Olis tosi iso väriongelma kyseessä!!
Kävin perjantaina laitatuttamassa ittelleni ompelupidennykset ja vein hiukset viikkoa ennen karvat värjättäviksi, maanantaina käytätin kuontaloa näytillä jotta tarkka väri saataisiin tietoon.
No, kiinnitysaika tuli ja luottavaisin mielin menin kampaamoon.
Vain toinen puntti oli värjätty, ja sekin hopeasävytteiseksi. Sanoivat ensin että laitetaan päähän ja katotaan väriä sitten lisää. No, 3 tuntia oli sovittu mutta aika meni yli ja itse olin aika hämmentynyt kun tuntui hieman että minusta haluttiin päästä vain eroon ja laitettiinkin vielä tätä hopeasävytteistä blondiakin sekaan jo liian kylmäsävyiseen blondiin.. Sanoin että minua häiritsee että ne ovat eri sävyisiä kun olin heille sanonut että haluan hiukset värjättävän samanvärisiksi.. Iskivät honey color maskin käteen ja sanoivat että sillä sävyn pitäisi muuttua lämpimämmäksi, kokeilin sitä eikä mitään tapahtunut.
Oma hiukseni on siis alunperin tumma maantienruskea ja vaalennettu swartzkopf xxl ice blondella josta jää kiva keltainen sävy, josta en halua eroon. Karvojen alkuperäinen sävy on dreamhairin #60.
Tekis mieli vaan repiä nämä päästä kun väriero on kuitenkin niin suuri ja minulle luvattiin että ne ovat saman väriset kuin oma hiukseni, en todellakaan odottanut mitään tällaista!
Poistokaan ei omin sorkin oikein onnistu kun lettien pysyvyys on keratiiniliimalla varmistettu.
Muuten pidän näistä aivan hirveästi mutta väriero on niin valtava että kohta otan jo sakset ja leikkaan pituudet nauhatasosta poikki!!
Neuvoja?! Voinko vielä soittaa sinne ja vaatia korjausta?!