Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 171138 kertaa)

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Nexxus
« Vastaus #180 : 21.06.06 - klo:22:42 »
Mä olen nyt parin kuukauden ajan käyttänyt ainakin kerran viikossa Therappea, ja on kyllä loistoshampoota. Tykkään siitä kookoksen tuoksusta (mulla taitaa olla vanha versio) ja kun malttaa pitää shampoota päässä sen kolme minuuttia, tuloksena on ihanan pehmeät ja jotenkin kuohkeatkin hiukset. Tuntuu melkein haaskaukselta laittaa perään hoitoainetta, vaikka tiedän, että mun hiukset vaativat hoitoainetta shampoon perään.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Attache©

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • -5$@IHERB: KOR535
« Vastaus #181 : 22.06.06 - klo:11:02 »
Triina, miten sulla sujui tuo tilaus tuolta Nexxusstoresta?
Näyttäisi olevan aika kohtuuhinnat.. ja omalla hyllyllä on Nexxusten kohdalla enää tyhjä aukko ::)
Lisää tarvitsisi saada!

Noi sivut näyttää mun mielestä hmmm.. hiukan itse kyhätyiltä..
Olihan ne tuotteet sentään aitoja?
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #182 : 22.06.06 - klo:17:52 »
^ Tuotteet on varmasti aitoja. Minusta on tuntunu, että minun sieltä ostamat nexxut ovat olleet "tuoreempia" ja parempia kuin muualta ostetut.
Tulee mieleen, kun vertailtiin erään tutun kanssa meän Ensureja. Kaveri valitti, ettei hänen ensurensa toiminut. Jos en olisi tiennyt, en olisi uskonut niiden olevan samaa tavaraa. Niissä olis ihan selkeä ero. ??? Kaveri heitti sitten omansa roskiin. Hän oli ostanut ensurensa Amerikasta ja mie tuolta Belgiasta.
En nyt tietenkään sano, että kaikkia amerikasta ostetut olis huonoja ja Belgiasta sais parhaimpia tms. En tiedä minkä ihmeversion kaveri oli saanut.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 24.06.06 - klo:12:45 »
Takuulla ovat aitoja, kuten Mustikkakin jo sanoi. Tuntuvat myös tuoreilta ja toimivat hyvin, tosin vertailukohteita ei ole, kun muualta en ole hankkinut. Tilasin itse Therappen, Humectressin, Diametressin, Headressin ja Luxxtressin.

Tilaus meni hyvin, tuotteet tulivat n. viikossa kotiovelle, maksu hoitui PayPalilla, toinen vaihtoehto on tilisiirto nettipankin kautta. Mukana oli myös extrana näyteputkilo yhdestä muotoilutuotteesta. Tuntuu kyllä todella luotettavalta paikalta, tilaan ehdottomasti uudelleen kun tarvetta on.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #184 : 26.06.06 - klo:22:30 »
Deadly Nightshade, oletko saanut Headressilla parempia tuloksia jo? Tekisi itseänikin mieli tilata; tuolla aineella näyttäisi ainakin paperilla olevan kaikki ominaisuudet, jotka jätettävältä haluan.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 27.06.06 - klo:04:25 »
Jipii, tänään pitäisi ehtiä hakemaan postista Nexxus-paketti.  Ei malttais odottaa, että pääsee kokeilemaan.  :D
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #186 : 27.06.06 - klo:14:48 »
Deadly Nightshade, oletko saanut Headressilla parempia tuloksia jo? Tekisi itseänikin mieli tilata; tuolla aineella näyttäisi ainakin paperilla olevan kaikki ominaisuudet, jotka jätettävältä haluan.

Tuota noin.. En oo kokeillut sitä enää sen jälkeen, kun on ollut kauheesti kaikkea muuta uutta kokeiltavaa, kun vasta vähän aikaa sitten hiushöperyys on iskenyt ja on tullut tilailtua ihan vastikään sadoilla euroilla hiushärpättimiä.  :-[

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 27.06.06 - klo:17:30 »
Minä vastaan DN:n puolesta, koska Headressistä on tullut ihan ykkösjätettävä. Tuuheuttaa ihan uskomattomasti, antaa massaa hiuksille pitäen ne silti kosteutettuina, sileinä  ja pehmeinä. Yleensä tuuheuttavat tuppaa karheuttamaan, tämä ei ja silti hius ei ole lainkaan veltto, ei tahmaa eikä lässäytä, hoitaakin tosi hyvin. Korvaa muotoilutuotteet arkikäytössä ja juhlatukkaankin kelpaa pohjalle. Pullo on riittoisa ja kivan näköinen, mutta tuoksu on vähän ummehtunut (ainoa miinus).

Ihan kertakaikkinen huippu minun hiuksilleni. En voisi toivoa parempaa.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #188 : 27.06.06 - klo:20:48 »
Minä vastaan DN:n puolesta, koska Headressistä on tullut ihan ykkösjätettävä. Tuuheuttaa ihan uskomattomasti, antaa massaa hiuksille pitäen ne silti kosteutettuina, sileinä  ja pehmeinä. Yleensä tuuheuttavat tuppaa karheuttamaan, tämä ei ja silti hius ei ole lainkaan veltto, ei tahmaa eikä lässäytä, hoitaakin tosi hyvin. Korvaa muotoilutuotteet arkikäytössä ja juhlatukkaankin kelpaa pohjalle. Pullo on riittoisa ja kivan näköinen, mutta tuoksu on vähän ummehtunut (ainoa miinus).

Ihan kertakaikkinen huippu minun hiuksilleni. En voisi toivoa parempaa.

Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta...  :D Tilasin juuri oman purnukkani HQhairista, kerron sitten, miltä tuntui tässä päässä!

Mirja

• Vieras
« Vastaus #189 : 29.06.06 - klo:12:44 »

Humectressia voi käyttää myös jätettävänä. Tuloksena tuuheampi ja kosteutettu tukka. Jättää hetkeksi hiuksiin mukavan ihan hennon lämpöisen tuoksun, joka ei ole liian voimakas.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #190 : 29.06.06 - klo:14:40 »
Ostin taannoin huippumukavalta juurekselta (kiitos Eulaalia :)) Humectressin ja olen sitä nyt testaillut. Toimii tähän päähän hyvin samalla tavalla kuin O&H, ainoastaan vähän raskaamman lopputuloksen tekee. Raskaudesta huolimatta vetää hyvin kiharalle, joten taidan käyttää sitä jatkossa erityisesti kiharakampausten pohjana.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 30.06.06 - klo:11:44 »
Olisiko kellään laittaa botanic oilin inciä? En mistään onnistunut löytämään sitä  ???

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #192 : 30.06.06 - klo:22:34 »
Ooh, uusi suosikkituotteeni on löytynut: Headress! Tekee hiuksista aivan ihanan kuohkeat, ja tykkään aivan älyttömästi tuoksusta! Tuoksu on ihanan pehmeä, hieman kasvovoidemainen. Toooodella hyvä ostos tälle päälle ainakin ensikokeilun perusteella. Pesin hiukset Joicon Volymellä, laitoin n. puoleksi tunniksi Joicon rekun ja Instant Rescuen sekoituksen ja jätettäväksi Headressiä. Ihanan kevyet ja pehmeä hiukset!  :D

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 04.07.06 - klo:11:16 »
Therappe- ja Humectress-näytteeni saapuivat vihdoin eilen! Olikos se niin että Therappea kannattaa pitää hiuksissa jokunen minuutti ennen huuhtomista? Siinä pikkupullossa lukee vain että "shampoo and rinse". Humectressin incissä pisti silmään wheat flour eli vehnäjauho! :) Mitähän sillä on vaikutusta hiustenhoitoon?

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 04.07.06 - klo:11:42 »
^Joo eli molemmissa kehotetaan pitämään päässä n. 3 minuuttia ja sitten "rince with lukewarm water".

Vehnäjauhoa? Kuulostaa tosi kivalta... ;D Humectresshan on aika tönkköä tavaraa, sellaista nauhamaista ja paksua, olisko tuo joku sakeuttaja tms?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.