Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212262 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #120 : 08.08.06 - klo:16:14 »
Nyt oli Anttilassa jotain uusia vartalovoiteita. Siinä sarjassa on kolme erilaista: Laventeli, aookos ja kolmas taisi olla aloe. Olivat pumppupulloissa ja maksoivat noin 4 euroa. Testasin sitä kookosta ja aivan ihanaa oli. Tuoksu kestää pitkään. Pullon kyljessä luki, että ei olisi käytetty mitään eläinkunnantuotteita. En ostanut. Aion kyllä ostaa, kun YR:n kookosvartalovoide loppuu.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 08.08.06 - klo:22:00 »
Muistaako kukaan onko markettisarjoilla mitään kevyttä normituoksuista suihkutettavaa vartalovoidetta? Tuo Lumenen marjageeli on nimittäin niin pahan hajuista ja liian paksua  :-\. Iho kyllä tarvitsisi kosteutta, mutta ihan suihkeen muodossa ettei tulisi liikaa.
Lidlissä (kyllä, uskomatonta mutta totta) on mielestäni hyvä suihkutettava kosteuttaja. Nimeä en muista, mutta oli muistaakseni sitä Cien merkkiä ja sininen pullo. Käytin viime kesänä koko vartalolle, kun halusin ylläpitää rusketusta. Kelpo tuote ja mieto ihan miellyttävä tuoksu.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 03.09.06 - klo:10:42 »
Löysin eilen loistavimman vartalovoiteen ikinä. Utekramin "No perfume" Bodylotion. Ihana sileys ja pehmeys iholla, tuntuu todella hoitavan ihoa. Ei sekoita suihkugeelin tai hajuveden hajua, on suureksi osaksi luomutuote ja eläimillä testaamaton.  :-*  :-*

Inci on ihastuttava: Aqua, Prunus armeniaca, glycerin, glyceryl stearate, cetyl alcohol, prunus armeniaca extract, butyrospermum parkii butter, cocoimino dipropionate, sitrus ssp + glycerin, citrid acid.
...suomeksi: vesi, kookosöljytuotteita, aprikoosinkiviöljy, kasvisglyseriini, aprikoosiuute, sheapähkinävoi, sitrussiemenuute, sitruunahappo.

Ei siis jätä minkään laista silikonikalvoa ihon pinnalle, eikä tahmeutta, kuten mineraaliöljy mulle yleensä jättää. Ei tunnu myöskään tukkivan ihoa yhtään. Tuote on ymmärtääkseni ainakin Tanskan astma- ja allergialiiton suosittelema. Hintaa oli vähän päälle 7 € ja purkki 250 ml tuntuu riittoisalta.

Edit: niin, piti sanomani vielä, että yleensä en tykkää apteekin hajustamattomien perusvoiteiden "hajusta". Tässä en kuitenkaan haista samaa tunkkaisuutta. Tämä ei mielestäni haise millekään. On kohtuu paksua tavaraa, mutta tosiaan imeytyy, eikä tee sellaista tahmakalvoa, kuten esim. inhokkituotteeni, täällä kyllä kehujakin saanut Garnierin Bodytonic (?) keltaisessa pullossa oleva kosteusemulsio.
« Viimeksi muokattu: 03.09.06 - klo:10:46 kirjoittanut Selena »
Make it a great day

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #123 : 03.09.06 - klo:10:57 »
^Tuotahan myydään Sokoksillakin. Ainakin Joensuussa olen nähnyt.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 03.09.06 - klo:11:21 »
Nyt oli Anttilassa jotain uusia vartalovoiteita. Siinä sarjassa on kolme erilaista: Laventeli, aookos ja kolmas taisi olla aloe. Olivat pumppupulloissa ja maksoivat noin 4 euroa. Testasin sitä kookosta ja aivan ihanaa oli. Tuoksu kestää pitkään. Pullon kyljessä luki, että ei olisi käytetty mitään eläinkunnantuotteita. En ostanut. Aion kyllä ostaa, kun YR:n kookosvartalovoide loppuu.
Mä kuolasin noita myös, mutta en aio ostaa. Ostan Dovea, se on ainoo mitä oikeesti tulee käytettyä purkki loppuun, jahka mulla on rahaa..  :)

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 04.09.06 - klo:21:37 »
Löysin eilen loistavimman vartalovoiteen ikinä. Utekramin "No perfume" Bodylotion. Ihana sileys ja pehmeys iholla, tuntuu todella hoitavan ihoa.
Ostin tuota myös tänään. Sen verran mitä olen ehtinyt testailla niin tuntuu tosi hyvältä. Paksumpaa ja rasvaisempaa se on kuin ajattelin. Toivottavasti toimii kuitenkin naamallakin, vaikka päiväksi voi olla hiukan tuhtia. Vartalolle ja käsille ja jaloille ainakin hyvä. 
Oma väri takaisin.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #126 : 09.09.06 - klo:19:40 »
Löysin eilen loistavimman vartalovoiteen ikinä. Utekramin "No perfume" Bodylotion. Ihana sileys ja pehmeys iholla, tuntuu todella hoitavan ihoa.
Ostin tuota myös tänään. Sen verran mitä olen ehtinyt testailla niin tuntuu tosi hyvältä. Paksumpaa ja rasvaisempaa se on kuin ajattelin. Toivottavasti toimii kuitenkin naamallakin, vaikka päiväksi voi olla hiukan tuhtia. Vartalolle ja käsille ja jaloille ainakin hyvä. 

Tuota täytyy kyllä kokeilla, kunhan saan ensin jonkun vanhan voiteen käytettyä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 14.09.06 - klo:11:20 »
Ostin eilen H&M:ltä vaaleanpunaisen tuubin jossa on snoopyn kuva. Rasvaista ja jos laittaa liikaa niin jää valkoseks eikä imeydy kunnolla. Mut ihanan tuoksuista ja iho tuntuu pehmeältä  :-* Eikä oo sellasta tahmeeta. Hintaa hurjat 2,90 euroa  ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #128 : 14.09.06 - klo:11:55 »
Muistaako kukaan onko markettisarjoilla mitään kevyttä normituoksuista suihkutettavaa vartalovoidetta? Tuo Lumenen marjageeli on nimittäin niin pahan hajuista ja liian paksua  :-\. Iho kyllä tarvitsisi kosteutta, mutta ihan suihkeen muodossa ettei tulisi liikaa.

Pakko vaan kysyä, että onhan sinulla varmasti käytössä vartaloemulsio eikä suihkugeeli kun sitä geelimäiseksi kuvailet? Tuohan on nimittäin todella kevyttä tuo vartaloemulsio. Tuoksu onkin kyllä sitten ihan makuasia, mustaherukka alkaa nimittäin tuoksua omalla ihollani ihan raaoille kananmunille. :) Vadelmasta kyllä tykkään ja paljon.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 14.09.06 - klo:12:07 »

Pakko vaan kysyä, että onhan sinulla varmasti käytössä vartaloemulsio eikä suihkugeeli kun sitä geelimäiseksi kuvailet? Tuohan on nimittäin todella kevyttä tuo vartaloemulsio. Tuoksu onkin kyllä sitten ihan makuasia, mustaherukka alkaa nimittäin tuoksua omalla ihollani ihan raaoille kananmunille. :) Vadelmasta kyllä tykkään ja paljon.

Kyllä se ihan voidetta on eikä suihkugeeliä. Mustaherukkaa oli minulla, joka oli mielestäni hieman geelimäistä. Ja minulle se jättää ainakin hieman liian paksun pinnan ja ihon tahmeaksi  :-\. Ja haju ei miellytä minuakaan. Olen ostanut tuon jo ainakin yli vuosi sitten, että en tiedä on onko koostumus sama kuin noissa uusissa voiteissa. Se vanha Lumenen suihkutettava oli ihan täydellistä, semmoinen vaaleanvihreä puteli, olikohan Body Aktivaa tms. Harmi vaan, ettei enää taida saada mistään. Ainakaan en ole nähnyt.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 14.09.06 - klo:12:13 »
Eilen ostin Tigin strawberrylemonade vartalovoiteen. Olen sitä vasta tuoksutellut ja täytyy sanoa että todella herkkua on :) Ehkä tuo Oatmeal&cookie vie silti voiton herkullisuudessa, mutta ei tämä kauas taakse jää.

Muista vartalovoiteista Korresin Guava butter on lempparini. Mieto, ihana tuoksu ja vaikka onkin paksua koostumukseltaan, levittyy ja imeytyy ihoon hyvin.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #131 : 14.09.06 - klo:13:31 »

Kyllä se ihan voidetta on eikä suihkugeeliä. Mustaherukkaa oli minulla, joka oli mielestäni hieman geelimäistä. Ja minulle se jättää ainakin hieman liian paksun pinnan ja ihon tahmeaksi  :-\. Ja haju ei miellytä minuakaan. Olen ostanut tuon jo ainakin yli vuosi sitten, että en tiedä on onko koostumus sama kuin noissa uusissa voiteissa. Se vanha Lumenen suihkutettava oli ihan täydellistä, semmoinen vaaleanvihreä puteli, olikohan Body Aktivaa tms. Harmi vaan, ettei enää taida saada mistään. Ainakaan en ole nähnyt.

Niin voi olla, että koostumus on muuttunut, itselläni kokemusta vain tämänvuotisesta. Tykkään kylä itse tuoksusta paljon ja suihkugeeli on aivan ihanaa, harmittaa vaan, että muuttaa tuoksua ihollani.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #132 : 18.09.06 - klo:11:22 »
Kaikenlaista on tullut kokeiltua, niin markettisarjojen, apteekkien kuin merkkibrändienkin vartalorasvoja, mutta yksi pysyy aina vuosi vuoden jälkeen: TBS:n vartalovoit! Olen jumaloinut näitä varhaisteinistä lähtien, enkä ole vieläkään kyllästynyt. Rakastan niiden koostumusta ja tuoksua. Ja vaikka onkin totta, että niiden imeytyminen kestää, niin ei se minua haittaa, sillä käytän niitä pääsääntöisesti vain iltaisin. Tällä hetkellä käytössä kookosvartalovoi.  :-*

Apteekin Essex Plus on hyvä talviaikaan, kun iho tahtoo kuivua varsinkin sääristä. Hyvä apu ja nopea teho. Kesäisin tuntuu sopivan melkeinpä kaikki tuotteet hintaan ja laatuun katsomatta, sillä minulla on luokitukseltaan varsin "normaali" iho. Tosin useat parfyymien rinnakkaisvartalorasvat ovat usein aivan liian voimakkaita, eivätkä hoida ihoa lainkaan. Näitä ei kokemuksieni mukaan kannata ostaa.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 19.10.06 - klo:21:52 »
Selasin tämän ketjun lävitse mutten löytänyt paljoakaan juttua Yves Rocherin vartalovoiteista. Onko täällä siis kellään lisää kokemusta niistä? Sisältääkö mineraaliöljyjä tai silikoneja? Mitä tuoksua edes valikoimissa on? Kyse on siis nyt näistä Les Plaisirs Nature -sarjan tuotteista, mutta muistakin saa kertoa jos kerran on kokeiltu. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #134 : 19.10.06 - klo:21:59 »
^Katsotaanpa... On mineraaliöljyjä sekä silikonia. Minusta ovat kuitenkin hyvän tuntuisia iholla nuo Les Plaisirs Nature- vartalovoiteet.

Kokeilin Decubal Clinic Creamia vartalolle. Imeytyi todella nopeasti ja sain laittaa paljon, vaikka iho ei vielä olekaan superkuiva. Ihan hyvältä tuntui, ei jäänyt tahmea olo.

Edit. Decubalissa on kuitenkin joku erikoinen tuoksu, liekö lanoliini, joka siinä haisee sellaiselle märälle villapaidalle.  :-X

Natusanin vaaleanpunaisissa pulloissa olevia voiteita taas en suosittele. Ainakin se erittäin kuivan ihon voide on minusta aika tahmaavaa eikä kosteuta kunnolla.
« Viimeksi muokattu: 20.10.06 - klo:11:28 kirjoittanut Euphoria »