^ Mä luotan pidennysten kanssa myös silikoneihin. Vielä en ole niin laadukkaaseen pidennyshiukseen törmännyt, että siihen kannattaisi tuhlata kalliita rakennepaikkaavia tms.. Silikoni saa ne pysymään hyvinä niin kauan, kuin tarvitsee. Tässäkin lienee kaksi koulukuntaa, toinen kyllästää silikonilla, toinen hoitaa ns. oikeasti.
Goldwellin Nice Balance on tosiaan hyvää mömmöä pidennyksille. Ilman pidennyksiä kun olen nyt sitä yrittänyt kyttää, ei meinaa tulla mitään, kun se niin helposti lähmää. Mutta pidennyksiin sitä taasen saa uppoamaan vaikka kuinka paljon. Hoitoaineista mäkin tykkäsin Nutri Glossista. Muuten käyttelin joitain halpoja Freemaneja. Huomasin, ettei hoitoaineella oikein saa mitään aikaan, se hius on niin toivottoman kuivaa, että poishuuhdeltava hoitoaine ei oikein vaan riitä hoitamaan mitenkään näkyvästi hiusta tai ainakin se hyötysuhde on surkea kalliita/hoitavia hoitoaineita käytettäessä (kokeiltu mm. Joicon rekku ja Tigin O&H). Niinpä olen keskittynyt lähinnä jätettävien ja latvasuojien hamstraamiseen pidennyksiä käyttäessä. Toinen tärkeä juttu on huolellisuus hiusten pesussa - märkänä mulla pidennykset menee takkuun tosi helposti, joten pestessä harjoitan erityistä varovaisuutta, pesen hiukset osissa ja koitan kannatella hiuksia niin, etteivät ne pääse takkuuntumaan.