Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212254 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #15 : 22.01.06 - klo:15:23 »
Tykkään YR:n kookosvartalovoiteesta sekä Natusanin Softlotionista. Natusanin Aloe Lightoil-spray on myös aivan ihanaa korppuiholle.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #16 : 22.01.06 - klo:15:39 »
Dermosilin talvibodyvoide on mulle tosi hyvää, kunhan kerran viikossa laittaa jotain tosi tuhtia kamaa superkosteuttamaan. Tykkään myös kesällä Lumenen sinisessä pystytuubissa olevasta koivuvoiteesta, en tiedä saako sitä enää kun omani on niin vanhaa.

Kevyemmistä hyviä ovat apteekin Hydrolan ja oranssi Essex.

Jouluna käytin siskon Loreal-voidetta, sellainen valkoinen iso purkki ilman pumppua, nutri-jotain.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

zorro

• Vieras
« Vastaus #17 : 22.01.06 - klo:16:01 »
TBS mango vartalovoide on todella hyvää rutikuivalle iholle  :-*. Sillä saa myös pehmeät sääret ajelun jälkeen.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #18 : 22.01.06 - klo:16:25 »
Minäkin vannon TBS:n vartalovoiteiden nimeen, Papaijasta tykkään erityisesti (normaalille iholle, mutta mulla kosteuttaa paremmin kuin kuivalle tarkoitettu mustikka  ;)) mutta tuoksu on kuitenkin melko voimakas...
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #19 : 23.01.06 - klo:03:41 »
nyt löytyu hyvä ystävä, weledan tyrni-ihoöljy! ihana pehmeä sitrustuoksu, ihme kyllä pidän siitä vaikkei sitrukset uppoa muuten, kosteuttaa hyvin, imeytyy todella hyvin. Tuntuu korjaavan pieniä haavoja ja kirkastavan ihoa. Jättää oikein pehmeäksi

dermon talvivoiteesta pidän myös, kosteuttaa, on kivan paksua, tuoksukin kivan lämmittävä, vähän mausteinen.

Garniereja käytin vähän aikaa joskus, mutta silikoni ei vaan sovi. TBS papaija -kuivaöljysuihke on aina välillä käytössä, kun haluaa pikaista pehmeyttä ja kivan tuoksun :) tällä suihkeella ja mainitulla weledalla saa muuten ihanan yhteistuoksun aikaan ;) huomaisn eilen kun ruiskin vielä sääriin weledan päälle tuota papaijaa. Ei tarvita hajuvesiä :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

elina

• Vieras
« Vastaus #20 : 23.01.06 - klo:10:22 »
Mulla on käytössä Natusanin kosteusvoiteita vartalolle: baby oil gel ja jokin soft body lotion (en muista nimeä), tuo lotion levittyy ja imeytyy tosi hyvin, mutta tuo geeli jättää ihon tosi tahmaiseksi ja on hieman hankala levittää. Myös Favoran ihogeeli (aloe vera) jättää ihon tosi kivan tuntuiseksi, sellaiseksi "napakaksi" vaikka oikeastihan tuo on ilmeisesti tarkoitettu auringon oton jälkeen käytettäväksi.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #21 : 23.01.06 - klo:10:28 »
Ice, eikös kuivaöljysuihkeestakin puolet ole silikonia? Näin ainakin muistelisin. Miten se sitten sopii ihollesi?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 23.01.06 - klo:13:14 »
Mulla on nyt käytössä Nivean Caring Moisture Lotion, sain joululahjaksi sellasen Nivea-lahjapakkauksen, ei olis varmaan tullu ite ostettua. Mutta oli kyllä tosi hyvä että sain ton, varsinkin nyt hirmu-pakkasilla on iho kuivunut tosi paljon, varsinkin sääret kutisi niin tajuttomasti mutta nyt rasvaan tolla aina suihkun jälkeen niin hyvä tulee.  :) Tuoksu on ihan kiva, ei liian voimakas ainakaan mulle ja imetytyy suht hyvin. Jos olis kiire pukeutua niin en tota kyllä laittais, jonkun aikaa täytyy kyllä odottaa.

Sitten mulla on myös From Nature Fruit Yoghurt of Green Apple Body Lotion, joka tuoksuu tosi namille.  :P En oo kovinkaan montaa kertaa käyttänyt mutta mun mielestä se imeytyy aika hyvin. Kosteutustehosta en osaa oikein sanoa, iho ei ollut kovin kuiva silloin kun sitä kokeilin.

Tota Niveaa voisin ostaa lisää, tai Nivean jotain muuta vartalovoidetta.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 23.01.06 - klo:13:17 »
Hyvin satunnaisessa laiskassa käytössä YR mansikkakosteusvoide (haisee mansikkajäätelöltä) ja natusanin babyoil jos oikein tuntuu kuivalta. Onhan noita purkkeja muitakin, mutta nämä nyt enimmäkseen käytössä. Aika harvoin vaivaudun oikein perinpohjaisesti rasvailemaan kun se on niin sotkuista puuhaa, yirtän ennemminkin käyttää superkosteuttavia suihkusaippuoita.
this too shall pass.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #24 : 23.01.06 - klo:13:51 »
Mun mielestä noi Garnierit tuoksuu aika voimakkaasti. Siis ottaen huomioon että haussa oli miedosti tuoksuva.. :)

Joo, ymmärsin. Mä nyt vaan hehkutin noita, kun itse tykkään :/ Mä en edes aikaisemmin ole joskus rasvaillut kroppaani, niin ei ole niin paljon vielä kokemuksia noista kaiken maailman vartalovoiteista, mutta onhan tässä koko elämä aikaa :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 23.01.06 - klo:14:02 »
Mäkin ostin tota vauvaöljyä kun kaikki on siitä puhuneet. Se imeytymisen odottelu on tosi tylsää.. Mä useimmiten puen kyllä päälle ennenkun se on kokonaan imeytynyt, pitää vaan vaihtaa pyjamaa nopeammassa tahdissa kun puolet lähmiintyy kankaaseen.. Seuraavana päivänä iho kyllä on tyytyväinen, että kyllä se kosteuttaa hyvin. Oliko se niin että vauvaöljy on 100% mineraaliöljyä? INCIssä ainakin taisi olla vaan joku kaks ainetta ja toinen niistä oli se paraffin jotain. En näistä INCI-jutuista tiiä mitään, mieleen tuli vaan. Mun iho ei niistä älähdä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

rebecca

• Vieras
« Vastaus #26 : 23.01.06 - klo:14:53 »
Sain joululahjaksi Herbalifen Herbal Aloe Everyday Soothing Hand & Body Lotionin.
Ko. sarjan ravintotuotteet eivät kiinnosta minua pätkääkään, mutta tämä voide on todella hyvä.
Imeytyy nopeasti ja tuoksu on miellyttävän mieto. Hinnasta en tiedä yhtään, koska en ole tätä itse ostanut.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #27 : 23.01.06 - klo:15:59 »
Olen käyttänyt kohta viikon apteekin Aqualan L perusvoidetta niin vartalon pesuun kuin rasvaukseen ja ai että miten hyvältä iho  tuntuu. Intiimihygieniaan tosin käytän ihan kunnon saippuaa.  ;)

OT, mutta tietääkö joku, mitä eroa tuossa uudessa Aqualan plussassa oikein on Aqualaniin tai Aqualan L.ään verrattuna?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #28 : 23.01.06 - klo:16:25 »
Minulla on tällä hetkellä käytössä Nivea Body Rich Caring Milk (kuivalle iholle) ja Aqualan L. Molemmat on oikein hyviä, Aqualan L varsinkin kun on niin monikäyttöinen.  :) Näin talvella iho kuivuu ihan älyttömästi ja kosteusvoidetta kuluu, joten hinnallakin on väliä. Onneksi kumpikaan noista tuotteista ei ole kallis. :)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 23.01.06 - klo:16:48 »
Paras vartalovoide mitä olen kokeillut on pirkka vartalovoide. Nyt näkyy kylläkin olevan alennuksessa kaikkialla, että varmaan poistuu markkinoilta. Harmi  :(. Se oli edullista (oliko jotain 3€), imeytyi tosi nopeasti ja jätti ihon kivan tuntuiseksi. Jotkut rasvat jättää iholle selvän kalvon, mutta tämä ei sitä tee. Ja incikin näytti ihan hyvältä..