Moikka!
Etsiskelen tässä nyt kuumeisesti sopivaa shampoota teippipidennyksilleni. Minulla on todella pitkät Hairiumin B*LONG-hiukset eli 100 % remy aitohiukset. Olipas hienosti sanottu tuo nimikin.

Sävy on 33 ja oma lyhyt tukka on noin asteen verran tummempi. Mulla oli aikaisemmin aivan blondit hiukset, joten kaappi on täynnä hopeashampoota ja lisäksi juuri sen takiahan tuo väri tarttui niin hyvin.
Minulla on joskus ollut keskiruskeat hiukset, joihin olen käyttänyt Paul Mitchellin Skinny-shampoota ja lisäksi samanmerkkistä värinsuojashampoota. Lisäksi löytää Bonacuren tehonaamiota, jota ajattelin käyttää omalle hiukselle noin 2 viikon välein. Hiusten kunto on aikalailla parantunut bruneteksi vaihtamisen jälkeen, joten perushoitsikka riittää huomattavasti paremmin kuin ennen. Suihkutettavana hoitsikkana on Matthew Jonesin kirkas Res-Q-suihke.
Olen miettinyt, että kokeilisin XZ-xylitol-shampoota ja saman sarjan hoitoainetta. Mitäs mieltä olette? Olisiko kampaamomerkeistä joitakin vinkkejä? Tavallaan oma hius vaatisi värinsuojatuotteita, mutta pidennyshius - etenkin latvat - kaipaisivat kosteutta ja kunnon hoitoa, jotta eivät takkuuntuisi.