Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 171092 kertaa)

Poissa Angie

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #420 : 07.04.08 - klo:11:11 »
Kun esim. Therappe-shampoota ei tunnu enää saavan mistään, niin onko siis vain tuotteiden nimet vaihtuneet vai onko ko. tuotteet lopetettu kokonaan ja tilalle tullut uudet tuotteet? Kun esim. Therappen tilalla suositellaan Theratin-shampoota.

Edit. Selvä, kiitos Sonj ja Kaisa. :)
« Viimeksi muokattu: 07.04.08 - klo:12:21 kirjoittanut Angelina »
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #421 : 07.04.08 - klo:11:15 »
^

Käsittääkseni Therappea saa vielä Jenkeissä ihan marketeista, kun taas Phyto organics -sarja, johon Theratin kuuluu, on salon only -sarja. Kampaamotuotteita myyvistä nettikaupoista tuota Therappea ei varmaan löydykään paljoa, mutta Ebaysta kyllä löytyy.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 07.04.08 - klo:11:28 »
Kun esim. Therappe-shampoota ei tunnu enää saavan mistään, niin onko siis vain tuotteiden nimet vaihtuneet vai onko ko. tuotteet lopetettu kokonaan ja tilalle tullut uudet tuotteet? Kun esim. Therappen tilalla suositellaan Theratin-shampoota.

Goddess-within-ketjussa tuolla nettiostamisen puolella oli juuri puhetta tästä, miksi monissa nettikaupoissa Foundations-linjan tuotteiden kohdalla lukee "discontinued by Nexxus", ja syynä on tosiaan se, että Foundations-linja (johon siis kuuluvat esim. Therappe-shampoo ja Humectress-hoitoaine) ei enää ole kampaamosarja (salon only), vaan sitä myydään Jenkeissä nykyään marketeissa/tavarataloissa. Foundations-linjaa ei siis kuitenkaan ole lopetettu, vaan siihen näyttäisi Nexxusin sivujen mukaan tulleen uusiakin shampoita ja hoitoaineita.
1c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #423 : 07.05.08 - klo:22:30 »
Eikös tuo Headress oo jossain vaiheessa uusiutunut? Onko uudella ja vanhalla tuotteella jotain eroa? Oliko Headress sitä samaa uudistusta, kun jotkut tuotteet menivät kauppoihin, eivätkä enää olleet pelkästään salon-tuotteita, eikä siksi siis saatavilla enää yleisesti? Ja mistä ihmeestä tuota jätettävää voisi ostaa, kun en ole törmännyt siihen muualla kuin eBayssä?

Muhun iski kamala kyselyikä ::) ;D.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 07.05.08 - klo:22:34 »
^ Tämä on nyt jo kolmas kerta tässä varmaan tunnin sisään, kun mainitsen rafsinc.comin, mutta siellä taisi olla Headressiakin saatavilla. Hairproducts4me:lla on Nexxuksia, mutta Headressia ei tainnut kyllä olla.

Muihin kysymyksiin en osaa vastata, muistelen kyllä lukeneeni jostain Headressin muuttumisesta, varmaan siis jossain ketjussa on ollut puhetta. Sellainen mielikuva on, ettei ainakaan huonompaan olisi mennyt, mutta voin muistaa väärinkin. ;D

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 07.05.08 - klo:22:41 »
^Juuri muutaman putelin tuolta tilanneena ja Nexxuksiakin harkinneena niin juu, kyllä tuolla on Headressia. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 24.05.08 - klo:21:43 »
Onko muilla ollut tahmeita kokemuksia Headressista? Mä laitan sitä sellaisen 20-sentin kolikon kokoisen nökäreen ja silti hiukset on jääneet joka kerta lähmäisiksi ja likaisen tuntuisiksi. Harmillista. (Ostin omani vuosi sitten mutta nyt olen vasta alkanut käytellä... en kyllä usko että aine olisi vuodessa miksikään mennyt.)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 24.05.08 - klo:22:05 »
Mä olen ottanut viime syksynä ostamani Headressin nyt käyttöön ja lätkin sitä saman verran kuin muitakin voidemaisia jätettäviä eli semmoisen 2-euron kolikon verran. Ei ole lähmännyt ainakaan mulla hiuksia, mut mulla onkin semmoinen luonnontaipuisa kuivahko imuritukka, että sitä ei hevillä lähmää oikein mikään. Pidän Headressistä jätettävänä: ei se ihan Lanzan Leave in Protectorin veroista ole, mutta hyvää jälkeä se tekee kuitenkin. Pitää hiukset kosteutettuina ja sileinä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 25.05.08 - klo:21:26 »
Täälläkin Headress lähmää jo pienellä määrällä, vaikka kuinka vähän laittaisi. Ja se haju on uskomattoman kamala, aivan kuin joku miesten partavesi/dödö/mikä vaan.  :-X

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 26.05.08 - klo:09:58 »
Oon ihan samaa mieltä tuosta, että Headressin haju on kamala. Mulle tulee siitä ennemmin kyllä mieleen mummoparfyymit kuin partavesi. Hajun tyrmäävyydessä Paul Mitchellin The Conditioner pisti kyllä ronskisti paremmaksi.  :-X

Mulla Headress saattaa tahmata joidenkin hoitoaineiden (etenkin silikonisten) jälkeen ja liiallisella annostelulla. Laitan yleensä tähän ohuehkoon puolipitkään tukkaan valkoisen pavun kokoisen nökäreen, eli aika vähän. Latvaan joutuu aina laittamaan jotain muuta lisäksi. Jos pelkällä Headressillä yrittää saada koko tukan täysin silkoiseksi, sitä joutuu laittamaan ihan liikaa, jolloin tukasta tulee tahmea. Omasta puolestani voin suositella Luxxtressia, Sebastianin Potion 9:ä, L'anzan Leave-In Protectoria ja Phyton ysiä latvoihin ja pituuksiin, kun muuhun tukkaan on saanut Headressin hierottua. Tykkään itse käyttää Headressiä lähinnä tyvestä (jos nyt ei ihan päänahkaan hiero kumminkaan) puoleenväliin pituuksia, koska tuo on kevyt ja tuuheuttava, ja tyven suunnalla tuota tuuheutusta yleensä kaipaan, enkä niinkään latvoissa.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 26.05.08 - klo:12:05 »
Vaikka oikeastaan kaikissa Nexxuksissa on hyvät ja hoitavat ainesosat, minun on kyllä sanottava, että olen vähän pettynyt koko sarjaan. :-\ Luonnonkiharalle, joka kaipaa myös siloitusta, oikeastaan mikään tuote ei ole yksinään hyvä, ts. kaikki vaativat päälleen jotain enemmän kiillottavaa ja siloittavaa.

Keraphix on ollut kaikkein suurin pettymys minulle, eilen taas laitoin sitä, ja nyt hiukset ovat täyttä hamppua. Humectin ja Luxxtress ovat ainoat pätevät minun päähäni, ja nekin kyllä vaativat jotain muutakin seurakseen. Therappe ei pese tarpeeksi hyvin, Hydraide oli taas liian kevyttä. Phöh, miksi pitää olla näin vaikeat hiukset. :P

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #431 : 26.05.08 - klo:12:13 »
Oon ihan samaa mieltä tuosta, että Headressin haju on kamala. Mulle tulee siitä ennemmin kyllä mieleen mummoparfyymit kuin partavesi. Hajun tyrmäävyydessä Paul Mitchellin The Conditioner pisti kyllä ronskisti paremmaksi.  :-X

Hassua, mä  en huomaa The Conditionerissa juuri mitään erikoista hajua. Itse asiassa Nexxuksen tuoksut ovat olleet paljon tyrmäävämpiä (puhumattakaan sitten Joicon IHT ja rekku...). Niin erilaisia voivat nenät olla!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #432 : 16.06.08 - klo:23:10 »
Hankin joskus talvella Emergencee-hoitoaineen. Kokeilin sitä kerran uimasta tultuani ja kummastelin, kun tukka jäi ihan hampun tuntuiseksi kokeilun jälkeen. Luovutin. Nyt löysin purkin uudelleen kaapin perältä ja googletin käyttökokemuksia ja -ohjeita.

Pahoinpitelin tukkaani viikonloppuna kahden vaalennuspesun verran ( :-[ :-[), koska halusin niin kiivaasti eroon mustaksi pinttyneestä väristä. Kyllähän se väri hieman haalistuikin (punaiseksi  :-*, kuten pelkäsinkin - ei minun värini), mutta tukka oli käsittelyjen jäljiltä valmis kokonaan pois leikattavaksi. Kokeilin sitten viimeisenä oljenkortena (tuloksettoman K-Pakin rekku- ja IH-muhituksen jälkeen) vielä tuota ällöttävän hajuista tuotetta seuraten ohjeita ja netistä löydettyjä vinkkejä...

...ja sweet baby Jesus: MUN TUKKA ON KUIN UUSI!  :o :o Mä taidan jäädä huomenna kotiin hiplaamaan tukkaani.

Kertokaa joku viisaampi, mikä tässä incissä on niin maagista: Polyacrylamidomethylpropane Sulfonic Acid, Water (Aqua), Collagen Amino Acids, Hydrolyzed Elastin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Dmdm Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Methylparaben.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 17.06.08 - klo:01:00 »
Jospa noiden apuaineiden kanssa elastiini ja kollageeni sitten tosiaan imeytyy? Kannattaa varmaan vielä pari pesua katsoa, onko tukassa nyt vaan hyvä kuorrute, vai onko ne ihan oikeesti imaisseet rakennusaineita. Sanokaa vaan kyynikoksi... ::)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 26.06.08 - klo:12:50 »
Mistä saisi tilattua kaikista edullisimmin nexxus phyto organic humectinia?

Goddess Within.issä on aika sairaan kovat postarit 33.8oz pullolle  :o 26£ on itse tuote ja 28£ postarit... huh huh..
Jossain halvempaa??  :-\