Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170902 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #450 : 01.07.08 - klo:20:51 »
vihdoinkin sain tuon uuden Luxxtressin korkattua kunnolla ja täytyy sanoa, että en tykkää uudistuksessa siitä, että tuo nykyinen on ainakin itselläni paljon litkumpaa. Eli siinä missä vanhaa saattoi laittaa helpolla käsien kautta sen kermaisen, paksuhkohan koostumuksen ansiosta, uusi valuu taas sormien välistä kylppärin lattialle.  :(

Minulla taas uudemmassa läpinäkyvässä pullossa oleva Luxxtress on jopa vielä paksumpaa kuin vanhassa pullossa. Kun pullosta suihkuttaa kädelle, aine on aivan kuin paksua voidemaista jätettävää.
1c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #451 : 01.07.08 - klo:21:53 »
^ Mullakin on juuri samanlaista tavaraa kuin Kaisallakin, se uusi on paljon paksumpaa kuin vanha versio. Eron huomaa ihan selvästi vanhaan verrattuna. Jos vanha oli kermaista, tämä uusi on sitten kermavaahtomaista. Mie ravistan hiukan pulloa aina ennen suihkautusta käsiin, en tiiä onko sillä jatkon kannalta mitään hyötyä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 02.07.08 - klo:06:36 »
Voisiko joku laittaa INCIn jolla tuota "ohutta sormien välistä valuvaa luxxtressia" ja joku jolla on paksua?

Voisi vertailla että ei kai incissä ole eroja.. Oma ensimmäinen luxxtress on vasta matkalla jenkkilästä tänne joten omakohtaista kokemusta ei ole.. Mutta toisaalta jos näin moni juures sanoo että on paksua ja ohutta niin en usko että meillä on niin erilaiset käsitykset litkusta ja tönköstä :D Mielenkiinnon vuoksi jos joku jaksaisi näpytellä?

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 02.07.08 - klo:08:04 »
^ Neriana, olen kirjoitellut tässä ketjussa aiemmin noiden incien eroista, siis sen vanhan ja tuon uuden ohuen, oiskohan ollut sivulla 28 tai 29. Ja siis niistä mun teksteistä pitäisi käydä ilmi sen uuden inci kyllä.

Ja yleisesti: Höh, miksi muilla tuo vielä on paksua... Itsekin ravistan aina sitä pulloa ennen käyttöä (kumpaakin pulloa olen ravistanut), eikä se uusi siltikään muutu paksummaksi. Tosiaan viimeksi kun tuota uutta laitoin, se löytyi sitten kylppärin lattialta.  :( Tosiaan sitä vanhaa lätkin päähäni aina käsien kautta ja ei tarvinnut edes olla mitenkään tosi varovainen, että aine pysyi käsissä. Toivoa tietenkin tuon uuden kanssa on siinä, että sen suihkin näyttäisi toimivan paremmin, eikä suhauta kaikkea vain yhteen kohtaan. Täytyy ensi kerralla testata ihan suihkuttelemalla. Tuoksu on ihan sama ja vaikutuksessakaan en uuden pullon parin käyttökerran jälkeen ole huomannut eroja. Tuo Luxx sopii kyllä niin mainiosti kutreilleni, että täytyy vaan etsiä nyt uusi tapa tuon käyttöön, vaikka menisinkin solmuun yrittäessä.  ::)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 02.07.08 - klo:08:18 »
Okei Ulrika :) Muistelinkin että omasta mielestäni luin aiheesta jostain, mutta ei tullut mieheen selata tätä ketjua sitten läpi.. :D ja kello on.. 08.15..

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 02.07.08 - klo:11:09 »
Brittiläiseen BeautyBay.comiin näyttää myös tulleen myyntiin Phyto Organics -linjan shampoita, hoitoaineita ja muotoilutuotteita. Tuolta saa myös Luxxtressia hintaan £13.99, ja postikulutkin ovat paljon halvemmat kuin esimerkiksi Garden.co.uk:ssa, £3.50. Tämä siis lähinnä vinkkinä niille, jotka eivät halua USA:sta asti tilata.
« Viimeksi muokattu: 02.07.08 - klo:11:31 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 02.07.08 - klo:11:22 »
Hmm.. Mutta noillla ^^ tuotteet hiukan kalliimmat kuin muualla.. Paikoista josta olen katsellut hinnat ovat olleet luxxtressissakin n. 10 luokkaa.. Ja siinä mielessä että esim hairproducts4me.ssä hinnat ovat dollareina sen 10.. Postarit 12dollaria.

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #457 : 18.07.08 - klo:18:09 »
Katsoin kaikki tietämäni nettiputiikit enkä löytänyt näitä muualta kuin hairproducts4me-putiikista , mutta siitäkin oli monia negatiivisia kokemuksia omassa ketjussaan. Joten , kysymys kuuluu ; mistä te näitä haalitte ? 

Siirsin nyt tänne, tästä ketjusta voi löytyä vinkkejäkin. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo:18:39 kirjoittanut Luomo »

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 18.07.08 - klo:19:07 »
Katsoin kaikki tietämäni nettiputiikit enkä löytänyt näitä muualta kuin hairproducts4me-putiikista , mutta siitäkin oli monia negatiivisia kokemuksia omassa ketjussaan. Joten , kysymys kuuluu ; mistä te näitä haalitte ? 

Kurkista Kaisan viesti pari viestiä sitten :) Tässä vielä suorat linkit:
http://www.beautybay.com/
http://www.garden.co.uk/

Itse olen tilannut Phyto Organicseja useampaan otteeseen jälkimmäisestä putiikista ja olen ollut varsin tyytyväinen.
1b M ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #459 : 19.07.08 - klo:01:16 »
Mä kokeilin nyt vihdoin ensimmäisiä kertoja Therappe-shampoota ja parilla ensimmäisellä kokeilulla vaikuttaa oikein hyvältä. Koostumus on hauska, muistuttaa vähän jotain kasvojenpesugeeliä. Vaahtoaa ja pesee hyvin, mutta ei tee hiuksista narskuvia. Mulla on useasti ongelmana hiusten takkuisuus pesun jälkeen, mutta tämän jälkeen takkua oli hyvin vähän. Pesen hiukset yleensä joka päivä, mutta tällä pestessä hiukset oli seuraavanakin päivänä aika puhtaan näköiset, eikä niitä olisi välttämättä tarvinnut pestä. Tuoksu on todella samanlainen kuin Joicon K-pak shampoossa, joka ei tosin ole kovin toivottu ominaisuus.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #460 : 22.07.08 - klo:23:52 »
Oon nyt parissa pesussa käyttänyt pitkästä aikaa Nexxuja, ristiriitaisin tunnelmin. Ekassa pesussa pesin Therappella ja hoitiksena laitoin Humectressia noin viideksi minuutiksi. Ei tehnyt ollenkaan hyvää; Therappea piti lotrata vaikka millä mitalla, eikä Hume selvittänyt Therappen takuttamia latvoja sitten yhtään! Pesun jälkeen tukka oli karhea ja pörröinen. Jätettävänä Hume toimi kuitenkin ihan kivasti.
Seuraavassa pesussa Therappe pesi paremmin (levittyi kunnolla eikä takuttanut yhtä pahasti), ja KeraPhixiin sekoitettuna Hume toimi oikein hyvin, tukka oli pehmeä ja takuton. Jätettäväksi taas Humea, toimi hyvin. Nexxut siis toimii edelleen, mutta ei ehkä tollein yhdessä. Humea taidan käyttää tästä lähtien vaan jätettävänä ja KeraPhixin kanssa tehiksenä, pikahoitiksena ei mulla toimi. Säästynpähän ostamasta uutta jätettävää :D!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 26.10.08 - klo:19:47 »
Mistä kannattaa näitä hankkia, kun hairproducts4me.com ei sovi? Oletteko ebaystä hankkineet?

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 26.10.08 - klo:19:58 »
En tiedä onko tukan kunto huonontunut vai parantunut mutta Therappe on alkanut käyttäytymään paremmin päässäni, vaikka nykyään joudun useasti pesemään tukan kahdella vaahdotuksella ja etenkin therappen kohdalla pidän sen pari minuuttia päässä ennen huuhtelua.. Ennenhän pesun jälkeen tukka oli hervoton puolikikkarapörrö joka hipoi kattoa ja vaikkei mitään kovin takkuista tukkaa ole saattoi jopa vähän takuttaa mutta nyt se on pesun jälkeen vaan puhdas. Ok, ehkä hieman pörröinen mutta sitä se saattaa olla muutenkin joten en aio menettää kokonaan toivoani tämän shampoon suhteen :)

Mua kiinnostaisi kokeilla noita hoitoaineita mutta en tiedä, jotenkin en saa vaan tilattua.. Varmasti niille löytyy koti vaikkei omaan tukkaan sopisikaan mutta kai musta on tullut niin mukavuudenhaluinen ettei jaksaisi vekslailla uusien tuotteiden kanssa jos ne ei toimikaan (vaikka ne voisi olla superhyviä) vaan pitäytyy tutummassa ja turvallisessa.. Jos kuitenkin saan aikaiseksi niin ostoslistalla ainakin Humectress ja Keraphix.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 12.11.08 - klo:14:58 »
Ainakin minun mielestäni sitä olisi saatavilla hairproducts4me:sta. Ainakin oli siellä listoilla.

Edit. ei taidakkaan enää olla saatavissa, anteeksi harhaanjohtaminen

Edit 2. Goddess withinissä näyttäisi olevan ja jopa alessakin.  :D
« Viimeksi muokattu: 12.11.08 - klo:15:04 kirjoittanut Ulrika »
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #464 : 12.11.08 - klo:15:06 »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.