Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212493 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #135 : 19.10.06 - klo:23:05 »
Selasin tämän ketjun lävitse mutten löytänyt paljoakaan juttua Yves Rocherin vartalovoiteista. Onko täällä siis kellään lisää kokemusta niistä? Sisältääkö mineraaliöljyjä tai silikoneja? Mitä tuoksua edes valikoimissa on? Kyse on siis nyt näistä Les Plaisirs Nature -sarjan tuotteista, mutta muistakin saa kertoa jos kerran on kokeiltu. :)
Ainakin Ming Shun vartalovoide on ihanaa :-* Sellaista sopivan luirua, ja se tuoksu on namnam hurmaava! Incisisällöstä en osaa kyllä sanoa juuta enkä jaata..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #136 : 20.10.06 - klo:00:04 »
Löysin eilen loistavimman vartalovoiteen ikinä. Utekramin "No perfume" Bodylotion. Ihana sileys ja pehmeys iholla, tuntuu todella hoitavan ihoa.

Tämähän kuulost todella hyvältä. Löytyykö tätä apteekeista vai mistä?
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 20.10.06 - klo:00:17 »
Olen aikaisemmin tykännyt tosi paljon TBS:n vartalovoista varsinkin pähkinä- ja kaakaoversioista, mutta nyt koostumusta on ilmeisesti muutettu kevyemmäksi ja juoksevammaksi eli ei ole enää yhtää kosteuttavaa, riittosiaa ja lisäksi hintaa on nostettu...
Murr!  Miksi pitää pilata hyvä tuote??

Olenkin nyt käyttänyt vartalon kosteutukseen manteliöljyä joka toimii loistavasti: iho on pehmeä kuin vauvan peppu!
 :-*

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 20.10.06 - klo:08:03 »
Minä olen ihastunut Avenen vartalokosteusvoiteeseen! Muutenkin Avenen tuotteita tulee käytettyä aika ahkerasti..Tuo voide imeytyy nopeasti mutta vie silti heti pois kutinan ja kiristävän tunteen. Ihostaa tulee ihanan pehmeä ja sileä. Olen käyttänyt sitä jopa lieviin auringonpolttamiinkin. Tuoksu on sopivan mieto ja raikas.

En voi sietää näitä TBS:n vartalovoita ja Korresin vartalovoiteita, koska ainakin minun kokemukseni mukaan ne ovat inhottavan paksuja (iho jää lähmäiseksi) ja haisevat aivan liian voimakkaasti. Jos noita rasvoja käyttää (käyn siis aina aamulla suihkussa) niin vaatteisiin tarttuu tosi pahasti se rasvan ominaistuoksu. Ja hoitavuuden kanssa tuntuu olevan niin ja näin, yleensä varsinkin sääret alkaa kutisemaan ennen seuraavaa rasvausta tosi pahasti. Näin minulla!

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 20.10.06 - klo:15:51 »
Löysin eilen loistavimman vartalovoiteen ikinä. Utekramin "No perfume" Bodylotion. Ihana sileys ja pehmeys iholla, tuntuu todella hoitavan ihoa.

Tämähän kuulost todella hyvältä. Löytyykö tätä apteekeista vai mistä?
Sokosten luontaikosmetiikkapuolella ainakin on. Myös jostain luontaistuoteaupasta saattaa löytyä.
Oma väri takaisin.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #140 : 20.10.06 - klo:15:55 »

^ Kiitos infosta. Nyt muistelinkin että Utekram taisikin tosiaan olla luontaistuotekosmetiikkamerkki.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 20.10.06 - klo:16:26 »
Mä tykkään kovasti Dermosilin vartalovoiteista! Eilen sain BodyGreen ja BodyRed -voiteet, ja on aivan ihania. Vaikka on paksu koostumus, ei jätä ihoa rasvaiseksi ja imeytyy hyvin. Ja tuoksuu ihanalle! Seuraavalla tilauskerralla täytyy hankkia se kaakao&kahvi-voide, tuoksusta en vaan tiedä onko kuinka teennäinen.

Sit yks mistä tykkään on L'Orealin Nutrisoft. Raikas tuoksu ja hyvä koostumus. Niveoista en oo oikein koskaan tykännyt, niistä on aina jäänyt sellainen muovisen tuntuinen pinta.

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #142 : 21.10.06 - klo:22:41 »
Selasin tämän ketjun lävitse mutten löytänyt paljoakaan juttua Yves Rocherin vartalovoiteista. Onko täällä siis kellään lisää kokemusta niistä? Sisältääkö mineraaliöljyjä tai silikoneja? Mitä tuoksua edes valikoimissa on?

Mä ostin tuoksun takia/ halvan hinnan houkuttelemana jokin aika sitten sen kookosvartalovoiteen, ja olen ihan yllättynyt siitä miten hyvältä se tuntui. Koostumus on aika kevyt, mutta silti kosteutti munkin hiukan kuivaa ihoa. Sääretkin oli niin sileät tuolla rasvaamisen jälkeen etten meinannut saada käsiäni itsestäni irti ;D Aluksi tuntui että jättää vähän nihkeän pinnan, mutta imeydyttyään oli tosiaan ihanan pehmeä iho (joskin luultavasti niiden mineraaliöljyjen & silikonin ansiosta, eli ei niitä kammoaville). Tuoksuina kookoksen lisäksi vanilja, päärynä, persikka, vadelma ja karhunvatukka. En tiedä millaista on sitten jatkuvassa käytössä, itse käytän toisinaan kun haluan tuoksua hyvältä :)

Kookosen inci näyttää tältä:
aqua, paraffinum liquidum, propylene glycol, stearic acid, petrolatum, cyclopentasiloxane, triethalonamine, urea, cocos nucifera, butyrospermunm parkii, cyclohexasiloxane, parfum, panthenol, lanolin alcohol, tocopheryl acetate, phenoxyethanol, glyseryl stearate, carbomer, butylparaben, allantoin, propylparaben, coumarin, tetrasodium edta, hexyl cinnamal

Ainiin, ja joku aika sitten ostin Body Shopin mango vartalovoiteen ja -voin, kummatkin aivan ihania :-* voi on kyllä paremman tuoksuista, siinä voiteessa on joku outo "sivuhaju", jos se on se soija..
« Viimeksi muokattu: 21.10.06 - klo:22:52 kirjoittanut Vulpes »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 22.10.06 - klo:00:13 »
Ostin alesta sitä HTH:n kosteusvoidetta vartalolle. On mielestäni ollut normihintaisena ihan liian kallista, yli 5€ 250ml:n putelista (meikän hintapolitiikka vartalovoiteiden kanssa menee aika pitkälle silleen, että 100ml pitää saada hintaan 1€ tai alle, että ostan). Puoleen hintaan kun sai niin kokeilin sitten. Odotukset oli että suht samanlaista kuin Erisan.
      Imeytyminen on mukavan nopeaa, levittyvyys oikein passeli, mutta siitä en oikein tiedä tykkäänkö vaiko enkö että se jättää ihon vähän tahmeaksi. Siis jos aamulla rasvaat niin illalla iho on vielä vähän lähmäinen. Todella kuivan ihon tapauksessa tuo on varmaan ihan hyvä, mutta niinä päivinä joina tulee hikoiltua yms. olo on aika niljakas. Sinänsä aika outo yhtälö se, että pystyy pukeutua tosi nopeasti rasvaamisen jälkeen mutta silti iho jää tollaiseksi...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 22.10.06 - klo:14:28 »
Tykkään eniten tuoksuttomista vartalovoiteista. Ehdottomia lemppareita ovat Erisan ja Erioil.
Välillä on kiva käyttää myös miedosti tuoksuvia, kun nuo edellämainitut käy tylsistyttämään. Tykkään kyllä, että kosteusvoide tuoksuu levitysvaiheessa mutta en tykkää jos se jää pitkäksi aikaa iholle tuoksumaan.
« Viimeksi muokattu: 22.10.06 - klo:19:53 kirjoittanut sandra »
1bFii

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 22.10.06 - klo:15:24 »
Ehdottomia suosikkeja ovat tällä hetkellä Make Me Smoothin eri vartalovoiteet koostumuksiltaan ja tuoksumahdollisuuksiltaan.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #146 : 22.10.06 - klo:15:35 »
Ehdottomia suosikkeja ovat tällä hetkellä Make Me Smoothin eri vartalovoiteet koostumuksiltaan ja tuoksumahdollisuuksiltaan.

Ovatko nämä ne uudet tuotteet, jotka Sokos otti myyntiin?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 22.10.06 - klo:19:39 »
Ei, ne pitää tilata tuolta http://www.mmucosmetics.com/

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #148 : 22.10.06 - klo:20:11 »
Mun suosikki on Erisanin kosteusemulsio. Imeytyy äkkiä ja jokapäiväisessä käytössä mulla. Pitää ihon kivan siloisana ja kimmoisana. Rauhoittaa kanssa, jos syystä tai toisesta on kutiseva iho. Ei maksa juuri mitään ja löytyy ties minkä perus-Alepan hyllystä. Hätäpäissään sitä voi hinkkailla naamaan ja käsiin, jos ei ole muutakaan. Miinusta multa tuoksuttomuudesta. Saisi mun puolesta olla joku vieno tuoksukin mukana. Jos tekee mieli hienostella, niin käytän TBS:n spring orchid voidetta. Ostin kesällä jostain tarjouskopasta, kun tuoksuu niin kivalle. En vaan henno sitä ihan joka päivä lotrailla.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #149 : 22.10.06 - klo:20:27 »
Dermosilin vihreä ja punainen purkki, ne hyväntuoksuiset. Ruskeasta, kaakao&kahvista, en pitänyt yhtään :-\ ja se oranssikin ruskettaa vaikka tuoksu ja koostumus miellyttäisi
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.