Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223323 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #360 : 07.05.07 - klo:12:25 »
Kiitos Euphoria, olenkin himoinnut tuota tuoksusa takia (ihana kookos), mutta nyt maltan ainakin toistaiseksi olla ostamatta. Imeytyikö tuo muuten miten hyvin ihoon?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #361 : 07.05.07 - klo:12:36 »
Se imeytyi hyvin. Kyllä se varmaan kesällä menee, kun iho ei ole niin kuiva. Koostumuksen huomioon ottaen, odotin kyllä tehokkaampaa kosteutusta. Se ei kuitenkaan ole pelkkää silikonia ja minearaaliöljyä, mikä on hyvä.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 08.05.07 - klo:03:53 »
Mun lemppari vartalovoide on taas Ardenin Green tea-voide. Se levittyy tosi hyvin ja sisältää pieniä hunajahippuja, tuntuu kuin kuorinnalta kun levittää. Hiput sulavat heti iholle.

Minäkin olen nyt kokeillut tuota ja on kyllä tosi hyvä, iho jää ihan himopehmeäksi ja tuoksukin on kivan raikas. Plussaa myös söpöstä purnukasta! :D

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #363 : 09.05.07 - klo:22:07 »
Tänään testasin The Body Shopin Almond Body Lotionin. Se tuoksuu hyvältä ja imeytyi nopeasti sekä jätti ihon pehmeäksi. Jos iho tuntuu aamullakin kosteutetulta, niin tämä voisi olla usamminkin ostoslistalla.  :-*

Edit. Kyllä. Iho on edelleen pehmeä. Hyvä tuote!
« Viimeksi muokattu: 10.05.07 - klo:12:07 kirjoittanut Euphoria »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #364 : 10.05.07 - klo:12:16 »
Pitääpä siinä tapauksessa minunkin kokeilla tuota TBS:n Almond Body Lotionia, yleensä ostan vartalovoiteeni tuolta ja olen pitkään katsellut tuota Lotionia muttei vaan ole tullut ostettua.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #365 : 10.05.07 - klo:17:00 »
Toimiiko noi itseruskettavat ollenkaan? Olen todella epäileväinen niiden suhteen... ostin tosin ihan hiljattain doven sellaisen kun oli alessa  ja ainakin tulee yhden käyttökerran kokemuksen perusteella kivan pehmeä iho jos ei muuta tekisikään :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #366 : 10.05.07 - klo:20:18 »
Älyttömän hyvä ja älyttömän halpa (ainakin mun normaalille/kuivalle iholle) on Lidl-vartalovoide normaalille iholle, sisältää avocado-öljyä. Valkoinen pullo jossa vaal.sin etiketti (avocadon kuva  ;D), 500ml pullo muistaakseni alle 2 euroa. Tai 2,50 tms. Tosi vähän kuitenkin ja hyvä voide ainakin mun iholle. Imeytyy nopeasti ja tuntuu kosteuttavan hyvin. Mun kroppa tarvii rasvaa joka suihkun jälkeen ja sitä kuluu paljon joten tää oli hyvä löytö.

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 10.05.07 - klo:21:24 »
^ Minä olen käyttänyt myös tuota joskus, parempana pidin tosin sitä sinivioletissa putelissa olevaa, ehkä manteli tms. Eivät minulla kyllä kauhean nopeasti imeytyneet, tai sitten olen vaan niin kärsimätön. Lidlin rasvat ovat yllättävän hyviä, olen kokeillut myös niitä pyöreissä purkeissa olevia. Etenkin jalat pehmittävät todella hyvin.

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #368 : 10.05.07 - klo:22:31 »
Toimiiko noi itseruskettavat ollenkaan? Olen todella epäileväinen niiden suhteen... ostin tosin ihan hiljattain doven sellaisen kun oli alessa  ja ainakin tulee yhden käyttökerran kokemuksen perusteella kivan pehmeä iho jos ei muuta tekisikään :P
Kyllähän itseruskettavat kosteusvoiteet pikkuhiljaa ruskettaa, mutta niissä on niin vähän sitä itseruskettavaa ainesosaa että yleensä saa laittaa monena päivänä peräkkäin ennen kuin päivetys alkaa näkyä. Noista itseruskettavista vartalovoiteista on paljon juttuja tuossa "Hyvät sävyttävät ja itseruskettajat" -ketjussa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 12.05.07 - klo:19:28 »
Suosittelen jokaiselle kuivaihoiselle Natusanin Baby Oil - hoitoöljyä! :) Ostin uuden purkin taas, laitoin ison kerroksen saunaan ja pesin  suihkussa pois. Iho on nyt samettisen pehmeä, vaikka en muuta vartalovoidetta käyttänytkään. Ei kuitenkaan jätä öljyiseksi. Aivan unelma :-*

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #370 : 13.05.07 - klo:00:20 »
Olen käytellyt nyt muutaman päivän Dermosilin BodyBrown Kahvi&Kaakao-voidetta ja tykkään  :-*. Kosteuttaa kivasti ja imeytyy lähes heti. Tehot riittää mun normaalille iholle aivan mainiosti.
Tästä on tullut uusi suosikkini, ennen käytin TBS:n kaakaovartalovoita.

Inhokkini taasen on ehdottomasti kaupan Erisan. Tämä ei imeydy sitten millään :/
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 14.05.07 - klo:21:44 »
Vauvaöljy on kyllä tehokasta niinkuin joku tuolla mainitsikin, mutta jos on vähänkään herkkä mineraliöljyille niitä ei kannata käyttää sillä sitähän niissä on... ja paljon  :D
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 15.05.07 - klo:13:05 »
Ostin sokokselta Herbs Aroma Therapy vartalovoin yrttien tuoksuisena. Tuoksu on ihana mutta itse aineella ei tee yhtään mitään. Rullaantuu levitettäessä (mitä mikään vartalovoide ei ole ihollani ikinä tehnyt) eikä kosteuta ollenkaan, vaan jää ihon pinnalle ja lähtee seuraavassa pesussa pois. Saahan nähdä tuleeko käytettyä edes jalkavoiteena kun on niin tehotonta. En voi suositella.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #373 : 17.05.07 - klo:01:25 »
Uusi lemppari: BioCos Hydromiel Honey Bodycare Milk

Kosteuttaa, imeytyy nopeasti. Sisältää hyviä ainesosia kuten glycerin, coconut oil,
sweet almond oil, honey, beeswax.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 17.05.07 - klo:02:51 »
Mulla on varmaan jotain viis tai kuus vartalovoidetta eli yrittelen tällä hetkellä käytellä niitä pois. Ihanteena olis et olis vaan kaks - toinen vartolelle ja toinen paksumpi kuiville korppujaloilleni :D Eli tietää sitä ettei rasvojen osteluu ihan heti
-Robert McCloskey