Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 227002 kertaa)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #240 : 08.02.07 - klo:23:50 »
^no voi. Mutta hei, TBS:llä on muitakin vartalovoita, ehkäpä hanisi tykkäisi jostakin muusta tuoksusta :) mango houkuttaa aika lailla myös, samoin kaakao ja mansikka. :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 09.02.07 - klo:02:48 »
Mun täytyy sanoa että mä olen tosi pettynyt TBS:n vartalovoiden uuteen koostumukseen. Ennen ne olivat niin paljon täyteläisempiä ja kosteusteho jotain ihan eri luokkaa! Nyt hinta on noussut ja koostumus on löysempi joten purkki kuluu mulla noin parissa viikossa.

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 09.02.07 - klo:09:24 »
En oikein tiedä mihin tämän kysymykseni laittaisin, mutta pistän sitten tänne.

Tietääkö kukaan, saako näitä Monili Dessert-tuotteita mistään muualta kuin tuolta nettikaupasta? Esim. jostain muusta luontaistuotekaupasta? Varsinkin nuo suklaa-, keksi- ja lakritsivartalovoiteet himottaa, mutta niitä olisi kiva päästä tuoksuttelemaan ihan itse, ettei tuoksu vaan olisi kovin esanssinen tms.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

tigger

• Vieras
« Vastaus #243 : 09.02.07 - klo:14:18 »
Mun täytyy sanoa että mä olen tosi pettynyt TBS:n vartalovoiden uuteen koostumukseen. Ennen ne olivat niin paljon täyteläisempiä ja kosteusteho jotain ihan eri luokkaa! Nyt hinta on noussut ja koostumus on löysempi joten purkki kuluu mulla noin parissa viikossa.

Itse olen huomannut eron lähinnä eri tuoksujen välillä. Esim. mansikka, mango ja verigreippi ovat löysää kamaa verrattuna manteli, mustikka ja kookosvoihin. Mutta nuo ovatkin eri ihotyypeille tarkoitettuja, joten se selittää hieman asiaa. Hinnat ovat kyllä huimia, sen myönnän. Mutta minkäs teet, pakko saada kun tuoksuvat niin herkullisilta.  :-*

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #244 : 11.02.07 - klo:20:18 »
Mikähän mahtaisi olla edullisin mineraaliöljytön ja silikoniton vartalovoide? Tai edes sellainen, jossa olisi korkeintaan vähän silikonia.

Korresia haluaisin, mutta ovat kuitenkin liian kallita. Mun mielestä passeli hinta vartalovoiteelle on yksi-kolme euroa  ;D
Muuten tulee ajan kuluessa turhan kalliiksi.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 11.02.07 - klo:20:37 »
Mikähän mahtaisi olla edullisin mineraaliöljytön ja silikoniton vartalovoide? Tai edes sellainen, jossa olisi korkeintaan vähän silikonia.

Korresia haluaisin, mutta ovat kuitenkin liian kallita. Mun mielestä passeli hinta vartalovoiteelle on yksi-kolme euroa  ;D
Muuten tulee ajan kuluessa turhan kalliiksi.

Tietenkin Humektan ja Aqualan (L) perusvoiteet. Hintakin on edullinen!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 11.02.07 - klo:21:14 »
Sain systeriltä joululahjaksi kookosvartalovoita, mutta kun en enää pidä siitä kookoksen tuoksusta  :-[ join nimittäin itseni kerran melko huonoon kuntoon Pina coladalla ja tuo kookoksen tuoksu muistuttaa minua siitä... Ja ennen tuota tykkäsin siis kovasti kookoksesta  ;D Ajattelin nyt sitten lahjoittaa tuon voin systerille ja ostaa jotakin raikkaampaa. Melkein kaikki TBS:n voit tuoksuvat syötävän hyvälle!
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 11.02.07 - klo:23:13 »
koitin pitkän ajan jälkeen taas juuri tuota Body shopin kookosvartalovoita, mutta mulla alko seuraavana päivänä siitä kokeilusta jalat kutiaan kamalasti  :( muutenkaan en kyllä kauheasti pidä siitä, kun ei ole mikään kovin kuiva iho niin tuntuu liian rasvaiselta mulle. Joku muu vartalovoide Body Shopista olisi kyllä kiva saada, jos ei olisi niin rasvainen 
Only a vampire can love you forever

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #248 : 12.02.07 - klo:08:39 »
^Minäkin olen huomannut ihoni kutiavan toisinaan, kun käytän The Body Shopin voiteita. Minulla oli papaija vartalovoi ja se kutitti. Se meni kyllä ohi sitten vähän ajan päästä.

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #249 : 12.02.07 - klo:09:21 »
^Minäkin olen huomannut ihoni kutiavan toisinaan, kun käytän The Body Shopin voiteita. Minulla oli papaija vartalovoi ja se kutitti. Se meni kyllä ohi sitten vähän ajan päästä.

Onko kokemuksia kuinka kauan Bodyshopin avatut vartalovoit säilyvät pilaantumattomina? Itse olen rohmunnut niitä useampaa tuoksu ja pelkään että härskiintyvät ennen kuin saan ne käytettyä loppuun. Satsumavoin tuoksukin tuntui nyt viime viikonloppuna jotenkin omituiselta.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #250 : 12.02.07 - klo:10:03 »
^Minustakin ne menevät äkkiä pilalle, joten kannattaa ostaa sellainen tuote, jonka tuoksusta tykkää.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #251 : 12.02.07 - klo:18:28 »
Mulla on muutama 3 vuotta vanha vartalovoi, eikä ne ole mennyt miksikään.
Kyllä niiden aika pitkään pitäisi säilyä, jos ei liian lämpimässä pidä.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 13.02.07 - klo:21:19 »
Mullakin säilyi kookosvartalovoi varmaan pari kolme vuotta ja oli ihan priimaa... Pidin sitä aluksi tosi pitkään viileäkaapissa (jääkaapin alakaapissa), mutta sitten sen kanteen sisäpuolelle alkoi tiivistyä kosteutta ja voi muuttui vähän ihmeellisennäköiseksi. Säikähdin, että nyt se meni pilalle, mutta huoneenlämmössä se palautui kaikin puolin ennalleen ja oli ihan samanlaista kuin uutenakin. :)

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 13.02.07 - klo:22:08 »

Mullakin tuo on aiheuttanut jaloille ihan hirveätä kutinaa. Nyt vasta tajusin yhteyden tuohon tbs:n vartalovoihin, kun luin näitä kommentteja.

Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

iitu

• Vieras
« Vastaus #254 : 14.02.07 - klo:15:00 »
Mainoksen uhrina ostin Doven uutta (?) Beauty Body Milk vartalovoidetta, mutta taisi olla hutiostos. Imeytyy hitaasti ja iho jää rasvaisen tuntuiseksi ja tuoksu on ihan liian voimakas.