Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223514 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vartalovoiteet
« : 21.01.06 - klo:22:28 »
Tänne voitaisiin keräillä vartalovoidesuosituksia. 

Minä olen aika laiska rasvaamaan vartalon ihoa, täytyy tunnustaa.  :-[ Haluaisin löytää voiteen, joka imeytyy nopeasti ja on tuoksuton tai miedosti tuoksuva. Voide saisi olla voidetta eikä mitään luirua lotionia. Mutta yleensä paksummat voiteet ei sitten imeydykään kunnolla. Vinkkejä?

Joskus mulla oli Revlonin pullossa olevaa tuoksutonta (näitä on myös hajustettuja) vartalovoidetta, joka oli aika kiva voide niin koostumukseltaan kuin muutenkin. En ole löytänyt tätä, ainostaan hajustettuja. 

Viimeksi mulla oli Alternan vartalovoide, joka oli hyvin imeytyvää ja muutenkin hyvää, mutta tuoksu oli kuin suunniteltu vanhoille rouville.  :-X  Käyttämättä jäi.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #1 : 21.01.06 - klo:22:48 »
Minä olen aika laiska rasvaamaan vartalon ihoa, täytyy tunnustaa.  :-[ Haluaisin löytää voiteen, joka imeytyy nopeasti ja on tuoksuton tai miedosti tuoksuva. Voide saisi olla voidetta eikä mitään luirua lotionia. Mutta yleensä paksummat voiteet ei sitten imeydykään kunnolla. Vinkkejä?

Noi sun vaatimukset täyttävä ja erittäin edullinen kosteuttaja on vastikään ostamani LactoPlus-voide. 200ml maksoi Tarjoustalossa 1,5€. Imeytyy tosi nopeasti, ei hajusteita, sisältää UV-suojan (mua vähän hämäs toi, harvoin vastaavissa noissa on moisia) ja on suomalainen tuote. Kiinteämpää kuin Erisanin vartalonkosteuttaja, sellasta voidetta muttei yhtä paksua kun esim. TBS:n vartalovoit. Siis just täydellistä :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 21.01.06 - klo:22:55 »
Mulla on TBS:n öljysuihke jolla saa ruiskittua iholle nopeasti tuhtia tavaraa, mutta se on kyllä tuoksullinen. Tiedä sitten jos löytyy hajustamatonta?

Mun mielestä toi taas on tosi kevyttä. Saa ruiskia puol pulloa jos haluaa oikeasti kosteutetun ihon. En raaski tuhlata sitä kun on niin kallista, käytän vain erikoistilanteissa. Mulla on tota viinirypäleversiota, ja ahh sitä tuoksua :-*
www.siameselipstick.com

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 21.01.06 - klo:22:56 »
Ulpu: minkä verran olet valmis maksamaan vartalovoiteesta?

Parasta mitä olen käyttänyt oli Biothermin lievästi sitrukselle tuoksuva voide, joka oli käytännöllisessä pumppupullossa. Voiteen hinta oli tosi suolainen, mutta tuote oli erinomainen! Tosin en ole 100 %:sen varma onko tuota voidetta enää Biothermin valikoimissa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 21.01.06 - klo:23:08 »
En mä noita kauhean tyyriitä raaski ostaa... Ensin tarttis koittaa halvempia ja tosiaan opetella tavaksi vartalon rasvaaminen. Toisaalta mies voisi saada Biothermiäkin tuotua ulkomailta edullisemmin.

Body Shopin kuivaöljysuihkeet on tosiaan aika kevyitä, passionhedelmän tuoksuisen olen kyllä suunnitellut ostavani. Mutta esim. BS:n vartalovoit on ihan liian paksuja mulle, vaikka tuokuista tykkäisinkin. Mulla oli joskus oliivia, mutta sekin jätti rasvaisen tunteen, vaikka on kevyimmästä päästä niistä.

Voisinpa kokeilla tuota LactoPlus-voidetta. Voisi olla mulle passeli, koska mulla täytyy olla sellainen, joka oikeasti imeytyy nopeasti. Kun iho ei ole mitenkäään eriyisen kuiva niin voide jää helposti imeytymättä. UV-suojaa ei näin talvella tartte, mutta kun me ollaan lähdössä reissuun kohta niin hyvähän sekin olisi.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 21.01.06 - klo:23:13 »
Ulpu: tässä on se kertomani Biothermin tuote:

http://www.cosmeticamerica.com/bi911726.html?synertech
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #6 : 21.01.06 - klo:23:15 »
Mä oon tykännyt Garnierin kiinteyttävästä (se keltainen ja eihän ne oikeasti mitään kiinteytä)... imeytyy nopeasti ja tuoksuu ihanalta :)

Nyt on ollut käytössä Nivean vastaava, mutten oikein tykkää. Kestää ikuisuuden kuvua ja tuoksu ei kovin houkutteleva ole :\

Seuraavaksi siis ajattelin ostaa taas tuota Garnieria, tosin nyt kuivalle iholle. Joko sitä punaista tai oranssia. (Siis ei se mönjä vaan ne putelit ;D) Eikä hintakaan paljoa kirpaise!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Tigru

• Vieras
« Vastaus #7 : 21.01.06 - klo:23:30 »
Aiheuttaako teille kellekään mineraaliöljyä sisältävät vartalotuotteet pieniä "pisteitä" reisiin (tai muualle)? Mulla ei yleensä iho reagoi juuri mihinkään, mutta nyt yhtä voidetta käyttäessä oon ollu huomaavinani jotain tuollaista. Yhdistin ilmiön tuotteen mineraaliöljyihin, koska muutakaan syytä en keksinyt  ???

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 21.01.06 - klo:23:42 »
Mä oon tykännyt Garnierin kiinteyttävästä (se keltainen ja eihän ne oikeasti mitään kiinteytä)... imeytyy nopeasti ja tuoksuu ihanalta :)

Nyt on ollut käytössä Nivean vastaava, mutten oikein tykkää. Kestää ikuisuuden kuvua ja tuoksu ei kovin houkutteleva ole :\

Seuraavaksi siis ajattelin ostaa taas tuota Garnieria, tosin nyt kuivalle iholle. Joko sitä punaista tai oranssia. (Siis ei se mönjä vaan ne putelit ;D) Eikä hintakaan paljoa kirpaise!

Mun mielestä noi Garnierit tuoksuu aika voimakkaasti. Siis ottaen huomioon että haussa oli miedosti tuoksuva.. :)
www.siameselipstick.com

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 22.01.06 - klo:00:50 »
Juu, en mäkään muistaakseni välitä noista Garnierin tuoksuista.  Kiitos vinkeistä ja linkistä!  :)

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #10 : 22.01.06 - klo:02:10 »
Mulla on jo pitkään ollut perusvoiteena käytössä apteekin Ceralan, tosi hyvää ainakin mun kuivalle iholle. Imeytyy aika nopeasti, miellyttävä koostumus, ei tuoksu juuri miltään ja jättää ihon mukavan pehmeäksi Eikä jätä ihoa kiiltäväksi, naamalle käytettynä ennemminkin vähentää sitä. Parafiinia siinä kyllä on, jos haluaa sitä välttää.

Mun mielestä kaikki Garnierin voiteet on olleet kamalan silikoonisia, en ole tykännyt yhtään  :-X Ja tuoksultaan tosiaan aika voimakkaita.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 22.01.06 - klo:05:05 »
Mulla kuivuu kroppa ihan korpuksi talvella ja iho muuttuu suomuiseksi liskonnahaksi... ;)

Suosiktit pehmeyden palauttamiseen ovat tällä hetkellä TBS:n vartalovoit (varsinkin kaakao- ja pähkinävoi) sekä L'orealin Nutri Therapy joka on aivan loistavaa. Se on kätevässä tuubissa, imeytyy hetkessä ja tekee liskostakin silkkisen pehmeän! Me likey! ;D

Nove

• Vieras
« Vastaus #12 : 22.01.06 - klo:06:29 »
Mä oon ylikriittinen mitä vartalovoitesiin tulee, kiitos vaikean ihoni.

Apobasen Oily Creme, Locobasen rasvainen emulsiovoide, Locobasen Repair ja TBS:n paksuimmat vartalovoit oli suosikkeja. Harmi etten niitä voi enää käyttää.

Nyt on käytössä olleet pelkästään öljyt, mutta aamuisin ne jättää turhan inhan tunteen iholle siks aikaa kun imeytyy. Sen takia haluaisin käyttää voidettakin. Sellasta voidetta onkin vaikea löytää, mikä munkin iholle sopii. Ei sais olla hajusteita, mineraaliöljyjä, silikonia eikä mielellään parabeenejäkään. Sen lisäks sen pitäis olla superkosteuttava, rasvainen ja paksu. Toisin sanoen mahdoton yhtälö :)

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #13 : 22.01.06 - klo:10:41 »
Mä olen tykännyt vartalolle Decubalin creme voiteesta. Apteekista olen löytänyt parhaat vartalovoiteet. Ennen mun ihoni hilseili jaloista jatkuvasti, nykyään rasvaan aina hiustenpesun yhteydessä koko kropan, eli joka toinen päivä ja apteekin voiteilla se on riittänyt. Iho pysyy kunnossa, eikä ole tarvinnut rasvata edes joka päiväisen suihkun yhteydessä vaan tosiaan joka 2. päivä samassa tahdissa kun pesen hiuksetkin.

Ja ovat tosiaan tuoksuttomia eivätkä aiheuta allergiaa.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 22.01.06 - klo:10:58 »
Tykkään Garnierin siitä oranssissa purnukassa olevasta bodycocoonista. Imeytyy hyvin, hinta on hyvä ja tuoksu on miellyttävä. Tätä on lotiona sellaisessa "pullossa" ja sitten isossa rasiassa. Minulla on tuota rasiassa olevaa,ostin sen joskus alennuksesta jollain kolmella eurolla ja hyvin on pelittänyt.

TBS:n satsuma-lotion on ihan ok,ei vain kovin kosteuttavaa, mutta esimerkiksi kesällä toimii iholla hyvin. Talveksi ehkä liian kevyttä. TBS viinirypälevartalovoi tuoksuu mielettömän hyvältä ja on tosi kosteuttava, vaikka onkin tarkoitettu  normaalille iholle.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com