Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223199 kertaa)

Poissa Avril

• Hiushörhö
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #225 : 02.01.07 - klo:19:04 »
Nyt olen tykkäillyt TBS:n satsuma- vartalovoista. Imeytyy suht nopeasti ja kosteuttaakin kivasti. Ainoa mikä vähän tökkii on se, että siinä on hassu sivutuoksu. Tai haju pikemminkin  :P
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #226 : 03.01.07 - klo:09:39 »
Nyt olen tykkäillyt TBS:n satsuma- vartalovoista. Imeytyy suht nopeasti ja kosteuttaakin kivasti. Ainoa mikä vähän tökkii on se, että siinä on hassu sivutuoksu. Tai haju pikemminkin  :P

Mä tykkään tuosta satsumavartalovoista myös, mutta miehen nenään se käy turhan voimakkaasti.  Se aina huomauttelee sen voimakkaasta, pahasta,  hajusta. :(

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #227 : 03.01.07 - klo:17:28 »
Mä ostin Seppälästä mangovartalovoin ja se on niin ihanaa :-* Kosteuttaa todella hyvin ja aivan ihana tuoksu! Inci tosi hyvä kanssa. Suosittelen, paljon halvempi kuin TBS:n vartalovoit ja ihan yhtä hyvää ellei parempaakin siihen verrattuna. Se kookosvartalovoi kiinnostais kanssa, mutta myyjäkin sanoi, että se tuoksuu tosi voimakkaasti niin en sitä sitten osta, kun en halua päänsärkyä. Toisen purkin mangovoidetta voisin kyllä haluta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #228 : 03.01.07 - klo:21:02 »
Täältä pesee:
 SPAresource
Mango with Shea butter:

Aqua, Butyrospermum, Parkii Shea Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Glycerin, Ethylhexyl, Palmitate, Isopropyl Myristate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glyceryl Stearate SE, Mangifera Indica (Mango), Seed Butter, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol & PEG-100 Stearate, Glyseryl Stearate & PEG-100 Stearate, Dimethicone, Parfum, Phenoxyeyhanol & Metylparaben & Ethylparaben & Butylparaben & Propylparaben & Isobutylparaben,  Tocopheryl Acetate, Sodium PCA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Imidazolidinyl Urea, Triethanolamine, BHT,  loppujen päällä on hintalappu jota en saa pois pahoittelen :-\

Toivottavasti ei tullut virheitä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #229 : 03.01.07 - klo:22:06 »
^Täytyy testata, kunhan saa entisiä käytettyä alta pois  :D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #230 : 03.01.07 - klo:23:47 »
mites näiden shimmerivoiteiden kanssa, miten niitä saa laitettua niin, ettei jokaikinen vaatekappale ole kokonaan niiden kimalteiden peitossa?

Minulla on Dermosilin shimmervoide, ja se kyllä imeytyy nopsaan enkä ole huomannut että vaatteisiin tarttuisi kimalletta. En tosin käytä valkoisia vaatteita mutta mustissa ja värikkäissä vaatteissa ei ainakaan ole näkynyt.
Kämmeniin tuo kerrostuu levitettäessä hauskasti ja tulee lähinnä mieleen jonkun Kleopatran iho, niin kultainen ja kimalteleva  ;D
Mutta koska tuo lähtee käsistäkin ihan vesipesulla pois niin en usko että se vaatteisiinkaan jämähtää vaikka ei olisi kerennyt antaa imeytyä kunnolla ja sitä vähän vaatteisiin tarttuisi..

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 05.01.07 - klo:10:55 »
Anttilasta ostettu Aloe Vera -voide on tosi hyvää, hamstrasin (poiso?)alesta jemmaan kolemlla eurolla. Incissä on aloe ensimmäisenä ennen vettä ja pullokin lupaa sitä olevan 50%. Tosi hyvän tuntuista. Italialainen, ilmeisesti Athena's-mnerkkinen, korkeahko vihreäsävyinen pumppupullo kyseessä.

Olin juuri tulossa tätä hehkuttamaan  :) Tuntuu rauhoittavan kutisevaa ihottumaherkkää ihoani hyvin, siis yllättävän hyvin. Ja imeytyy nopeasti, voide on mukavan ohutta ja helppo levittää. Täytyy hakea lisää..

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #232 : 05.01.07 - klo:15:40 »
BodyShopissa oli tullut kivoja uutuuksia, itse ostin Honey & Milk -vartalokosteusvoiteen.
Kivan tuoksuinen ja uudet sarjat oli ainakin nyt kohtuuhintaisia. Samaan sarjaan sai hunajatuoksuisen suihkuvoiteen  :)

Muita oli mm. pineapple & coconut, peach & joku sekä lootus.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #233 : 06.01.07 - klo:00:13 »
Tällä hetkellä tykkään käyttää makeasti tuoksuvia vartalovoiteita: Tigin oatmeal cookie ja uusimpana Korresin Vanilla-cinnamonia. Molemmista tykkään tosi paljon. Levittyvät hyvin ja kosteuttavat sopivasti.

Sain joululahjaksi vuosi sitten Artistry-merkkisen vartalovoiteen, jota olen nyt muutaman kerran käyttänyt. Siitä en tykkää, ilmeisesti sisältää paljon silikonia kun tekee sellaisen inhan liukkaan tunteen iholle.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #234 : 08.01.07 - klo:14:08 »
Olen käyttänyt parin viikon ajan Herbinan kosteusvoidetta. Pullossa lukee Soft ja kosteuttava, sisältää vadelmauutetta ja hunajaa ja tuoksu on aivan ihana!  :-* Inciltään ei tosiaan ole mikään hyvä, mutta minun ihollani toimii ihan hyvin. Imeytyy nopeasti, pullo on helppokäyttöinen, eikä hintakaan päätä huimaa.  :)

Edit. Laitoin Incin tuonne Inci-listoihin.
« Viimeksi muokattu: 08.01.07 - klo:14:20 kirjoittanut Tiukunen »
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #235 : 08.01.07 - klo:17:40 »
^ vähän ot, mutta voitko verrata onko tuoksu sama kuin aikanaan vadelmaa ja jotain muuta sisältävissä herbinan shampoissa ja hoitiksissa?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #236 : 08.01.07 - klo:17:42 »
^ vähän ot, mutta voitko verrata onko tuoksu sama kuin aikanaan vadelmaa ja jotain muuta sisältävissä herbinan shampoissa ja hoitiksissa?

Tähän en oikein pysty sanomaan mitään, kun en ole ko. tuotteita koskaan käyttänyt...   ;)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #237 : 08.01.07 - klo:19:57 »
Ei ollut vartalovoiteista omaa inc-ketjua, joten laitan tähän. Kokemuksia myöhemmin.

Elizabeth Arden Green tea honey drops body cream

water, cetearyl alcohol, mineral oil(paraffinum liquidum), fragrance, caprylic/capric triglyceride, glycerin, glyceryl stearate, cetyl acetate, c12-15 alkyl benzoate, dimethicone, theobroma cacao(cocoa) seed butter, algae extract, aloe barbadensis leaf, anthemis nobilis flower extract, calendula officinalis flower extract, camellia oleifera (green tea) leaf extract, camellia sinensis (green tea) leaf extract, ginkgo biloba leaf extract, triticum vulgare (wheat) germ oil , tocopherol, tocopheryl acetate, acetylated lanolin alcohol, wheat germ glycerides, butyrospermum parkii(shea butter), honey, lactose, propylene glycol, butylene glycol, ethoxydiglycol, ceteareth-20, triceteareth-4 phosphate, carbomer, microcrystalline cellylose, triethanolamine, bht. cyclohexasiloxane, linalool, methylparaben, phenoxyethanol, propylparaben, sodium dehydroacetate, choloroxylenol, iron oxides

Melkoisesti sisältöä.

edit. Nyt olen joitakin kertoja kokeillut tuotetta. Se levittyy hyvin ja tuoksu on mieto. Seassa on pieniä hunajapalleroita, jotka tuntuvat ensin kuin vartalonkuorinnalta mutta sulavat nopeasti iholle. Tuntuu kosteuttavalta ja tykkään kyllä tästä.
« Viimeksi muokattu: 20.01.07 - klo:23:23 kirjoittanut Rory »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #238 : 29.01.07 - klo:00:02 »
Mun on pakko hehkuttaa Body Shopin Kookos- vartalovoita. Ihanan pehmeää( ihan kuin voita ;)) ja ihana tuoksu :)

samoin Erisan on jees. En jaksa panostaa vartalonhoitotuotteisiin, kun markettikama toimii samalla lailla mun kropassa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 08.02.07 - klo:19:08 »
Tänään tuli ostettua Aloe Vera:n Hand & Body Lotion vartalovoide. Tykkään tästä
tuotteesta ihan hirveästi! :-* Imeytyy ihoon hyvin ja kaikenlisäksi tuoksu on ihana :D
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.