^ Helsingissä Hämeentien varressa vähän Kurvin jälkeen Hakaniemeen päin tultaessa on The Look Salon -niminen liike, joka myy pidennystarvikkeita ja myös tekee pidennyksiä. Laajensivat juuri liikettään, toisella puolella pidennyskama ja toisella puolella kampaamo. Olen itse ostanut sieltä mm. keratiiniliimaa. Hiukset halpoja, laadusta en osaa sanoa. Mutta muistaakseni joku yksi puntti, jota katselin, oli n. 50-60 euroa. Laadusta en tiedä, se ostamani keratiiniliima on ollut ok. Ja tuo arvio siis aitohiukselle, kuitu on halvempaa tietenkin. Paikkaa pitää ulkomaalaiset naiset, tiedä sitten johtuvatko halvat hinnat kehnosta veronmaksuhalusta...
Jos itse haluaa laittaa, helpoin tapa on varmasti klipsit. Omasta mielestäni seuraavaksi helpoin tapa on sinettitekniikka ja hankalin ompelupidennys. Sinettien laitossa ei vaikeaa ole niinkään saada hiuksia luonnollisen näköisesti päähän, vaan se, että ammattitaidoton laittaja laittaa sinetit todennäköisesti hiuksia enemmän rasittavasti kiinni (väärän kokoiset sinetit, väärän verran omaa hiusta, väärän muotoinen tupsu omasta hiuksesta, väärän "suuntainen" kiinnitys jne.) ja sinetit myös tuntuvat ikävämmiltä. Sen huomasin itsekin, kun olen noita sinettejä päähäni tunkenut, niin tuntuvat paljon selvemmin ja ikävämmin kuin kampaajan laittamat. Asiaan vaikuttaa myös se, että on tosi hankala laittaa itselleen sinettejä hyvin kiinni tuonne taakse.
Ompelutekniikassa hankalinta on saada tarpeeksi ohuet ja tarpeeksi kireät letit, jotka myös pysyvät kireällä. Olen ymmärtänyt, että tätä ei edes kaikki kampaajat taida, on harvinainen taito ja vaatii aikamoista sorminäppäryyttä