut olla toinen, mutta nyt kävi näin. Käytettyä tulee kyllä varmasti, koska ei ne mitään pahaa tehnyt, vaikkeivat kyllä ihmeitäkään. Ja voihan olla, että hoitavat ominaisuudet tulevat pitemmän käytön myötä paremmin esille.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 19.12.07 - klo:10:24 »
^ Minunkin ensimmäinen (ja toistaiseksi vielä ainoa) Nexxuksen shampooni on tuo sama Theratin. Annoitko sen vaikuttaa päässä ennen huuhtelua? Itse sain tuon shampoon toimimaan aivan eri tavalla, kun luin täältä vinkin tuosta vaikutusajasta. Samalla tavallahan MOP:n Hydrating-shampoota on suositeltu pidettäväksi vaikuttamassa kolmisen minuuttia ennen huuhtelua. Tulos on näin Theratinilla aivan toisenlainen kuin heti huuhdeltuna, tukka tuntuu (ainakin itselläni) yhtä kosteutetulta kuin MOP:lla.

Hydraide on mielestäni ohuin koostumukseltaan kosteuttavien hoitoaineiden sarjassa. Seuraavaksi tulee Humectin ja kaikkein paksuin on Humectress. Minulla ei mikään noista kolmesta toimi yksinään kovinkaan vakuuttavasti, mutta yhdistettynä rekkuun (esim. Enphuse) toimivat aivan loistavasti. Tuostakin on ollut täällä juttua. Jännä juttu kyllä, että toimivat parhaiten parina kosteuttava & rakennepaikkaava. Kunnon pläjäys haudutettua Humectressia + Enphusea on nannaa karhealle tukalle ja etenkin kuivalle latvalle. :-*

Poissa nancy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #399 : 19.12.07 - klo:14:19 »
^ Annoin hetken aikaa vaikuttaa ja hieroin sitä erityisen huolella päänahkaan. Pitää seuraavan kerran kokeilla sillä lailla, että tulee se 3 minuutin vaikutusaika täyteen.

Hyvä vinkki tuo kosteuttavan ja rakennepaikkaavan yhdistely, samassa paketissa Nexxujen kanssa tuli myös Lanzan rekku, niin pitääkin testailla niitä kimpassa. Oon kyllä Lanzan jätettävällä ja kosteuttavilla tuotteilla saanutkin mukavia tuloksia aikaan, ehkä siinäkin on vähän samaa taikaa.

Kiva kuulla vertailua eri hoitoaineiden koostumuksista, voisi vielä testailla myös noita paksumpiakin tässä jossain vaiheessa. Tilasinkin ensin noita vaan 150 ml putelit justiinsa testimielessä, niin voi sit nopeemmin antaa itelleen luvan ostaa muutakin uutta  ;)

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 21.12.07 - klo:21:01 »
Onko joku kokeillut yhdistelmää Humectressia muiden sarjojen rakennepaikkaajiin ja toimiiko samoin, kuin sekoitettuna esim. Enphuseen tai Keraphixiin?

Poissa nancy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #401 : 22.12.07 - klo:00:55 »
^ Sama juttu kiinnostaisi muakin, kun ei tällä hetkellä vielä oo muuta kun edellä mainittu Lanzan rekku.

Tänään kokeilin toisen kerran Nexxuja, tai lähinnä Theratin-shampoota, annoin nyt, vinkistä viisastuneena, vaikuttaa muutaman minuutin ja sitten hetkeksi MOP Hydrating-hoitista perään. Tällä kertaa jäi paljon paremmat fiilikset :) Seuraava kokeilu onkin Theratin vaikutusajalla ja Hydraide-hoitis, josko sitten saisi paremman tuloksen kun viimeksi.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 22.12.07 - klo:06:26 »
Onko joku kokeillut yhdistelmää Humectressia muiden sarjojen rakennepaikkaajiin ja toimiiko samoin, kuin sekoitettuna esim. Enphuseen tai Keraphixiin?

Aiemmin ketjussa on tainnut olla juttua ainakin Joicon rekun ja Humen kombosta, joka mun mielestä on paljon toimivampi kuin K-Pak+O&H. Muistaakseni muutama muukin juures oli samaa mieltä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #403 : 27.12.07 - klo:11:30 »

Edittinä pitää infota ( myös muita tuoksuherkkiä ajatellen), että kyllä Humectinin ja Hydraiden tuoksut jää minunkin hiukseen.
Vaikkakin mietona, ja ei minusta pahanhajuinen tuoksu.... mutta, mutta!... tuoksu kuin tuoksu parfyyminä, niin tekee minulle näköjään allergisia oireita.

^Itse iseäni lainaten...
kertoilin tuolla aikaisemmin Humectinin ja Hydraiden tuoksujen ( parfyymin ) jäävän hiukseen.
Humectin on ollut mun hiuksille kuiteskin tähän mennessä ehdottomasti kosteuttavin hoitis ja siksi tykkäisin muhitella sitä saunan lämmössä. Ostin uuden putelin Dr Baumannin Conditioner Special hoitsikkaa ja teen niin, että
laitan kosteutettuihin hiuksiin ensin Humectinia ja päälle Dr Baumannia, jossa ei ole lisättyä parfyymia ja näin Humectinin tuoksu laimenee tai huuhtoutuu paremmin pois ja olen pystynyt Humectinia käyttämään.
2aFii

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #404 : 06.01.08 - klo:18:10 »
Onko kukaan tilannut nexxusta garden.co.uk sivustolta? Sieltä löytyisi tuota Luxxtress:a, mutta mitään tietoja postareista en löytänyt  ::)