Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 321384 kertaa)

Tiukuting

• Vieras
Vs: Sinetit valuvat...?
« Vastaus #330 : 03.12.09 - klo:14:11 »
En ole, oon pitäny näitä hiuksia kuin kukkaa kämmenellä ja noudattanut ohjeita orjallisesti.. Voiko sit olla, että sinetissä ois liikaa/liian vähän omaa hiusta tms..  ???

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #331 : 03.12.09 - klo:14:31 »
Hmm.. Kinkkistä. Olisiko mahdollista, että hiuksesi ovat vaan ihan tajuttoman liukkaat, että sinetit valuvat?
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Tiukuting

• Vieras
« Vastaus #332 : 03.12.09 - klo:14:47 »
En tiä..pitää ootella, että näiden laittaja on taas tavoitettavissa ja kysästä..kun ei näiden kanssa voi olla kun roikkuu jo kohta niin pitkällä että näkyvät..tai no, ne näkyy jo nyt osittain..  :(

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 03.12.09 - klo:16:21 »
Onks sulla ihan keratiinisinetit vai jotain liimaa tai ringit? Mä en oo koskaan kuullu että keratiinit valuis, ainaki mulla oli niin tiukassa että itku meinas tulla kun poistin niitä. Olethan kuivannut tyvestä aina pesun jälkeen hiustenkuivaajalla ettei sinetit pehmene?

Tiukuting

• Vieras
« Vastaus #334 : 03.12.09 - klo:16:42 »
No senkin olen tehny..  :D niin, ja keratiinisinetit mulla on.
« Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo:16:53 kirjoittanut Tiukuting »

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 03.12.09 - klo:16:45 »
Jos niitä ei sulatettu/kuumennettu kiinnittäessä tarpeeksi.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 04.12.09 - klo:10:20 »
^ Totta, kyllä vika on laittajassa, jos jo kahden viikon jälkeen lähtee valumaan. Et sä olisi itse niitä saanut valumaan kahdessa viikossa, vaikka olisit lotrannut hoitoaineella, jos ne olisi hyvin kiinnitetty. Pidemmän ajan saatossa ehkä, mutta ei kahdessa viikossa.
« Viimeksi muokattu: 04.12.09 - klo:10:22 kirjoittanut Roksane »

Tiukuting

• Vieras
« Vastaus #337 : 16.12.09 - klo:21:56 »
Nyt on sitte 11 sinettiä irtopainoksena..  :(

CheCherry

• Vieras
Hiustenpidennykset lyhyisiin/kihariin hiuksiin
« Vastaus #338 : 17.12.09 - klo:19:20 »
Olisin halunnut kuulla muilta, että minkä pituisiin hiuksiin teille on laitettu lyhennykset ja mikä tekniikkä olisi paras  ???

Itsellä OLI pitkät hiukset (puoleen selkään), mutta rankan sairauden ja lääkkeiden myötä tukka lähti päästä  :'(
Nyt kasvatan hiuksia; vielä syyskuussa olin Kalju tyyliin Juice, mutta nyt on jo tukkaa noin 4-5 cm ja kärsimättömänä odotan, että pituutta olisi sen verran, että saisin ottaa pidennyksen..

Kertokeehan siis minulle lisää asiasta  ;)
« Viimeksi muokattu: 02.07.10 - klo:13:40 kirjoittanut Penny »

Tiukuting

• Vieras
Vs: Hiusten pidennys lyhyisiin hiuksiin..?
« Vastaus #339 : 18.12.09 - klo:17:41 »
No joku viisaampi saa varmistaa mun mutu-tuntumat..  ;)

mutta suositushan vissiin on, että hiukset olis sen kymmenisen senttiä pitkät, jotta letit/sinetit/teipit saadaan "piiloon"..Luulisi, että mitä lyhyempään tukkaan pidennyksiä laitetaan, sitä tärkeämpää on laittajan ammattitaito ja kokemus, jotta hiuksista saadaan mahdollisimman luonnollisen näköiset..  :)
On myös otettava huomioon, että omien hiusten tulee jaksaa lisähiusten paino..onhan hiustesi kasvu jo sen verran "vahvaa", että ne sen jaksavat?  :)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #340 : 18.12.09 - klo:19:23 »
^Munkin ymmärryksen mukaan hiusten pitää mielellään olla se noin 10cm pitkät vähintään, että pidennykset saadaa hyvin kiinni.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 19.12.09 - klo:12:20 »
7cm lienee minimi mihin sen voi laittaa... Suosittelen ottamaan pidennystä sitten vaan sen verran että näyttää vielä luonnolliselta, esim hartioille asti tms. Nimittäin jos ihan lyhyeen laittaa tooosi pitkät jatkeet niin harvoin se näyttää oikeasti hyvältä.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #342 : 19.12.09 - klo:16:54 »
Pidennykset myös sulautuvat sitä paremmin mitä pidempi oma hius on.

En ole ammattilainen mutta veikkasin, että lyhyeen tukkaan sinettipidennys on paras vaihtoehto tai jokin muu, jossa tehdään pieniä osioita kerrallaan, ettei ne jatkekohdat näy hiusten seasta. Lettejä ei varmaan voi edes tehdä kovin lyhyisiin hiuksiin ja teippipidennyksissä ne osiot on aika isoja, joten saattavat näkyä rumastikin. Teipit voisivat käydä sitten, kun oma tukka on pidempi ja riittää peittämääm osiot kunnolla.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

CheCherry

• Vieras
« Vastaus #343 : 19.12.09 - klo:20:15 »
Kiitos kaikille vastanneille...  ;)
Taidan jatkaa vielä kasvatusta ainakin hetken. Tarkotus olis ottaa jotain hiukan olkapäiden alle, mutta ei taida tän hetkinen oma tukka riittää vielä  ::)

dreamer

• Vieras
« Vastaus #344 : 20.12.09 - klo:11:02 »
Mä laitatin muuan päivä sitten 5-7 senttiseen tukkaani 30/40 cm:n koko pään sinettipidennyksen. Sinetit saan ihan hyvin piiloon, mutta tarkkuutta se vaatii (tiesin kyllä lähtiessäni tähän pidennyshommaan, että sinetit voi näkyä). Yleensä pidän pitkää huivia päässäni silleesti "hippityyliin", että pituudet roikkuu takana ja sivuilla huivin alta. Huivi myös peittää oman ja pidennyshiuksen rajan.
Sinetit jää jännästi piiloon myös ihan tavallisella ponnarilla, joka on ihan alhaalla niskassa tai toisella olkapäällä.
Olen kyllä tosi tyytyväinen pidennykseeni.