Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212497 kertaa)

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #105 : 17.03.06 - klo:21:49 »
Juu ja sokokselta saa sen pienemmän putelin hintaan 3,90. :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #106 : 18.03.06 - klo:18:31 »
Kertokaapas että mistä sitä Lactoplussaa saa ja minkä näköinen purkki on?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 18.03.06 - klo:18:42 »
Kertokaapas että mistä sitä Lactoplussaa saa ja minkä näköinen purkki on?

Tarjoustalosta ainakin saa. Se on sellainen valkoinen tuubi (200 ml), jossa on vaaleansininen korkki ja tekstiä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 18.03.06 - klo:19:07 »
http://www.sim.fi/LactoPLus/images/08FootCreme.jpg ton näköisiä paitsi tekstit on erilaiset. Noi kuvassa olevat on siis jalkavoiteita.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 19.03.06 - klo:00:16 »
Listaan tähän nyt voiteita joita olen käyttänyt ja sen toimiiko vaiko eikö. Mulla on kasvoissa rasvainen iho, mutta muutoin kroppa on aika koppura. Käyn päivittäin vähintään kerran suihkussa liikuntaharrastusten takia, joten kroppaa on pakko voidella vähän väliä. Ihoni on siitä ongelmallinen, että ihohuokoset supistuvat todella tiiviiksi ja tästä syystä monista voiteista vesi jää lillimään ihon pinnalle ja sotkee kaikki vaatteet.

Hyviä:
- Loreal vihreä pumppupullo ja vaaleanvihreä puteli (imeytyy nopeasti, ei tahmaa, kosteuttaa hyvin)
- Lumene body aktiva (imeytyy nopeasti, raikas tuoksu, useamman kerroksen jälkeen riittävä kosteutus)
- Garnier keltainen (imeytyy nopeasti, raikas tuoksu ja inasen siloittava vaikutus)
- Erioil pinkkikorkki (todella tehokas kosteutus, kunhan jaksaa levitellä pienissä erissä monta kerrosta päällekkäin)

Huonoja:
- Erisan vartalovoide (jäi lillimään iholle)
- Nivean valkoinen, sininen ja kiinteyttävä vartalovoide (hirveä haju ja allerginen reaktio pienien näppyjen ja kutinan muodossa)
- Apobase punainen ja sininen (jäi lillimään iholle eikä imeytynyt)
- Garnier oranssi puteli (kamala haju, allerginen reaktio näppyjen muodossa, jäi lillimään iholle)

ulysses

• Vieras
« Vastaus #110 : 19.03.06 - klo:00:32 »
Hyviä:
- Loreal vihreä pumppupullo ja vaaleanvihreä puteli (imeytyy nopeasti, ei tahmaa, kosteuttaa hyvin)
- Lumene body aktiva (imeytyy nopeasti, raikas tuoksu, useamman kerroksen jälkeen riittävä kosteutus)
- Garnier keltainen (imeytyy nopeasti, raikas tuoksu ja inasen siloittava vaikutus)
- Erioil pinkkikorkki (todella tehokas kosteutus, kunhan jaksaa levitellä pienissä erissä monta kerrosta päällekkäin)
Huonoja:
- Erisan vartalovoide (jäi lillimään iholle)
- Nivean valkoinen, sininen ja kiinteyttävä vartalovoide (hirveä haju ja allerginen reaktio pienien näppyjen ja kutinan muodossa)
- Apobase punainen ja sininen (jäi lillimään iholle eikä imeytynyt)
- Garnier oranssi puteli (kamala haju, allerginen reaktio näppyjen muodossa, jäi lillimään iholle)
Oon niin eri mieltä sun kanssa näistä!
Lumenen Body Aktiva, molemmat Garnierit(tuoksu on jees, sekotin sokeriin ->kuorinta) sekä L'Orealin pumppupullot on olleet mulla yhtä tyhjän kanssa, niiden suurin hyöty on levittämisessä palaneet kalorit. Apobasen punanen sen sijaan on ehkä ainoa rasva, joka on koskaan oikeasti kosteuttanut mun ihoa ja saanut sen tuntumaan pehmeältä ja sileältä. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.Mulla on lähes atooppinen, äärimmäisen kuiva iho joka melkeen lohkeilee jos sitä ei rasvaa (yäks) ja toi Apobasen punanen mahdollistaa sen, ettei tarvitse useita kertoja päivässä rasvata.

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 19.03.06 - klo:00:48 »

Oon niin eri mieltä sun kanssa näistä!
Lumenen Body Aktiva, molemmat Garnierit(tuoksu on jees, sekotin sokeriin ->kuorinta) sekä L'Orealin pumppupullot on olleet mulla yhtä tyhjän kanssa, niiden suurin hyöty on levittämisessä palaneet kalorit. Apobasen punanen sen sijaan on ehkä ainoa rasva, joka on koskaan oikeasti kosteuttanut mun ihoa ja saanut sen tuntumaan pehmeältä ja sileältä. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.Mulla on lähes atooppinen, äärimmäisen kuiva iho joka melkeen lohkeilee jos sitä ei rasvaa (yäks) ja toi Apobasen punanen mahdollistaa sen, ettei tarvitse useita kertoja päivässä rasvata.

Mutta sehän on vaan hyvä, että jokaiselle ihotyypille löytyy omat hyvät tuotteet. Tosin itse en ole sellaista TÄYDELLISTÄ vartalovoidetta edes löytänyt. Salilla kun ei millään viitsisi jäädä suihkun jälkeen puoleksi tunniksi varttumaan voiteiden imeytymistä ja ei kyllä kotonakaan. Tai vaihtoehtoisesti nahka ei kestä niitä järkkyjä hajusteita, joita tuotteissa on. Mutta siis hakusessa olisi suhteellisen köykänen, hyvin imeytyvä, tehokkaasti kosteuttava ja miedosti hajustettu voide, joka ei maksaisi maltaita.

Tuo Apobasen punainen ei mulla imeytynyt edes korppukuiviin (halkeileviin) kantapäihin, vaan jäi lillimään ihon pinnalle niin, että sukkien pohjat ja sitä kautta lattiat oli ihan rasvassa. Tai itseasiassa se ei ole se rasva, joka jää ihon pintaan, vaan voiteessa oleva vesi tai joku mikälie :-\

Mii-

• Vieras
« Vastaus #112 : 19.03.06 - klo:11:49 »
Mä tykkään Lidlistä ostetusta voiteesta. Merkkiä Cien, sellanen pyöreä litteä purkki. Lukee päällä jotain ihonhoitovoide ja tää mun on se missä lukee lisäks vielä Pehmeä. Tollanen vaalean vihertävä korkkiosa ja valkoinen tuo itse purkki. Imeytyy nopeasti ja tosiaan jättää ihon pehmeäksi  :-*

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #113 : 20.03.06 - klo:15:36 »
Kokemuksia vartalovoiteista:

L'Oreal: Levittyy hyvin, mutta jättää iholle kummallisen kalvon. Tuoksu ei ainakaan itseäni miellytä, on jollain lailla "kirpeä".
Nivea Q10: Perusniveamainen tuoksu, joka jää leijailemaan ympärille pitkäksi aikaa. Toiset tykkää, itse en. Voide itsessään on ihan OK.
Nivea sinisessä purkissa: Sama kuin yllä, mutta jättää ihon tahmeammaksi.
Natusan vauvaöljy: Auttaa hyvin rutikuivaan ja hilseilevään ihoon, mutta kestää ikuisuuden, ennen kuin öljy on kunnolla imeytynyt! Hieman epäkäytännöllinen siis... Plussaa hajuttomuudesta.
TBS vartalovoi: Taivaallinen tuoksu, mutta voide on melkoista jöötiä. Jätti tahmaisen fiiliksen
Clarins kosteuttava vartaloemulsio: Ihanaa. Hyvä tuoksu, imeytyy hetkessä, jättää ihon sileäksi. Ei silti luultavasti sovi ihan rutikuivalle iholle.
Garnier kosteuttava vartaloemulsio: Tämä oli muistaakseni oikein hyvä voide. Mieto haju, imeytyi hyvin. Ei jättänyt kalvomaista tunnetta. Halvempien voiteiden aatelia.

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #114 : 20.03.06 - klo:18:39 »
Uusi Freemanin vartalovoide Cookies&Cream on syötävän tuoksuista pullossa, mutta iholla muuttuu pienenä juodun vaaleanpunaisen penisiliinin hajuseksi  :-X Tätä ei kyllä viitsi kodin ulkopuolelle lähtiessä levitellä. Voide on muuten koostumukseltaan ihanaa...kosteuttaa hyvin ja imeytyy suht nopeasti. Ostaisin varmasti uudelleen, jos haju ei muuttuisi iholla kuvottavaksi. Jenkkien tapaan pullon takana lukee: ei tarkoitettu syötäväksi  ;D
L'orealin Nutri Soft valkoisessa pullossa (kuivalle iholle) levittyy hyvin ja kosteuttaa. Tykkään raikkaasta tuoksusta. Iholle jää pikkuisen nahkea olo levittämisen jälkeen, joten ennen pukemista saa kuljeskella tovin Eevan asussa. Tämä on käytössä päivittäin.
L'oreal Nutri Lift vihreä pumppupullo. Käytän tätä silloin, kun haluan kosteutta kätevästi ja nopeasti eikä ole aikaa odotella voiteen imeytymistä. Ei kosteuta niin hyvin kuin edellinen, mutta käyttökelpoista silloin tällöin läiskittynä.
Garnier Body tonic keltainen pullo. Niiiin silikonista. Levittämisen jälkeen tekee mieli pestä kädet samantien. Ihon pinnalle jää kalvo, mikä lähtee vasta seuraavana päivänä suihkussa pois. Tuohon kalvoon se luvattu "kiinteytys" varmasti perustuu. En käytä kuin pattitilanteessa, jos muuta ei ole saatavilla.
Pirkka Kiinteyttävä vartalovoide Q10  Hintaansa nähden kelpo voide. Tämä imeytyy hetkessä. Tuoksu on perusraikas, hitusen "leidimäinen". Käytän tätä sata kertaa mieluummin kuin Garnieria.

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #115 : 07.04.06 - klo:22:26 »
Omia kokemuksia:

Lactoplus vartalovoide.
Kevyt, mutta ihan kiva. Ostin alunperin RockQueenin suosituksesta, joten kiitokset hänelle! :) Kosteuttaa ja imeytyy hyvin, hajusteeton, suomalainen ja halpa.

LV perusvoide herkälle iholle(uusi koostumus). Ihan hyvä myös. Imeytyy ja kosteuttaa kivasti. Plussaa hajusteettomuudesta.

Nivea Q10 kiinteyttävä vartalovoide.
En osta uudelleen. Aiheutti dekolteen alueelle kipeitä, punaisia näppyjä. Ei kiinteyttänyt. ::)

The Body Shop kookosvartalovoi. Melko voimakas kookoksen haju, joka jää tuoksumaan iholle pitkäksi aikaa. Kosteuttaa hyvin, mutta tuoksun takia en hanki uudelleen.

Erisan vartalovoide. Ok.
« Viimeksi muokattu: 22.02.07 - klo:12:23 kirjoittanut Alley »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #116 : 01.08.06 - klo:10:23 »
Täällä kuolataan Body Shopin Body Buttereiden perään! Mutta ei niitäkään kauaa putkeen käytä joten hyvä on olla muutakin, niinkuin mulla pöytä täynnä. L'Orealin Nutriderm on ollut mukavasti levittyvää, tarviin vaan laittaa kahdesti päivään.Neurogenan vartalovoide kuivalle iholle ihan jees, ehkä saa enempi levitellä. Tuliaisena sain Palmersin cocoa butteria joka on niin huippua, ei tuoksu, levittyy älyttömän hyvin ja ihanan pehmoista.
Dermocilin kahvikaakao vartalovoide viilentää jännästi, todella hyvän tuoksuista, meinaan syödäkin sitä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 01.08.06 - klo:13:47 »
Lushin Skin Sin -vartalovoide tuoksuu ihanalle suloiselle kirsikalle! Minulle tuoksu on tosi tärkeä vartalotuotteissa, koska en muuten käytä välttämättä erikseen hajuvettä. Kosteutuksesta en vielä tiedä kun vasta putelin sain, kokeilin vain käsiin, hyvältä tuntui. Sniff sniff :P Tosi tärkeä pointti on se ettei sisällä kasapäin kemikaaleja!

Puggie

• Vieras
« Vastaus #118 : 01.08.06 - klo:13:55 »
Mun suosikki on ainakin tuoksunsa puolesta Lushin Sympathy for the skin. Myös tuo Skin Sin on kiva, kun se imeytyy niin äkkiä ja kirsikkä on tosiaan mukavan "erilainen" tuoksu. Tykkään myös tosi paljon Dermalogican Ultra Rich Body Creamista, mutta se on vain älyttömän kallista, vaikka iso pullo onkin.. :( Mutta se imeytyy myös tosi nopeasti, vaikka onkin tarkoitettu kuivalle iholle ja tuoksuu kevyesti pina coladamaiselle. Plussaa myös siitä, että se ei sisällä ihoa tukkivia aineita.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 08.08.06 - klo:12:40 »
Muistaako kukaan onko markettisarjoilla mitään kevyttä normituoksuista suihkutettavaa vartalovoidetta? Tuo Lumenen marjageeli on nimittäin niin pahan hajuista ja liian paksua  :-\. Iho kyllä tarvitsisi kosteutta, mutta ihan suihkeen muodossa ettei tulisi liikaa.