Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223229 kertaa)

Orange

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #315 : 18.03.07 - klo:19:24 »
Minulla myös HTH lotion on kirvellyt, olen ajatellut että on kai sitten niin kuiva iho!
Mutta nyt käytössä HTH Body creme ja se ei kirvele! Muutenkin miellyttävämpi ja tehokkaampi.
En tiedä onko tuote uusi, en ole tainnut kaupoissa ennen sitä nähdä..

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #316 : 18.03.07 - klo:21:22 »
Minulla tuo HTH lotion ei ole kirvellyt, vaikka ihoni on paikoittain hyvin kuiva. Tosin olen ostanut tuon ennen kuin purkit uudistuivat (en tiedä tapahtuiko sisällölle samalla jotain). Ainoa ongelma minula tuon rasvan kanssa oli alkuun sellainen omituinen nahkeus, varsinkin käsissä, eikä se lähtenyt pesemällä. Nyt olen vain tainnut tottua.

Omalle kuivalle (ja hieman ihottumaiselle) iholleni paras rasva on ollut Erioil (hajustamaton). Nyt ei tosin ole tullut ostettua hetkeen.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #317 : 19.03.07 - klo:13:15 »
Minullakin tuo HTH kirvelee, mutta se onkin ainut voide jonka olen oikeasti huomannut korjaavan ihoani.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 21.03.07 - klo:11:22 »
Dermosilin E-vitamiini vartalovoide on aika kiva voide. Sitä ole nyt lätkinyt joka ilta ainakin sääriin, eikä ole kutissut.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 21.03.07 - klo:12:22 »
Muutamia kertoja kokeillut Korresin jugurtti-vartalorasvaa ja on niin ihanaa  :-* Mulle just passeli, eikä tahmaa  ;D
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 09.04.07 - klo:15:56 »
Tarjoustalosta bongasin tuotteen jossa on loistava hinta-laatu-suhde: Only Essentials Be Smooth Intensive Body Lotion. Hintaa tällä 500ml pönikällä oli alle 2€. Ei tuoksu millekään, levittyy helposti, imeytyy nopeasti, iho ei jää tahmaiseksi. Purkissa myös lukee ettei olisi käytetty eläinkokeita. Sellanen valkoinen purkki jossa sininen korkki ja tekstit.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #321 : 09.04.07 - klo:17:05 »
^Minäkin olen huomannut ihoni kutiavan toisinaan, kun käytän The Body Shopin voiteita. Minulla oli papaija vartalovoi ja se kutitti. Se meni kyllä ohi sitten vähän ajan päästä.

Mullakin tuo on aiheuttanut jaloille ihan hirveätä kutinaa. Nyt vasta tajusin yhteyden tuohon tbs:n vartalovoihin, kun luin näitä kommentteja.

Minulla tulee TBS:n hamppu vartalovoista jokin allerginen reaktio. Tai en tiedä mistä johtuu, mutta jalkojen ihoa alkaa kutista ja kirvellä, iho menee punapilkulliseksi ja turpoaa hieman. Ei mikään mukava reaktio..

Kommentti edelliseen: Luonnollisen ihonhoidon puolestapuhuja minäkin, MUTTa kaikki luonnosta saatava ei automaattisesti ole iholle hyväksi. eteeriset öljyt, mm. luontaissarjojen suosimat laventeli, ruusu, neroli, sitrusöljyistä puhumattakaan, ovat vahvoja ihoa ärsyttäviä aineita, jotka ajan kanssa saattavat aiheuttaa kosketusihottumaa sekä ihon immuniteetin häiriintymistä.

Omakohtaisesti koettu tämä mm. laventelissa  :(

Minä epäilen että olen laventelille allerginen, en varma siitä tosin voi olla koska inhoan laventelin hajua (ja jopa väriä) niin paljon etten halua edes kokeilla  :-X  Päättelin siitä olevani allerginen koska samanlainen inho minulla on ananasta kohtaan jolle olen pahasti allerginen. Ensin tuli siis syvä inho ananasta kohtaan ja sen jälkeen huomasin olevani sille allerginen  :D ( jo ihan minimaalinen määrä ananasmehua porkkanaraasteen seassa saa huulet turpoamaan ja menemään tunnottomaksi, kurkkua alkaa kirvelemään ja se turpoaa, iho menee laikukkaaksi ja kutisee, ..)

Ei kovin tieteellisellä pohjalla tämä, mutta niin kauan kun voin laventelia välttää niin todellakin aion sen tehdä..

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 09.04.07 - klo:20:52 »
http://www.giftseekers.co.uk/product_info.php/products_id/146 eikä tarvitse miettiä miten rasvat ja aurinkovoiteet saa selkään ilman apua!  :D ;)

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 11.04.07 - klo:14:26 »
Mulla on kauhean kuiva vartalon iho, mitä ei yhtään helpota se, että poistelen karvoja joka paikasta aika innokkaasti! Tykkäisin käyttää kaikenlaisia ihanalta tuoksuvia voiteita, mutta tuntuu jotenki, et ne lisää vaan kutinaa entisestään. Olen kokeillut myös ihan hajusteettomia apteekkituotteita ja vauvoille tarkoitettuja voiteita, mutta mikään ei auta. On niin kutiseva ja atooppinen iho. Eilenkin kun olin levittänyt suihkun jälkeen tuhdisti Aqualania, rupes hirveesti raavittaa taas sääret ja käsivarret ja tuli raavittua voiteet melkein kokonaan pois... Inhottava ongelma. Tuntuu et tää iho ei kestä oikeen mitään. Ja karvojen ajelusta en luovu, en haluu olla mikään luolanainen!

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #324 : 12.04.07 - klo:16:57 »
Hyvä, että teiltä löytyi selitys siihen miksi HTH lotion kirvelee. On jäänyt käyttämättä ilkeän tunteen vuoksi, mutta nyt pääsee uudelleen käyttöön, kun kerran kirvely kuuluu asiaan. Tämä lotion oikeasti tekee jotain kuivalle iholle. Omistan hajustetun version, jonka ostoa kyllä kadun.. mummomainen vessatuoksu. Tuoksun ja kirvelyn kestää, kun tietää miten hyvää se iholleni tekee.

Myös Dermosilin ihonhoitovoide E on ihanaa. Oon rakastunut muihinkin E -sarjan tuotteisiin niiden raikkaan hypotuoksun vuoksi mmmm... Pumppupullo on kätevä ja pysyy varmasti pystyssä. Vaaleanpunainen voide imeytyy salamana, mutta kosteutusteho ei luultavasti riitä talviaikana. Tämä on tämän hetkinen lemppari!

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 12.04.07 - klo:19:28 »
Elizabeth Ardenin 8 Hour vartalovoide on aivan mahtavaa kamaa!! :-* Se on niin tuhtia ja paksua että sitä ei voita enää mikään, lisäksi se imeytyy nopeasti. Tuo on kyllä niin huippua mun hilseilevän kuiville säärille, sitä kun läträä suihkun jälkeen niin iho on ihan unelmapehmeä.
Ainoa miinus on se tuttu 8 Hour tuoksu, mutta kyllä sen jotenkin kestää kun voide on muuten niin hyvää. :)

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #326 : 12.04.07 - klo:19:31 »
^Mun lemppari vartalovoide on taas Ardenin Green tea-voide. Se levittyy tosi hyvin ja sisältää pieniä hunajahippuja, tuntuu kuin kuorinnalta kun levittää. Hiput sulavat heti iholle. Tuote on purnukassa. Tilasin itse Strawberrystä kun oli tarjouksessa viime vuoden puolella. Suosittelen!

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #327 : 12.04.07 - klo:19:41 »
^Cliniquen Deep Comfort on myös hyvä. Ei ärsyttänyt edes sheivauksen jälkeen.  :-*

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #328 : 14.04.07 - klo:14:03 »
Äsken lensi roskiin Anttilan alennusmyynneistä ostettu Super Silk Body Butter, oli aivan järkyttävää kuraa.  >:( Kunnon tahmaa, joka ei todellakaan levittynyt iholle mihinkään suuntaa, jäi kalvoksi joka ei imeydy ollenkaan. Jonkin ajan päästä "kuivuttuaan" lähtee iholta hilseenä pois. Eikä mikään ihmekään, vilkaisin inciä ja eihän siellä mitään muuta ollutkaan kuin silikonia ja mineraaliöljyä.  ::) Ensimmäinen tuote ikinä, jonka heitän pois vaan kahden käyttökerran jälkeen pois, mutta en yksinkertaisesti keksinyt mitään tarkoitusta millä tuon olisi voinut käyttää pois. Ei sitä käsirasvanakaan voi käyttää, kun ei imeydy ollenkaan.

Onneksi ei maksanut kun kolme euroa, mutta silti. Olisi vähän voinut vilkaista mitä ostaa.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #329 : 14.04.07 - klo:18:12 »
^Minä olen huomannut saman. Ensimmäisen kokeilun jälkeen ajattelin sen olevan kosteuttavaa, kuten Body Shopin vartalovoit ovat. Vielä mitä! Kun BS:n vartalovoin jälkeen iho tuntuu seuraavana päivänäkin pehmeältä, on tuon jälkeen iho kuiva kuin Sahara.  >:( Toista kertaa en osta.