Kiitos tosi havainnollistavista kuvista! Tosi hämärä tuo uusi neliö sinetti. Kuinka kauan sulla noita uusia sinettejä olikaan ollut päässä, osaatko jo sanoa, kuinka kestäviä ovat? Jotenkin vaan näyttävät niin heppoisilta. Varmasti kyllä tosi huomaamattomat!
Mulla on ollut uuden tekniikan sinetit päässä helmikuun alusta asti eli kohta 4kk. Niiden pitoajaksi GL lupaa 3-6kk.
Sinettejä laitetiin n. 200kpl (olikohan jotain 35-40 "punttia"), koska kuulemma omat hiukseni olivat paksut, eikä ole kiva, josa pidennetyt hiukset ohenevat hiirenhännäksi loppua kohden.
Voin kertoa, että kun lähdin kampaamosta pois, epäilin hieman suruissani, että kuinka kauan tuollaiset pienet ja hennot
sinetit tulevat kestämään liukkaissa hiuksissani. Lisäksi tuntui, että sinetit oli vain muutaman (10-20kpl) hiuksen varassa. Tiedän, että kärsin voimakkaasta hiuksenlähdöstä (jatkunut jo yli 7v, mutta uusia hiuksia koko ajan kasvaa, joten en ole kaljuuntumassa

), joten siitäkin syystä olin huolissani sinettien kestosta.
Kyllä kuitenkin sinetit ovat pysyneet päässäni, yhtään niitä ei ole lähtenyt. Olen ihan surutta käyttänyt hoitoaineita ja hiuslakkoja tyven kohotukseen, vaikka GL suosittaa, että pitäisi välttää tuotteita, jossa alkoholia, koska ne saattaa haurastuttaa sinettiä. Sinettithän kuulemma poistetaan lopulta geelin avulla, jossa alkoholia.
Eli näihin GL:n sinetteihin ei vaikuta öljy, eikä siis haittaa, jos on rasvaiset hiukset, kuten mulla on.
Ikävä kyllä jos haluaa käyttää muotoilituotteita, niin niissä pitäisi välttää alkoholillisia tuotteita.
Edit. Hei,
onko kenelläkään muuten kokemusta sinettipidennys vrt. mikrolock.
Itselläni siis on GL, mutta kiinnostaisi ehkä kokeilla Mikrolock-kiinnitystä:
http://www.hiustenpidennykset.com/_mgxroot/page_10744.htmlOnko kukaan kokeillut noita?