Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 227011 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #210 : 21.12.06 - klo:16:38 »
^Minulla on sitä Natusanin Lightoil Sprayta ja se on kyllä loistotuote, mutta iho jää tahmeaksi sen jäljiltä ja sen saa hieroa ihoon. Ostan kyllä lisääkin sitä, kun tuo loppuu. Voisikohan vauvaöljyn laittaa siihen suihkepulloon ja suihkutella sitä sitten? Tuota Lightoilia ei kannata kuitenkaan laittaa rikkinäiselle iholle. Kirvelee aivan hirveästi. Eilen ajattelin hieroa sitä kädessä olevaan ihottumaan, mutta jouduin pesemään kädet heti. Pitää ostaa lisää Bepanthenea, ja hoitaa ihottumaa sillä.
« Viimeksi muokattu: 21.12.06 - klo:20:55 kirjoittanut Euphoria »

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 21.12.06 - klo:19:03 »
Ite tykkään doven normaalille iholle tarkoitetusta voiteesta..kuivuu nopeasti ja kosteuttaa hyvin :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 22.12.06 - klo:09:30 »
^Minulla on sitä Natusanin Lightoil Sprayta ja se on kyllä loistotuote, mutta iho jää tahmeaksi sen jäljiltä ja sen saa hieroa ihoon. Ostan kyllä lisääkin sitä, kun tuo loppuu. Voisikohan vauvaöljyn laittaa siihen suihkepulloon ja suihkutella sitä sitten? Tuota Lightoilia ei kannata kuitenkaan laittaa rikkinäiselle iholle. Kirvelee aivan hirveästi. Eilen ajattelin hieroa sitä kädessä olevaan ihottumaan, mutta jouduin pesemään kädet heti. Pitää ostaa lisää Bepanthenea, ja hoitaa ihottumaa sillä.

Mä oon tehnyt juurikin noin,eli laittanut siihen Light Oil pulloon tavallista vauvaöljyä.Light Oil tuoksuu ihanan karkkiselle,mutta on tosiaan aika tahmeaa kamaa.Tavallinen vauvaöljy (mulla suosikkina Natusanin hajustamaton) imeytyy paljon paremmin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 22.12.06 - klo:10:47 »
^ Kiitoksia, täytyy ensi kerralla apteekkiin mennessä katsella vähän niiden hintoja ja pohtia mikä olisi paras vaihtoehto. Ne, vai vauvaöljy  :) Meillä kun löytyy noita koiria, niin muistelisin että karvat kiinnittyvät öljyihin kun täit turkkiin  ;)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #214 : 22.12.06 - klo:17:34 »
Minulla on sitä aloe vauvaöljyä. Sen aion laittaa tuohon suihkupulloon, kunhan saan tuon lightoilin loppumaan.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 23.12.06 - klo:14:12 »
käytän kevyesti ruskettavia vartalovoiteita, eli dovea,niveaa ja garnieria. viimeks mainittua en oo vielä päässyt testaamaan, ku vasta ostin mutta esp. nivea on oikein toimivaa.  :-* muutenkin tykkään nivean basic sinipullosesta rasvasta,ihanan paksua ja iho jää niin pehmeäks ja kimmoisaks.

superpettymyksiä ovat olleet mm.biorich -purkit, iho hilseilee myöhemmin ja oon päätellyt et johtuu ko. rasvoista. lisäks käytin aivan liikaa vauvaöljyä pari vuotta sit,ja mulle nousi ihottumat siitäki ;/
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #216 : 25.12.06 - klo:16:14 »
Käytössä ovat tällä hetkellä oliiviöljy, Korresin body oil sekä Erisan-perusvoide (edullinen ja toimiva!).
Shea butter-lähetys Englannista seikkailee jossain matkalla, joten sitä odotellessa on käytettävä noita muita... :)

Joulun jälkeen taidan käydä ostamassa lisäksi  Body Shopin hajusteettomam Aloe Vera-kreemin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 26.12.06 - klo:09:53 »
Kaksi kosteusvoidetta on nyt nousseet ylitse muiden: Utekramin No Perfume-lotion sekä Jason Natural Productsin Aloe Vera Hand & Body Lotion (jälkimmäistä ei taida saada Suomesta). Molemmat ovat suurimmaksi osaksi luomutuotteita ja täysin luonnollisista raaka-aineista tehtyjä. Imeytyvät upeasti ja kosteuttavat ihan oikeasti.

Tuoksuvia lemppareita ovat TBS:n White Musk-vartaloemulsio Ja Dermosilin kahvintuoksuinen vartalovoide. Näillä en kuitenkaan lähde tosi kuivaa ihoa ravitsemaan, vaan ovat mielestäni hyviä suihkun jälkeen ihon ollessa hyvässä kunnossa muuten.
Make it a great day

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 26.12.06 - klo:12:39 »
Minulla oli tuota Urtekramin kroppakreemia yksi pullo. Ihan OK tuote, mutta voidetta oli tosi vaikeaa saada putelista pois - ravistelusta ja heiluttelusta huolimatta aine oli lujasti kiintynyt pulloonsa...
Siitä syystä en enää varmaankaan osta ko. tuotetta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

tessa

• Vieras
« Vastaus #219 : 01.01.07 - klo:16:08 »
Heipähei! Uskaltauduin kirjoittamaan ihka ensimmäisen viestini.  :)  Löysin tässä pari viikkoa sitten Helsingin Forumin Seppälästä kookosvartalovoin hintaan 6e ja risat.  Vaikuttaa muutaman käyttökerran jälkeen melko mukavalta tuotteelta. Koostumus on aavistuksen verran löysempää Body shopin vartalovoihin verrattuna. Ei imeydy erityisen nopeasti, mutta ihoni ei olekaan tällä hetkellä kovin kuiva. Tuoksu on kyllä melko voimakas, mutta intohimoista kookoksenrakastajaa ei haittaa  :) Vartalovoi on nimeltään Lucious Body moisture, SPAresourse, purkki on aika selkeä kopio Body shopin vartalovoista. Ihan kiva halvemmaksi vartalovoi vaihtoehdoksi.

Inci vaikuttaa näin amatöörin silmiin aika kivalta: Aqua, Butyrospermum Parkii, Theobroma cacao seed butter, glycerin, ethylhexyl palmitate, isopropyl myristate, glyceryl stearate se, cocos nucifera oil, helianthus annuus seed oil, mangifera indica(mango) seed butter, stearic acid, cetearyl alcohol& PEG-100 stearate, glyceryl stearate,& PEG-100 stearate,dimeticone, parfum, phenoxyethanol, & methylparaben&ethylparaben&&Butylparaben&propylparaben&isobutylpraben,, tocopheryl acetate, sodium PCA, acrylates/C10-30, Alkyl Acrylate crosspolymer, imidazolidinyl urea, BHT, Hexyl cinnamal, coumarin.

Muita tykkäilemiäni vartalovoiteita ovat Doven sävyttävä ja erisanin kosteusvoide. Dovella saa kivasti väriä pintaa ilman rajoja. Ja taidan olla ainoa ihminen maailmassa, joka jollain kieroutuneella tavalla pitää itseruskettavien tuoksusta  ;D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 01.01.07 - klo:16:31 »
Tervetuloa mukaan, tessa, kiva kun uskaltauduit joukkoon!  :D
Vaikuttaa ihan kivalta tuo ostamasi kookosvoide, INCI-luettelon perusteella. Täytyypä käydä Seppälässä katselemassa jos tuollaisia vielä olisi...
Itse ostin eBayn kautta aitoa käsittelemätöntä kookosrasvaa, ja se on iholle todella hyvä aine: siinä ovatkin sitten suosikkini, kookosöljy ja shea-voi (olive oilia unohtamatta)  ;)

Tässä hieman tietoa kookoksesta ihonhoidossa.

http://www.kotiposti.net/xiikka/_sgg/m8m1_1.htm

Tuolta sivustolta löytyy oikea tietopaketti kookosrasvan hyväätekevistä ominaisuuksista..

1b F/M ii

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #221 : 02.01.07 - klo:10:30 »
Mä oon ihan rakastunu The Body Shopin Cocoa Butter -vartalovoiteeseen, siihen uuteen versioon kun siinä on nyt se vanha tuoksu.  :) Tuoksu on mieto, mutta ihana ja pitää tämmösen innokkaan uimarin ja ahkeran suihkuttelijan ihon kimmoisana melko hyvin. Hintakin on melko huokea, 15 euroa/250 ml.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #222 : 02.01.07 - klo:16:00 »
Muita tykkäilemiäni vartalovoiteita ovat Doven sävyttävä ja erisanin kosteusvoide. Dovella saa kivasti väriä pintaa ilman rajoja. Ja taidan olla ainoa ihminen maailmassa, joka jollain kieroutuneella tavalla pitää itseruskettavien tuoksusta  ;D

Mä tykkään kans kovasti Doven sävyttävästä, mulla ei ole kovin kuiva iho ja toi kosteuttaa sitä
just sopivasti, lisäksi hyvä apu talvenkalpeuteen  :) Ja hei, et ole ainut, myös mun nenään
itseruskettavat on kivan tuoksusia  ;D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 02.01.07 - klo:17:19 »
Anttilasta ostettu Aloe Vera -voide on tosi hyvää, hamstrasin (poiso?)alesta jemmaan kolemlla eurolla. Incissä on aloe ensimmäisenä ennen vettä ja pullokin lupaa sitä olevan 50%. Tosi hyvän tuntuista. Italialainen, ilmeisesti Athena's-mnerkkinen, korkeahko vihreäsävyinen pumppupullo kyseessä.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #224 : 02.01.07 - klo:19:04 »
Nyt olen tykkäillyt TBS:n satsuma- vartalovoista. Imeytyy suht nopeasti ja kosteuttaakin kivasti. Ainoa mikä vähän tökkii on se, että siinä on hassu sivutuoksu. Tai haju pikemminkin  :P
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."