Kirjoittaja Aihe: StarGazer  (Luettu 5212 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: StarGazer
« Vastaus #15 : 17.02.07 - klo:18:15 »
Onko jollain kokemusta kyseisen sarjan kosmetiikasta? Löysin sarjan tukusta ja ostin meikkivoiteen, luomivärit ja rajaukset vaikuttivat kivoilta. Ostin sarja meikkivoiteen, mutta en löydä siitä mitään tietoa netistä. Onko jollain kokemusta tuosta meikkivoiteesta? Mekanismi nimittäin lähinnä kiinnostaisi, meikkivoiteiden sisällä olevan pumpun letku on ihan parin sentin pituinen ja pitäisi oppia nyt käyttämään tuota putelia.

Meikkivoide pullossa on huipputuote kun saa toimimaan. Väri Alabaster on ihanan vaalea ja peitto oli käsittämätn - tosin lähti liikkumaan öljyisellä iholla päivän mittaan, mut kun sen laittoi, peitto oli hyvä. Mun pullo toimi ihan jees! Kuulostaa kummalta toi pullon toimiminen.

Luomiväreissä on aika lailla pigmenttiä, mutta hyvät värit. Halpahan tuo on.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #16 : 18.02.07 - klo:14:16 »
Itselläni on kyseisen sarjan luomivärejä ja huulikiilto ja tykkään kyllä paljon. Tosiaan luomiväreissä on todella paljon pigmenttiä ja vähempikin määrä näkyy luomilla. Plussaa myöskin että luomiväripurkit ovat isoja. Huulikiilto on melko rasvaista ja tahmaista mutta pysyy huulilla.
Hintakaan ei ole paha ja varsinkin kun saan näitä vielä alennuksella kun olin töissä kaupassa joka myy StarGazerin tuotteita :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 08.08.07 - klo:19:23 »
Tietääkö kukaan Stargazerin Foundationista, joka on väriltään valkea? Meinaan voisko sitä käyttää antamaan hohdetta ja loistoa iholle, jos sitä sekoittaisi värivoiteeseen :)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #18 : 08.08.07 - klo:20:15 »
mingtang:
Käsittääkseni tuo valkoinen meikkivoide on ihan mattavalkoinen (kovasti tuoat kyseistä merkkiä nimittäin myydään goottikaupoissa). Stargazerin sivuilla luki näin: "Foundation for the skin that gives a good strong coverage without being dry or chalky."

Tuo 'alabaster' kyllä houkuttaisi, mutta jos se ei oikein pysy rasvoittuvalla iholla, niin ehkä en viitsi ostaa turhaan. Pitää miettiä. Osaisitko verrata, kuinka vaalea tuo alabaster on? Esim. Lumenen DoubleStay 0 -sävyyn tai Grimasin G0:n verrattuna.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 08.08.07 - klo:20:33 »

Tuo 'alabaster' kyllä houkuttaisi, mutta jos se ei oikein pysy rasvoittuvalla iholla, niin ehkä en viitsi ostaa turhaan. Pitää miettiä. Osaisitko verrata, kuinka vaalea tuo alabaster on? Esim. Lumenen DoubleStay 0 -sävyyn tai Grimasin G0:n verrattuna.

Alabaster on jotain G0-G1 välillä Grimasin sävyskaalalla. Tekee matan ja peittävän tuloksen, mutta täysöljyisellä ihollani se ei valitettavasti pysynyt iltaan asti. Jokaisen iho on kuitenkin yksilöllinen ja voi olla että sopii sulle. Olisiko mahdollista että esimerkiksi jostakin Stargazeria myyvästä kaupasta pyydät omaan testeriisi Alabasteria 2-3 kokeilun verran? Itse asiassa olisi todella hyvä jos kaikkien värivoiteiden kanssa voisikin tehdä näin :). Valmiita testereitä on myynnissä esim.HM:llä ja Lindexillä, pieniä tyhjiä purkkeja joita desinfioituna voisi käyttää tuollaisiin kokeiluihin.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #20 : 08.08.07 - klo:23:31 »
Tuo alabaster sävy kuulostaa todella hyvältä, koska ihoni ei ole täysin kalpea.
Pitääpä etsiä täältä Turun suunnalta, jos löytyisi. Eikä tuo ole kyllä kauhean hintava, vaikka sellaisen hankkisi täysikokoisena. Pitäisi nyt löytää joku meikkivoide, kun Maybellinen NonStop ja Max Factorin Lasting Performance loppuvat (eli melko pian). Eikä minulla kyllä mikään meikkivoide pidä rasvoittumista kurissa muutamaa tuntia kauemmin, joten en odota ihmeitä... ;)
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 14.08.07 - klo:12:10 »
Tietääkö kukaan myydäänkö StarGazeria Tampereella? Missä? ???
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 14.08.07 - klo:18:59 »

Tampereesta en tiedä, mutta ainakin Keune-tuotteita myyvä Kinnunen-ketju myy sitä Hesassa, Turussa ja Jyväskylässä: http://www.kinnunen.fi/

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 15.08.07 - klo:10:13 »
Lahdesta saa Keunesta myös Stargazeria.Mulla on kahta eri meikkivoidetta.Toinen on "vahatikkuna" ja toinen siinä pumppupullossa.Pumppupullossa oleva voide on hyvää,mutta tosiaan lähtee liikkumaan iholla,kun meikki "asettuu" iholle.
Peittää myös hyvin.Tosin minulle liikaa arkikäytössä.Noita luomivärejä pitäisi käydä katsomassa lisää kun ovat olleet ihan hyviä.Mulla oli myös valkoinen puuteri,mutta se jotenkin tiivistyi ja kostui,ettei siitä saanut enää väriä edes kunnolla hankaamalla.Pitäisi varmaankin talveksi hankkia tuo alabaster-meikkivoide.Light olive sävy on jo,mutta kai tuo alabaster on vaaleampi.En tiedä millaisia meikkivoidepulloja Stargazerilla on (erilaisia siis).Minulla on ainakin jonkinlainen pumppupullo,jossa se pohja nousee samaa tahtia kuin meikkivoide kuluu,joten ei kai sen pumpun letkun pituus haittaa jos on lyhyt.
« Viimeksi muokattu: 15.08.07 - klo:10:16 kirjoittanut Chronos »
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 17.12.10 - klo:21:38 »
Nostetaanpa hiukan tätä.

Stargazerilla on hurjat Permanent-rajauskynät, joiden sävyissä LÖYTYY VÄREJÄ. Ja pysyvyys on ihan uskomaton: saa waterproof-putsarilla putsata todella hyvin että lähtee. Kun aamulla kokeilin väriä kädelle, se oli iltaan asti ihan kiltisti eikä hävinnyt minnekään.

Ostin lisäksi vahamaisen meikkistikin, jonka väriä medium flesh tänään kokeilin - ihan hiukan liian tumma, ja en ole varma peittävyydestä. Kesäväri minulle.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 19.12.10 - klo:12:43 »

Vastaan omaan kysymykseeni jos jotain muutakin sattuu asia kiinnostamaan, törmäsin hiljattain StarGazeriin Puutarhakadun Glohairissa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 19.12.10 - klo:19:00 »
Kynsilakka ei ole kovin hyvää. Lähtee parin päivän päästä. Avonin kynsilakka on edelleen paras...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 20.12.10 - klo:16:56 »
Mulla on tältä merkiltä kaksi ripsiväriä, sininen ja valkoinen. Sinistä en ole käyttänyt juurikaan, vaikka toimiikin hienosti, ei vaan oikein sovi mun väreihini. Kumpikaan ei jätä kökköjä tai lähmää ripsiä klimpeiksi. Ei ole siis mitään tuuheuttavaa tai pidentävää kamaa, mutta toimii mun tarpeisiini kunnollisena ripsivärinä.
Mä olen ehkä hieman omituinen, mutta musta valkoinen ripsiväri näyttää ihanalta. Voisin käyttää sitä vaikka kaiken aikaa, etenkin näin talvella kun iho on muutenkin kalpea. Se saa ainakin mun ripset näyttämään älyttömän tuuheilta - lehmän ripsiltä. ;D Olen käyttänyt valkoista lähinnä silloin kun olen halunnut tehdä ripsistäni vaalean kupariset. Valkoista alle, ja metallisen kuparista ripsaria päälle. Jotenkin täysvalkoisissa ripsissä ei vaan kehtaa lähteä ulos, vaikka niistä tykkäisikin.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 30.09.15 - klo:18:21 »
Onko kellään tuoreempia kokemuksia merkin huulipunista? Itselläni on sävy 115, olisi aivan ihana babyvioletti sävy mutta puna on jotenkin tosi vahamainen koostumukseltaan eikä tahdo levittyä ja haiseekin ihan vahaliidulta. Olenkohan saanut vanhentuneen (ostettu britti-eBaysta) vai onko koostumus tosiaan tuollainen? ???