Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215793 kertaa)

Poissa Shine

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #195 : 18.12.06 - klo:15:05 »
^Tuo on niin parasta. Viime jouluna ostin jo tuota putelin ja ajattelin, että siihen makeaan ja voimakkaaseen tuoksuun kyllästyisin heti. Mutta mitäs, nyt jouduin jo uuden ostamaan.

Ihan niin kuin olisi kotona leivottu, kun noita levittelee :) Ja bilettämään lähtiessä tuo Shimmer Lotionin kiilto on kyllä tosi bueno.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #196 : 19.12.06 - klo:08:12 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Garnierin keltaisessa pullossa oleva vartalorasva Bodytonic ja tämä on kerrassaan karmaiseva tuote, en osta enää ikinä. Jättää ihon kauttaaltaan nihkeäksi ja tahmeaksi, avokkikin ihmetteli että miksi sen käsi jää kiinni muhun koskiessa.  ::) Tuoksu on sangen vahva myös ja jää iholle, tykkään enemmän hajuttomammista vartalorasvoista. Se Garnierin punaisessa pullossa oleva rasva on hyvää, samoin oranssissa, mutta tämä keltainen on kyllä kummallista. Ehkä se kiinteyttävä vaikutus perustuu siihen että kun voide on tarpeeksi liimamaista ja tahmeaa niin se sitoo läskit timmimmin yhteen?  ;D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #197 : 19.12.06 - klo:09:25 »
^Minullekin jäi hirveä tahma iholle siitä Bodytonicista. En voinut käyttää sitä.

Tuo TBS:n Vanilla Spice taas ei ole kovin hyvän makuinen. Ei kannata siis laittaa, jos toivoo mieheltä kielipeliä  ;D.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 19.12.06 - klo:22:40 »
Mä en myöskään tykkää Bodytonicista. Hirveää mömmöä, juuri sellaista nihkeää ja tahmeaa. Joku Nivean voide oli ihan samantuntuista.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #199 : 19.12.06 - klo:23:09 »
Mä tykkäsin siitä Bodytonicin tuoksusta  ;D  Mutta ei kyllä kosteuttanut läheskään tarpeeksi ainakaan talvi-ihoa, joten lopetin sen käyttämisen muutaman purkin jälkeen.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #200 : 20.12.06 - klo:07:54 »
Mä tykkäsin siitä Bodytonicin tuoksusta  ;D  Mutta ei kyllä kosteuttanut läheskään tarpeeksi ainakaan talvi-ihoa, joten lopetin sen käyttämisen muutaman purkin jälkeen.
Se tuoksu itsessään on ihan ok, mutta tuntuu että sitten sille lemuaa siihen asti kunnes menee taas suihkuun ja se sekoittaa esimerkiksi hajuveden tuoksua.
Kokeilin muuten jokin aika sitten tuota Vanilla Spicea TBS:ssa, siis sitä shimmer voidetta. Laitoin sitä kämmenselkään pienen tipan ja se tuoksu tuntui ihan tyrmäävältä, mun iholla se tuoksui tosi pahalta ja kaiken lisäksi käsi alkoi punoittaa ja kutista sen rasvan takia. Kiva hohde siitä kyllä tuli mutta jäi sitten ostamatta huonojen puolien takia. Löysin sitten vihdoin shimmer-voiteen itselleni Hennesistä jossa oli hopean ja kullansävyisiä shimmer vartalovoiteita. Harmi ettei noita shimmer-voiteita löydy kaupoista kovin helpolla, ovat kivoja bilettämään lähtiessä.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 20.12.06 - klo:10:49 »
Minä sain lahjaksi TBS:n kookos vartalovoin. En vielä ehtinyt sitä tuoksutella, mutta täällä on sanottu sen tuoksuvan aika voimakkaasti kookokselle. Viitsiikö tuota sitten miten käyttää? Kannattaakohan käyttää vain öisin, niin ettei sitten lemua koko päivää töissä kookokselle  ;D Kookoksen hajusta kyllä tykkään paljon, yksi lemppareistani.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #202 : 20.12.06 - klo:11:27 »
^Laitan tuoksuvia tuotteita illalla. Tuosta Vanilla Spicestä vielä sen verran, että minulla ei ainakaan riitä kosteuttamaan kuivimpina kausina. Käyttelenkin muiden tuotteiden kassa vuorotellen.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 20.12.06 - klo:12:05 »
Ehkä minäkin teen sitten niin, että laitan sitä aina ennen nukkumaan menoa. Yön aikana se tuoksu ehtii kuitenkin jo haihtua, ainakin suurimmaksi osaksi. Tai jos vielä aamulla muistutan kävelevää ookoksta niin voihan sitä käydä äkkiä suihkussa.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #204 : 21.12.06 - klo:01:29 »
mites näiden shimmerivoiteiden kanssa, miten niitä saa laitettua niin, ettei jokaikinen vaatekappale ole kokonaan niiden kimalteiden peitossa?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #205 : 21.12.06 - klo:11:33 »
Löysin aivan ihanan aloevera-vartalovoiteen Kreetalta Spar-ketjun kaupasta. Pehmentää ihoa aivan uskomattomasti, ihan kuin olisi silkkiä käärinyt ympärille! Riittoisa ja maksoi vain pari euroa  :D
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 21.12.06 - klo:11:39 »
^ Toivottavasti ostit useamman purkin varalle  :) ! Mulla käytössä apteekin perusvoiteita, milloin mitäkin sattuu käsiin, ja kun tahdon tuoksutella, pistän Tigin Oatmeal & Cookieta.

Tietääkö joku apteekissa myytävien öljysuihkeiden tehosta mitään? Aika kuiva iho on näin talven alussa.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #207 : 21.12.06 - klo:14:41 »
Ite olen kokeillut Aqualan Oilia eikä se mielestäni jättänyt ainakaan rasvaista tunnetta. Imeytyi hyvin ollakseen öljy. Ja jalat pysyi pehmoisena.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 21.12.06 - klo:15:08 »

Minulla on myös tuo Aqualan Oil ja ja minä saan hieroa sitä ihan kunnolla ihoon, että imeytyy. Pehmeä iho kyllä tulee, mutta pitää varoa koskemassa hetkeen mihinkään jos ei halua koko kämppää öljyiseksi.
2aMii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 21.12.06 - klo:15:57 »
Minä oon käyttänyt ihan perus vauvaöljyä näin talvella,kun iho oikein korppuuntuu.Tuntuu,ettei sille ole löytynyt haastajaa mistään tuotteesta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.