Hei
Hansu35, olisi kiva kuulla lisää! Millainen oma hiuslaatusi on? Miten isot käytännössä ne Mago-solmut ovat, kuinka paksua se lanka on? Mitä väriä sinulla on? Erityisesti kokemukset vaaleista sävyistä kiinnostavat itseäni.
Minulle laitettiin kylmäkeratiinipidennys, ja alkuun olin aika pettynyt (ensimmäisinä päivinä jopa kauhistunut ja olisin halunnut perua koko operaation) - nyt, kun on vähän aikaa saanut totutella ja hius on mukautunut paremmin omaan tukkaan, tuntuu kivemmalta. Hyvin, hyvin luonnollinen lopputulos. Tämä ei paina
mitään ja päätä voi silittää tuntematta mitään liitoksia. Minulla on kahta vaaleata sävyä sekaisin, ja ainakin toinen näistä on valitettavan hamppua, etenkin jos vertaan omaan hyväkuntoiseen ja pehmeään hiukseeni. Silottavat ja kiillottavat hoitoaineet on ihan ehdottomat tai muuten näytän rölliltä. Minulle laitettiin kaksi pakettia hiusta, eli omasta mielestäni aika vähän, mutta pituuttakaan ei sitten tullut lisää kuin muutama sentti, eli kyseessä on vähän niinkuin tuuhennus enemmänkin. Olisin loppujen lopuksi kuitenkin toivonut radikaalimpaa muutosta ja seuraavalla kerralla joko poistatan koko pidennyksen tai pyydän lisää tukkaa, tai jos tuo Mago on tosi paljon parempi, niin vaihdan kampaamoa ja otan Magon. Mielestäni jos kerran lisäkehiusta on päässäni, mieluummin sitten toivoisin sellaista supertuuheaa jumalatartukkaa kuin tällaista "kuin oma, mutta aavistuksen parempi".

Mutta onhan tälle kylmäkeratiinillekin aivan varmasti olemassa tarvitseva asiakaskuntansa. Voisin kuvitella tämän sopivan sellaisille ihmisille, joilla on jostain syystä tukka harventunut tai pälvikaljua tms, ja halutaan korjata oman hiuksen kolot mahdollisimman luonnollisesti. Itselläni on ihan normaalipaksuinen ja terve tukka, joten tämä tuntuu siksi vähän turhalta. Samaan lopputulokseen olisin päässyt hyvällä leikkauksella ja kolmen kuukauden kasvattelulla.