Heips Juurekset!

Mulla olis tosi kinkkinen kymysys kampaajille ja olisin ehkä maailman kiitollisin jos joku viitsisi vastata

Elikä otan sinettipidennykset mahd. pian. Tänä viikonloppuna mahdollisesti.
LÄHTÖTILANNE
Oma tukkani on miltei hartioille ulottuva, voimakkaasti kerrostettu ja
permanentattu (kuukausi sitten), sävynä 5-6 asteinen punertavankuparinen ruskea. Hiukset tosi huonossa kunnossa, kuivat ja purkkaa mutta pyrin hoitamaan niitä mahdollisimman hyvin tehiksillä ja jätettävillä.
RESURSSIT
Mulla on ennestään kotona sinetit (jäännöksiä parin vuoden takaisista pidennyksistä), reilu 100kpl kerran halkaistuja, käytettyjä
mustia sinettejä (pituus 25-40cm), reilu 20kpl uusia halkaisemattomia mustia sinettejä (pituus 45cm) sekä 20kpl uusia ruskeita 6-asteisia myöskin punaruskeita halkaisemattomia sinettejä. Mustat ovat b*longeja, ruskeat star lockseja.
TOIMENPIDE?
Miten sinettipidennys kannattaa tehdä ja miten sinetit kannattaa jaotella päähän jotta siitä tulisi mahd. luonnollinen ja hyvännäköinen?
Mietin vaan kauhuissani että oma tukka on eri värinen kuin jatkeet, voimakkaasti kiharat ja sitten multa näkyykin pelkkää mustaa suoraa jatketta missä on jotain pientä ruskeeta seassa.

Kantsiiko mun pidennysten oton jälkeen värjätä omaa tukkaa vaikka semmoseks 3 tai 4 asteiseks (eli tosi tummaks) jotta se kontrasti sen mustan jatkeen kanssa ei olis niin huima? Onko tarpeen?

Ja minkähän pituiseksi toi pidennys sitten tulee, ku lyhyimmät on sen alle 20cm ja pisimmät 45cm (hiuksiani kerrostettiin kun oli ne mustat sinetit päässä joskus vuonna nakki ennen keppisotaa). Miten ne kannattaa asetella päähän? Tai viimestellä leikkaamalla?
Tää tulis olemaan neljäs kerta kun mulla on pidennykset. Tarkotuksena olis kasvattaa omaa tukkaa tässä samalla.

Kiitos

oikeasti ihan hirveän paljon jos joku viitsii nähdä vaivaa! Voin kertoa suunnitelman sitten tälle laittajalle joka nämä pistää mun päähän.