Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170867 kertaa)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
Vs: Nexxus
« Vastaus #30 : 26.01.06 - klo:15:00 »
olen luultavasti menossa parin kuukauden päästä new yorkiin. osaisikohan joku sanoa mistä päin sieltä kannattaisi nexxuja metsästää? ja noin-hintoja olisi myös kiva kuulla :)

Nexxuksen sivuilla on salon locator, josta varmasti löytyy liuta Nexxuksia myyviä kampaamoita: http://www.nexxus.com/salonlocator/ --> postinumeron kanssa löytää, mutta advanced-haulla voi hakea myös pelkän kaupungin nimellä. New York antoi ainakin ihan mielettömän paljon matcheja. :)
Muistaakseni joku oli joskus hakenut tuolta belgialaisen Nexxus-kampaamon, jossa ei sitten oltu kuultukaan Nexxuista. Eli ei välttämättä ole ihan ajan tasalla nuo kampaamohakusivut. Eli siinä mielessä tosiaan henk. koht. suositukset voisi olla paikallaan.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 29.01.06 - klo:03:05 »
olen luultavasti menossa parin kuukauden päästä new yorkiin. osaisikohan joku sanoa mistä päin sieltä kannattaisi nexxuja metsästää? ja noin-hintoja olisi myös kiva kuulla :)

Nexxuksen sivuilla on salon locator, josta varmasti löytyy liuta Nexxuksia myyviä kampaamoita: http://www.nexxus.com/salonlocator/ --> postinumeron kanssa löytää, mutta advanced-haulla voi hakea myös pelkän kaupungin nimellä. New York antoi ainakin ihan mielettömän paljon matcheja. :)
Muistaakseni joku oli joskus hakenut tuolta belgialaisen Nexxus-kampaamon, jossa ei sitten oltu kuultukaan Nexxuista. Eli ei välttämättä ole ihan ajan tasalla nuo kampaamohakusivut. Eli siinä mielessä tosiaan henk. koht. suositukset voisi olla paikallaan.

Se taisin olla minä viime keväänä... Kävin siis kolmessa tuon antamassa osoitteessa, kahdessa ei ollut mitään kampaamon näköistäkään ja kolmannessa ei ollut Nexxuja. Eli toimiva systeemi!

Mustikka, lueskelin tuossa Montako hiustuotetta-ketjua, ja näyt omistavan Assure-shampoon. Oletko kokeillut tätä? Millaista on? Tekisi mieli kokeilla jotain uutta. Osaatko verrata esim. K-Pak-, Protein Plus- tai O&H-shampoisiin?
1a F ii

Pikkis

• Vieras
« Vastaus #32 : 29.01.06 - klo:10:44 »
EVS, en ole Mustikka, mutta tuosta Assure-shampoosta löytyy kokemusta  :)

Minusta se pesee vähän tehokkaammin kuin Therappe, mutta ehdottomasti tehottomammin kuin O&H. Parempi kuin K-Pak, koskapa on silikoniton eikä siten kutittele päätä,ja ehkä Assure jättää jotenkin pehmeämmäksi hiukset kuin Protein Plus. Tuota PP:tä olen tosin käyttänyt vain muutaman kerran, joten siitä en niin varmasti uskalla sanoa.

Assure on minusta varsin kiva perusshampoo ja ehdoton suosikkini kokeilluista Nexxus-shampoista. Therappe siis kosteuttaa/lässäyttää tätä päätä liikaakin ja Botanoil puolestaan pesee liian narskuvaksi. Koostumukseltaa tämä on aika paksun kermaista (ei siis geeliä, kuten Botanoil) ja tuoksu on ehkä vähän sitruunainen tai hedelmäinen, ainakin omassa nenässä oikein hyvä!

Luulen, EVS, että meillä on aika samanlaiset hiukset ja uskoisin että saattaisit tykätä Assuresta!

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #33 : 29.01.06 - klo:11:05 »
Minusta se pesee vähän tehokkaammin kuin Therappe, mutta ehdottomasti tehottomammin kuin O&H. Parempi kuin K-Pak, koskapa on silikoniton eikä siten kutittele päätä,ja ehkä Assure jättää jotenkin pehmeämmäksi hiukset kuin Protein Plus. Tuota PP:tä olen tosin käyttänyt vain muutaman kerran, joten siitä en niin varmasti uskalla sanoa.

Melko lailla samoja kokemuksia Assuresta mullakin, mutta mitä Pikkis katsoo itsellään positiiviseksi mie katon ehkkä enemmän negatiivisesti. ;)
Mie en ole Therappea koittanut kun kokeilemattakin tiedän, että on liian lässäyttävä mulle. O&H on mulle tehoton (vaikka moni on sanonu saavansa sillä narskuvan tuloksen) ja siihen verrattuna Assure on paljon parempi, vaikkei ole mitenkään yli pesevä. K-pak shampoo on parempi pesevyytensä ja hieman kuivattavan vaikutuksen vuoksi kun minusta tuntuu ettei mikään shampoo saa puhtaaksi tätä tukkaa. Protein plus ja Assure ovat melko samanlaisia, mutta tosiaan PP tuntuu jättävän hiukset kuivemmaksi. Minusta ehkä botanoil on hiukkasen parempi kuin assure juurikin jälleen paremman pesevyytensä vuoksi.
Kutiamisesta en osaa vielä sanoa mitään kun minusta tuntuu, että Assure aiheuttaisi pientä kutinaa minun päässä. Pitää kokeilla tänään, että mitä pää tykkää. Saattaa johtua hiusten värjäilystäkin tai jostain se kutina.

Olen testaillu assurea vasta pari kertaa (ja päivittelen kokemuksia heti olen vertaillu shampoita paremmin), mutta minusta Assure onnäiden vähäisten kokemuksien perusteella hyvä perusshampoo.

EDit. tuli vähän töksähtelevää tekstiä
« Viimeksi muokattu: 29.01.06 - klo:11:24 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 29.01.06 - klo:11:21 »
Kiitos Pikkis ja Mustikka! Olen nyt kahden vaiheilla hankkisinko tuon Assuren vaiko Botanoilin. Pesen tukan joka päivä, joten en kaipaa niin kauheasti pesutehoa, toisaalta kyllä taas tykkään hyvin pesevistä shampoista. Täytyy mietiskellä, tekisi mieli ainakin hankkia se Ensure-hoitsikka. Mun mielestä Protein Plus jättää jatkuvassa käytössä tukan vähän limaisen tuntuiseksi, Therappe ei pessyt juuri lainkaan. Ehkäpä Tukholman reissulta tulee hankittua jotain.
1a F ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #35 : 29.01.06 - klo:11:26 »
Mie otan Botanoilin ja Assuren oikein tehovertailuun, jos minun kokemukset auttais valinassa. Mulla kuitenkin on pieni aavistus, että botanoil saattaa olla liian pesevää joka päiväiseen pesuun.
Mutta hajun perusteella valitsisin botanoilin. ::)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 29.01.06 - klo:11:36 »
Mustikka, olisin ikuisesti kiitollinen! Olen löytänyt jo monta hyvää tuotetta itselle, mutta kun tekisi välillä mieli kokeilla jotain muutakin. Ensure on hankintalistalla seuraavaksi, kevyt, suomut hyvin sulkeva pikahoitsikka kuulostaa oikein hyvältä.
1a F ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #37 : 29.01.06 - klo:11:48 »
Ensure on hankintalistalla seuraavaksi, kevyt, suomut hyvin sulkeva pikahoitsikka kuulostaa oikein hyvältä.

+ Ensure tuoksuu tosi ihanalle verigreipille. :) Ei yhtään  tunkkaisesti niin kuin osa nexxuista.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 29.01.06 - klo:19:58 »
Eikös muuten kaikissa Nexxuissa olekin värisuoja? Mä en jostain syystä saa Nexxuksen sivuja auki että sieltä tarkistaisin  ??? Lähinnä siis kiinnostaa therappe, humectress ja keraphix.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #39 : 30.01.06 - klo:22:06 »
itselläni on nexxuksen therappe ja humectress. humectressia olen käyttänyt jätettävänäkin, on hyvä  :)

Poissa dhaniwali

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 31.01.06 - klo:17:02 »
Humectress tuli nyt sitten kokeiltua ja täytyy myöntää että olen vähän pettynyt.  ??? Ei tuntunut yhtään niin kosteuttavalta mitä luulin. Oli päässä ehkä n. 20 min. Tukka tuntuu takkuuntuvan kohtuullisen helposti ja pörröiseltä.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #41 : 31.01.06 - klo:17:39 »
Humectress tuli nyt sitten kokeiltua ja täytyy myöntää että olen vähän pettynyt.  ??? Ei tuntunut yhtään niin kosteuttavalta mitä luulin. Oli päässä ehkä n. 20 min. Tukka tuntuu takkuuntuvan kohtuullisen helposti ja pörröiseltä.

Mulla ei humectress toimi ollenkaan yksin. Tehot tuli ilmi vasta tehohoidon jälkeen.
Itseasiassa humectressin kans melkein mikä tahansa tehohoito tuntuu hyvältä.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 02.02.06 - klo:14:30 »
Niin, ja mun Nexxut on tilattu goddess-withinistä, HBD:stä ja ostettu Tukholman PUBista.

Liisukka
Muistatko minkä hintaisia Nexxukset olivat PUBissa? Mulla on kohta Tukholman reissu edessä ja mietin lähinnä hiushärpäkkeiden santsaamista.  ;) Lushiinkin pitäisi ehtiä.
1a F ii

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #43 : 02.02.06 - klo:16:57 »
Liisukka Muistatko minkä hintaisia Nexxukset olivat PUBissa? Mulla on kohta Tukholman reissu edessä ja mietin lähinnä hiushärpäkkeiden santsaamista.  ;) Lushiinkin pitäisi ehtiä.

Siellä sai silloin 300 ml Humectressin ja samankokoisen Therappen yhteensä 200 kruunulla eli 22 eurolla (noita ei myyty erikseen). Pullot oli vähän erimallisia kuin Nexxuksen tavalliset, samanlaisia kuin Simply Silverillä:

Myös tavallisen mallisia (400 ml, alla) oli myynnissä. Pelkkä Humectress maksoi 300 kruunua eli 32 euroa  ::) En muista olisiko Therappe ollut vähän halvempi. 

Tarjous on kuulemma ollut voimassa tosi pitkään, joten saattaa hyvin olla vieläkin!

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 02.02.06 - klo:18:08 »
??? eikö se ollut niin, ettei Nexxuksia saa Euroopasta ollenkaan? Multa on mennyt kokonaan ohi tällänen :P . Mutta ihan hyvä jos Tukholmastakin saa, koska oon ehkä itsekin menossa sinne pian :)