Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223218 kertaa)

Kultamarja

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #345 : 26.04.07 - klo:21:45 »
Kuin myös kannatan Natusaneja, mulla on tosin Baby Oil Aloe Vera jossa on mukavan mieto, luonnollinen tuoksu. Etenkin kesää vasten vaihdan mielelläni öljyihin kosteutuksen puolesta.

Mulla kans tämä, kesällä tykkään käyttää :) Imeytyy vaan tooosi hitaasti, joka on ainoa miinus
tässä tuotteessa.
Mä oon aina koittanut nähdä positiivisia puolia, eli laittaa sääriin minihameen kanssa niin on hohtavat ja nätit koivet korkkareissa...

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #346 : 26.04.07 - klo:21:59 »
Bongasin kosmetiikkaosastolta Lumenen uutuuden: vadelmavartalovoiteen! Hitsit, tuo on varmaan pakko saada, tykkään siitä vadelmakasvovoiteen tuoksusta aivan liikaa... Herkullisin löytämäni voide!
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 26.04.07 - klo:22:03 »
Täytyy varmaan tuota Nutriliftiä alkaa haeskella seuraavaksi, kiva kuulla kokemuksia :)
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 26.04.07 - klo:22:25 »
Bongasin kosmetiikkaosastolta Lumenen uutuuden: vadelmavartalovoiteen! Hitsit, tuo on varmaan pakko saada, tykkään siitä vadelmakasvovoiteen tuoksusta aivan liikaa... Herkullisin löytämäni voide!

Mutta eikös tuo vadelmavartalovoide ollut viime kesän uutuus? Oli suihkugeeli, kasvovoide ja vartalovoide. No oli miten oli, taitaa mennä omallekin hankintalistalle tuo. On varmaan kesäinen tuoksu   :-*

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #349 : 27.04.07 - klo:08:48 »

Mutta eikös tuo vadelmavartalovoide ollut viime kesän uutuus? Oli suihkugeeli, kasvovoide ja vartalovoide. No oli miten oli, taitaa mennä omallekin hankintalistalle tuo. On varmaan kesäinen tuoksu   :-*

Viimekesäisiä uutuuksia ovat vadelma ja mustaherukka. Ovat kyllä näyttävästi uutuuden tapaan esillä meidänkin sittarissa. Täksi kesäksi on mustikkasuihkugeeliä ja -voidetta, mutta niitä en ole bongannut kuin sokoksissa. Onkohan sokoksilla joku yksinoikeus niihin ekana vuonna?

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #350 : 27.04.07 - klo:11:54 »
^Ohops, multa on mennyt sitten viime kesänä kokonaan ohi tuo vadelmavartalovoide. Muistan vain kasvovoiteen, ja sitä ostinkin.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #351 : 27.04.07 - klo:12:33 »
Mie ostin joku aika sitten hetken mielijohteesta Doven Fresh Touch vartalovoiteen ja olen tykännyt siitä kovasti. Kosteuttaa kivasti, iho jää pehmeäksi ja hyvän tuoksuiseksi. Sopii hyvin käytettäväksi nyt, kun iho ei enää ole niin kuiva kuin talvella.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Cerise

• Vieras
« Vastaus #352 : 27.04.07 - klo:19:04 »
Kuin myös kannatan Natusaneja, mulla on tosin Baby Oil Aloe Vera jossa on mukavan mieto, luonnollinen tuoksu. Etenkin kesää vasten vaihdan mielelläni öljyihin kosteutuksen puolesta.

Mulla kans tämä, kesällä tykkään käyttää :) Imeytyy vaan tooosi hitaasti, joka on ainoa miinus
tässä tuotteessa.
Mä oon aina koittanut nähdä positiivisia puolia, eli laittaa sääriin minihameen kanssa niin on hohtavat ja nätit koivet korkkareissa...

Totta, ja tuota on kiva suihkia ruskettuneelle iholle kun se saa rusketuksen näyttämään
entistä syvemmältä  :D

Poissa LaMaariah

• Hiushörhö
  • Et Dieu créa la femme.
« Vastaus #353 : 28.04.07 - klo:23:09 »
Doven Beauty Body Milk on ehkä paras vartalovoide, joka mulla on ollu. Se on niin ihanan kosteuttavaa. Iho on aina samettisenpehmeä sen jälkeen.  :)

Tuo vadelmavartalovoide kuulostaa aika herkulta. Rakastan vadelmantuoksua tosi paljon.  ;) Hehe.
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #354 : 28.04.07 - klo:23:35 »
Doven Beauty Body Milk on ehkä paras vartalovoide, joka mulla on ollu. Se on niin ihanan kosteuttavaa. Iho on aina samettisenpehmeä sen jälkeen.  :)

Tuo vadelmavartalovoide kuulostaa aika herkulta. Rakastan vadelmantuoksua tosi paljon.  ;) Hehe.

Minä tykkään tuosta älyttönmästi, oli jo viime kesänä kausituotteina ja hankin noita monta purkkia. Viimeinen alkaa kohta loppua, varmaan 7 käyttänyt noita viime kesän jälkeen. Kosteuttaa hyvin, mutta on niin kevyt että imeytyy nopeasti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 29.04.07 - klo:11:56 »
^Minäkin ostin viime vuonna Lumenen vadelma- ja mustaherukka-vartalovoiteita ja ne on tosi hyviä. Kosteuttaa hyvin mutta on kevyitä ja imeytyy nopeasti. Olen nyt vuoden käyttänyt noita ja vielä riittää toiseksi vuodeksi, ostin niitä ihan älyttömän monta...

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 29.04.07 - klo:17:31 »
Minä myös katselin joskus tuota Lumenen vadelmavartalovoidetta, mutta pelkäsin että on liian makean ja imelän tuoksuinen joten jäi sitten hyllyyn. Voisitteko kertoa lisää tuosta tuoksusta, jääkö iholle pitkäksi aikaa vai "haihtuuko"?
1c M ii BSL

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #357 : 29.04.07 - klo:18:14 »
Jeppu, ei tuo pitkäksi aikaa kyllä jää iholle, haihtuu melko nopeasti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 07.05.07 - klo:09:04 »
Freemanin viinirypälevoide on aivan huippua!
Ihana tuoksu, sopivan paksu koostumus, imeytyy nopsaan, silikonia ja mineraaliöljyä vasta INCIn puolivälissä, edullinen, eläinkokeeton! Tykkään!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #359 : 07.05.07 - klo:10:24 »
Testasin viikonloppuna Hawaiian Tropic- vartalovoiteen (pinkki purkki), ja se ei ihan vastannut odotuksia. Iho oli seuraavana päivänä aika kuivan tuntuinen. Parepi tulos tulee The Body Shopin vartalovoilla, vaikka koostumus on yhtä paksua molemmissa.