Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223515 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #1005 : 11.05.17 - klo:08:39 »
Mäkin ihastuin L300 vartalovoiteeseen! Siihen pinkkiin versioon siis.

Poissa helka

• Tukkaguru
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1006 : 01.06.17 - klo:11:48 »
The Body Shopista saa taas Virgin Mojito -tuotteita! En tajunnut ostaa näitä silloin pari vuotta sitten ja olen odottanut että tulisivat takaisin. Rakastan minttua ja mojitoa, ja ostinkin eilen kaksi purkkia vartalosorbettia. Koostumus on jännän geelimäinen eikä levittyvyys ole mitään huippuluokkaa. Kosteutustehot tuskin riittävät superkuivalle iholleni talvella, mutta kesäaikaan menettelevät. Tuoksu on ihanan raikas ja kestää iholla hyvin. Tätä taidan ostaa varastoon koska tuoksu on niiiin ihana.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1007 : 09.06.17 - klo:20:33 »
Virgin Mojito on paras! Mäkin suunnittelen ostavani sitä pari purkkia varastoon talveksi.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1008 : 16.06.17 - klo:00:35 »
Virgin Mojito on hiukan liian drinkkimäinen mun nenään, mutta Pinita Colada on aivan ihana  :) Ostin sitä viime kesänä suihkugeelinä ja vartalovoina, nyt ostin vartalosorbetin, kun se oli alessa. Mun mielessä näissä sorbeteissa on ennen ollut paljon huonompi koostumus, alkoholinen litku, joka lähinnä vain kuivattaa, mutta tämä on täyteläisempää ja pikkuisen jopa kosteuttaakin. Mun vartalon iho on kesäisin melko helppo, joten tämä on riittävä, ja raikas koostumus on tosi kiva. Mikään ei ole lämpimällä säällä ällömpää kiuin tahmean rasvainen kropparasva. Voi olla, että pitää antaa Mojitollekin vielä mahdollisuus, se on niin hanan kesäinen kuitnekin.

Poissa Cecilia

• Tukkaguru
« Vastaus #1009 : 30.07.17 - klo:20:45 »
Käytin tuubillisen L300:aa (ihana tuote!), ja nyt testissä on Nivean uudehkon Oil in Lotion -sarjan Rose & Argan Oil -tuoksu. Ensiksikin, olen varmaan ollut edellisessä elämässäni kimalainen, koska ruusun tuoksu saa minut ihan päästäni pyörälle :l Joten olin aivan hullaantunut, kun näin tuon tuotteen hyllyssä.

Tämä on kyllä kesävoiteeksi ihan passeli. Mukavan kevyt ja imeytyy nopeasti, mutten tiedä, olisiko tässä riittävästi tehoja korpunkuivalle talvi-iholle. Pehmeäksi iho kyllä jää, mutta mitään kovin pitkäkestoista kosteutusta en tällä koe saavani. Tuoksu on miellyttävän ruusuinen, mutta tuttu Nivea-tuoksu kyllä puskee jonkin verran läpi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1010 : 30.12.18 - klo:01:18 »
Sain joululahjaksi Avon caren cocoa butter creme vartalovoin ja olen tykännyt kovasti tuottesta. Tuotteessa on tosi voimakas kaakaon makeahko tuoksu, ei tarvi muuta parfymia käyttää, kun tuoksuu niin voimakkaasti (käytän pääosin hajusteettomia tuotteita). Mutta kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti. Tuo tuoksu nyt ehkä ainoa miinus, kun on niin voimakas... käytän kuitenkin tämän varmasti loppuun kevään aikana kun ei jää iho tahmaiseksi ja sopii vartalon talvivoiteeksi tosi hyvin.

Kysymys Avonista: saako tätä nykyään verkosta suoraan, vai tarvitaanko yhteys jälleenmyyjään tms.?
Kaipaan erästä muinoin kokeilemaani Planet Spa vartalovoidetta, jos se suinkin on vielä valikoimissa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii