Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223234 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #180 : 18.11.06 - klo:14:18 »
jalkapohjat ja kädet onneksi kestävät sitten vaikka mitä ja sinnehän ne sopimattomat tuotteetja voiteet aina menevätkin  :D tuo urtekram kuulostaa mielenkiintoiselta... pitäisi vaan mennä tutkimaan noita voidehyllyjä... niin luontaistuoteosastoltahan tosiaan varmasti löytäisi ainakin... onnelisia ovat ne joille käyvät mitkä vaan
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #181 : 18.11.06 - klo:14:21 »
Tuota Urtekramia löytyy Sokokseltakin hajusteettomana. Joensuussa ainakin näin sitä perjantaina. Täytyy kyllä joskus kokeilla.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 20.11.06 - klo:00:05 »
Olen syksyn aikana laiskistunut kamalasti kropan rasvailussa ja nyt etenkin varpaista huomaa laiminlyönnin... Huono juttu näin talven lähestyessä. Onneksi mulla on Lemon Juice & Glycerin -käsivoidetta, sitä voi laittaa muihinkin kuiviin kohtiin kuin käsiin.

*menee rasvailemaan varpaita*
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 05.12.06 - klo:21:12 »
Mulla on sama kuivumisongelma Twinkleyn kanssa ja mulla toimii parhaiten TBS:n vartalovoi (en tiedä, lasketaanko sitä markettituotteeksi...). Esim. kaakaovoissa on hyvä inci, kun siinä on veden jälkeen soijaöljyä, kaakaovoita, voipuunvoita ja glyseriiniä ja vasta sitten tulee eka silikoni. Osa noista vartalovoista sisältää heti veden jälkeen silikonia ja niistä en ilkeä kallista hintaa maksaa.

No niin, kiitos Tuikkuli vinkistä. Minulla oli aiemmin pieni purnukka tuota TBS:n kookosvartalovoita kotona ja kokeilin sitä sitten ja VAU! :o Se todella kosteutti aivan mielettömän hyvin! Kävin ostamassa nyt kokonaisen purkin, eikä hintakaan kirpaissut, koska oikeasti olen nyt tässä edelliset kolmen kuukauden aikana kokeillut varmaan tuhatta eri rasvaa ja niitä saa lotrata ja silti ei auta. Tämä kookosvoi todellakin toimii. Sitä kun pistää noihin kuiviin kohtiin, niin oikein "polttelee" ja kirvelee kun on niin kuiva kohta, mutta sitten kun jaksaa sinnitellä, niin lopputuloksena on todella sileä ja todellakin kosteteuttu iho, josta kaikki atooppisuudenkin rippeet ovat poissa. :) Eli voin tosiaankin suositella kaikille kuivaihoisille tätä. Tässä rasvassa on kyllä silikonia, mutta silti en tiedä miten tämä sitten vain toimii näin hyvin. No sama kai se, kun toimii kerran.  :D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 05.12.06 - klo:21:18 »
^ Tuoksuuko se iholla miten voimakkaasti kookokselta?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 05.12.06 - klo:22:22 »
Unohdinkin sanoa tuosta tuoksusta. Minusta tämä tuoksu on aika mieto. En pidä itse kauheasti mistään makeista tuoksuista, vaniljaisia tuoksuja etc. inhoan, mutta minusta tässä on hyvä pehmeä, makeahko tuoksu, mutta ei mikään kovin vahva. Ei minusta tuoksu iholla juurikaan miltään, mutta vaikea sanoa tietenkin itse - pitäisi antaa jonkun muun haistaa. Mutta minusta tämä on aika miedon tuoksuista kyllä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #186 : 05.12.06 - klo:22:39 »
nyt olen muutaman päivän rasvaillutitseäni hth:n original lotionilla ja ainakin vielä vaikuttaa hyvältä eikä kroppa ole oireillut. Siinä ei mielestäni ollut mineraaliöljyjäkään... viimeistään ensi viikolla tietää varmaksi jos on näppyjä tullut niin pitänee sitten taas käyttää kantapohjiin :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #187 : 05.12.06 - klo:22:59 »
Parhaat kokemani aineet  kropalle ovat oliivöljy ja puhdas, käsittelemätön shea butter. Suihkun jälkeen kostealle iholle öljyä, sitten päälle shea-kimpale... ja kutina ja hilseily entistä elämää!
Shea-voi on myrkytöntä ja liäaineetonta, ja sisältää reilusti antioksidantteja, jotka korjaavat ihon kuntoa. Tehoaa käytännössä - päänahkasta kantapäihin :)
Moni vartalovoide mainostaa sisältävänsä shea-voita, mutta sitä on vain usein pieniä verrattuna muuhun raaka-ainemäärään... Paras ihonhoitolöytö elämässäni on ollut shea-voi, ja netin kautta sitä löytyy edullisesti.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #188 : 06.12.06 - klo:12:22 »
Minäkin tykkään TBS:n vartalovoista. Olen käyttänyt monia erilaisia. Oliivi oli ainoa, jonka tuoksusta en tykännyt. Tällä hetkellä yritän käytellä Papaija- sekä Melonivartalovoita pois. Papaijassa on enää vähän jäljellä. Ja tosiaan, jos kroppa huutaa kuivuuttaan, niin nuo kyllä auttavat. Kunhan saan muutaman kaapissa lojuvan vartalovoiteen käytettyä, niin ostan sitten tuon kookosvartalovoin sekä sen pink grapefruit- vartalovoin.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 06.12.06 - klo:12:58 »
Jee! Löysin Hesan Sokoksesta tuota hajusteetonta Urtekramia. Kivaa! En ole vielä päässyt testailemaan kun nyt kostealla ilmalla iho ei kuivukaan enkä halua käytttää kosteusvoidetta turhaan. Kokeillut olen kädelle ja aika paksu koostumus. Ajattelin ensin että voisi ehkä käyttää kasvoillekin mutta koostumus vaikuttaa aika rasvaiselta joten ei ehkä uskalla käyttää kuin yövoiteena pahimpien pakkasten aikana. Mutta vartalolle toi varmaan toimii loistavasti ja uskon että kosteuttaa myös pitkäaikaisesti...

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 06.12.06 - klo:20:06 »

Minusta tuoksuu tosi voimakkaasti. Avokille koko purkki oli yhtä kärsimystä! Se raukka luuli tukehtuvansa aina, kun avasin purkin ja rupesin levittämään. Se avasi aina teatraalisesti ikkunan ja valitti, että kun kotiinsakin pitää tukehtua. ;D

Käytin sitä yhden kesän jalkavoiteena ja minusta tuntui, että tuoksuin koko kesän kookokselle. Enkä siis laittanut sitä muualle kuin jalkateriin! Muistan kerran yksistä pikkujouluista, kun tuli kookoksen lemahdus ja joku ehti kysyä, kuka on yliannostellut kookosta. Minä en ollut syypää, mutta yksi tyttö oli rasvannut kätensä sillä kookosvartalovoilla! Näiden kokemuksien perusteella sanoisin, että kyllä tuoksu on voimakas. :D

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 06.12.06 - klo:20:46 »
Minä en ollut syypää, mutta yksi tyttö oli rasvannut kätensä sillä kookosvartalovoilla! Näiden kokemuksien perusteella sanoisin, että kyllä tuoksu on voimakas. :D

Voi ei, olenkohan minä seuraava!  :-X Noh, ihan sama, tämä on silti niin ihanaa. Minun täytyy kysyä joltain ulkopuoliselta haisenko ihan kookokselle. Tulen kertomaan sitten tuloksista.  :D

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 06.12.06 - klo:20:48 »
Minä oon ihastunut Avonin kuivaöljysuihkeeseen,kosteuttaa ihanasti,mutta ei jätä limaista pintaa.Oon myös käyttänyt Lushin hierontaöljypaloja kroppavoiteen asemasta,samalla tulee ihana tuoksu,viimeksi käytössä oli Amazon,nyt kulutuksen alla Mange Too,joka tuoksuu ihanasti hunajalle ja vaniljalle.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 18.12.06 - klo:14:30 »
Taas on tullut TBS:iin joulutuotteet: Cranberry, Golden Apple ja Vanilla Spice -sarjat.
Kaikki aivan ihanan tuoksuisia. Ostin taas tänäkin vuonna tuon Vanilla Spice Shimmer Lotion -vartalovoiteen.
Aivan ihanan piparin tuoksu, ja tekee upean shimmer-hohteen iholle  :-*

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #194 : 18.12.06 - klo:14:42 »
^Minäkin tykkään Vanilla Spice-vartalovoiteesta  :P. Uutta en kuitenkaan tarvinnut ostaa. Ehkäpä voitelen itseni sillä tänä iltana  ;).