Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215796 kertaa)

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #150 : 25.10.06 - klo:13:05 »
Ostin tarjouksesta jättipullon Carnierin Body cocoonia ja sehän on oikein oivaa! Tämmöisessä oranssissa pullossa. Tuoksuu ihan hyvälle ja imeytyy äkkiä.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #151 : 25.10.06 - klo:15:24 »
Enpä ole löytänyt tuota Utekramin "No perfume" Bodylotionia, taisi olla sokokselta loppu..

Käytössä mullakin Erisan kosteusemulsio. ihan ok ja mun mielestä tuoksuttomuus on plussaa, koska hajuvesissä ja tukkatuotteissa on jo tuoksuoa riittämiin.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 25.10.06 - klo:16:36 »
Enpä ole löytänyt tuota Utekramin "No perfume" Bodylotionia, taisi olla sokokselta loppu...
Missä kaupungissa tuo Sokos oli jos sopii kysyä? Urtekramilla on kokonainen hajustettu sarja (shampoo, hoito, kosteusvoide, suihkusaippua, käsisaippua muistaakseni). Näkyikö sitä? Ja kysyä tietysti voi aina.  :)

Olen pari kuukautta käyttänyt tuota kyseistä voidetta ja tykkään tosi paljon. On vaan hiukan paksua mun ei niin kuivalle iholle, niin siihenkin löytyi ratkaisu kun sekoitin tuohon vähän vettä joukkoon. Tuli sellaista emulsiomaisempaa (alkuperäisesti sellainen paksuhko voide). Käytän myös kasvoille.  :P
Oma väri takaisin.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #153 : 25.10.06 - klo:17:04 »
Hesan sokos+ emotion, Tapiolan sokos. Kaikkee muuta utekramilta löyty, mutta ei tuota.  Emotionissa ei ollut koko sarjaa ja Tapiolassa ei tiedetty koska tulee tuota. Keskustan sokoksella en kerennyt kysyä, saattoi siis olla vain loppu.

Edit: Hei meni sata viestiä rikki  :)
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 25.10.06 - klo:21:31 »
No omituista, luulisi että Helsingissä jos jossain olisi.  :-\  Ruohonjuuressa kuulemma on ainakin.
Oma väri takaisin.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #155 : 29.10.06 - klo:17:48 »
Mie käytin jonkun aikaa TBS:n vartalovoi-tuotteita mutta sitten siirryin halvempiin: nyt käytän dovea ja Kreetalta tuomaani oliivivartalovoidetta. Imeytyy melko hitaasti mutta ah kun ihosta tulee niin ihanan pehmeä ja silkkinen! Syynä saattaa olla myös säännöllinen kuoriminen...
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 05.11.06 - klo:14:16 »
Onko kukaan kokeilut Aqualania siis ei sitä missä on L perässä vaan sitä paksumpaa niin vartalon pesussa? Ainakin vauvanpesussa sitä neuvotaan käytettävän. Rasva toimii minusta ihan kosteusvoiteenakin mutta on paksua ja hankalaa levittää kuivaan ihoon. Sen inci on kuitenkin tosi yksinkertainen ja siinä on jotain sulfaattejakin joten luulisi käyvän pesuun. Mietin ostamista. Olen siis joskus aiemmin käyttänyt tavallisena rasvana.  Lv:n perusvoide on halvempaa ja sitä on suihkussa testattukin. Toimii mutta iho jää edelleen vähän kuivaksi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #157 : 05.11.06 - klo:14:47 »
^Kyllä Orion ainakin suosittelee, että Aqualan käy saippuan sijaiseksi myös kuivaihoiselle aikuiselle, ei vain vauvoille. Ambilania suositellaan myös saippuan korvikkeeksi. Itse en ole kokeillut kumpaakaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 06.11.06 - klo:21:59 »
Sittenhän toi Aqualan voisi olla varsin passeli pesuun, kiitos Hunajapupu. Ja jos ei toimi, niin ainahan voi käyttää tavallisena kosteusvoiteena.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #159 : 06.11.06 - klo:22:31 »
ambilan on ihan tajuttoman rasvaista tavalliseen pesuun, jossain jalkojen pesussa voisi vielä mennä. Mutta minä en ainakaan pidä siitä parafiinikerrostumasta selässä kun koittaa paitaa saada päälle :D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #160 : 06.11.06 - klo:22:36 »
^Olen käyttänyt Ambilania kuivien käsien rasvaukseen ja se on kyllä tosi rasvaista, vähän oudolta tuntuisi kyllä että se toimisi suihkussakin. Mutta perustan vinkkini Orionin julkaisemaan "Voidevinkkejä" vihkoseen, jossa mainittiin sekä Aqualan että Ambilan saippuan korvikkeina. Olisikohan ollut sitten niin, että Ambilan käy sellaisenaan, ilman vettä, esim pesulapun kanssa käytettynä, kun taas Aqualan sopii paremmin suihkuun.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 08.11.06 - klo:22:05 »
Mikä on tietämistänne markettituotteista kaikkein rasvaisin rasva (ei mitään silikonihöttöä), joka oikeasti toimisi? Minulla on takareisissä näin talven tullen todella kuivia ja oikein sellaisia kutiavia kohtia ja niitä on pakko rasvata, mutta mikään ei tunnu auttavan. Nexxuksen Botanic oil tuntuu olevan ainoa, joka vähän hillitsee kutinaa ja saa kohdat pehmeämmiksi ja ei-kutiseviksi, mutta sitäkään ei ole loputtomasti kun tuollainen pieni purkki on.  :-\
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 09.11.06 - klo:09:33 »
Mulla on sama kuivumisongelma Twinkleyn kanssa ja mulla toimii parhaiten TBS:n vartalovoi (en tiedä, lasketaanko sitä markettituotteeksi...). Esim. kaakaovoissa on hyvä inci, kun siinä on veden jälkeen soijaöljyä, kaakaovoita, voipuunvoita ja glyseriiniä ja vasta sitten tulee eka silikoni. Osa noista vartalovoista sisältää heti veden jälkeen silikonia ja niistä en ilkeä kallista hintaa maksaa.

Markettien vartalovoiteista ei ole kauheasti apua ollut, kun ovat niin luiruja. Yksi aika positiivinen on kuitenkin jäänyt mieleen ja se on Lorealin joku kiinteyttävä kroppavoide pumppupullossa, oisko joku Nutrilift tai jotain... Siitä kuivan ihon versio (valkoinen pullo). Ei se tietenkään mitään kiinteytä, mutta kosteutusteho on hyvä markettivoiteeksi. Tuoksukin on aika raikas. En nyt tosin osaa sanoa incistä, saattaa tietenkin olla silikonista...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 09.11.06 - klo:09:54 »
Mikä on tietämistänne markettituotteista kaikkein rasvaisin rasva (ei mitään silikonihöttöä), joka oikeasti toimisi? Minulla on takareisissä näin talven tullen todella kuivia ja oikein sellaisia kutiavia kohtia ja niitä on pakko rasvata, mutta mikään ei tunnu auttavan. Nexxuksen Botanic oil tuntuu olevan ainoa, joka vähän hillitsee kutinaa ja saa kohdat pehmeämmiksi ja ei-kutiseviksi, mutta sitäkään ei ole loputtomasti kun tuollainen pieni purkki on.  :-\

Vanha kunnon HTH on todennäköisesti yksi rasvaisimmista markettituotteista, mutta suosittelisin että kävisit tutkailemassa apteekin valikoimaa mikäli mahdollista  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 09.11.06 - klo:09:54 »
Mulla menee talvisin iho ihan kamalaksi, lievästi atooppiseksi. Siihen ei perus Aqualanit auta. Viime talvena kyllästyin siihen kutinaan ja raapimiseen ja kysyin neuvoa apteekista. Siellä minulle suositeltiin Aderman rasvoja, mitkä on ihan atooppiselle iholle tarkoitettuja. Putelin hinta oli melkein parikymppiä, mutta silloin ihoni oli niin hirveä, että ostin sen. Siitä tosiaan oli apua! Keväällä palasin taas Aqualan L:ään. Nyt raapimisshow tuntuu taas alkavan, joten täytyy varmaan sijoittaa tuohon Aderman Exomegaan...

täältä voi lukea lisää: http://www.pharmadermo.fi/tuotesarjat/index_tuotesarjat.asp?Load=tuotteet&Show=2