Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223191 kertaa)

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #390 : 18.06.07 - klo:15:08 »
Onko kokemuksia Anne Lindin vartalovoiteista? Luontaistuotekaupat ilmeisesti myyvät tätä sarjaa. Yhdestä lehdestä bongasin tuon ja siinä ainakin kehuttiin sarjan mansikantuoksuista voidetta.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 18.06.07 - klo:17:21 »
Nimi oli tosiaan Hydra Fresh, mikä kummastutti sillä eikös L´orealilla ole jotain Hydra Fresh-kasvojuttuja ainakin ollut joskus? Tuo pullo oli silti ulkoasultaan saman tyylinen kuin esim. NutriSofteissa.
Jospa Robin Hood on ostanut jonkun poistoerän.. Vaikutti kyllä kivalta tuotteelta!

Mulla on ollut tätä joskus pari vuotta sitten, ostin Cittarista kahdella eurolla, oli käsittääkseni jo silloin poistotuote. On kyllä aika kumma että tuota voi vielä bongailla kaupoista hyllyiltä, ellei sitten valmistusta ole aloitettu uudelleen. (Ja jos ei ole, niin enpä suosittele hankkimaan, saattaa nimittäin olla ihan tajuttoman vanhaa!  ;D )

Niin, ja itse suihkeesta on vain positiivisia kokemuksia: ihanan ohut ja kevyt koostumus, imeytyi nopeasti, eikä vaatinut siksi edes käsillä levittämistä suihkuttamisen jälkeen kaukaa suihkittuna, todella kiva tuoksu...  - hyvin raikas tuote kaiken kaikkiaan!
1c M ii BSL

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 08.07.07 - klo:10:25 »
Ostin eilen Natusanin vartalovoidetta, joka on suloisessa vaaleanpunaisessa purkissa (ai miten niin ostin ulkonäön takia..). Tuoksu on kiva, ja tuntuikin hyvältä iholla. Ja imeytyi tarpeeksi nopeasti.. Vieläkin on ihan pehmeät jalat sen jäljiltä  :-*

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 10.07.07 - klo:12:24 »
Sullahan, Anissa, oli haun mukaan myös kokemusta näistä? Mitä pidit siitä Kiwi-Cassiksesta? Näitä tulee varmaan ostettua vielä lisää.

Sorry,että huomaan tämän vasta nyt.Eli sekä H2O:n Kiwi-cassis,että raspberry-guava olivat molemmat tosi kosteuttavia ja imeytyivät hyvin.Kiwi-Cassis on aika raikkaan tuoksuinen,eikä jäänyt häiritsevästi tuoksumaan iholle,ts. ei sotkeentunut hajuveden tuoksun kanssa.Molempiin olen tyytyväinen ja voisin ostaa uudelleen.Purkitkin ovat herkullisen hedelmäiset.Sen sijaan saman sarjan suihkugeelejä en kumpaakaan ole saanut vaahtoamaan.Ne eivät kuivatakaan,mutta tykkään siitä,että suihkugeeli vaahtoaa,siksi en osta niitä toiste.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #394 : 10.07.07 - klo:13:55 »
Mulla on nyt kesällä käytössä body shopin SPA WISDOM ON A HIGH HYDRATING VARTALOPYREE. Talvella oli Mango vartalovoi joka onkin liian rasvainen kesäisin. Tuo on taas viilentävää ja tuoksuu ihanalle! Hinta on kyllä mun mielestä liian korkea, joten olen yrittänyt käyttää mahdollisimman säästeliäästi. Valitettavasti 1½ vuotias kummilikka löysi pullon ja oli sieltä jonkinverran kerennyt saada ulos  ::)

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 11.07.07 - klo:07:37 »
mulla on nyt käytössä lumenen vadelmavartalovoide ja rakastan sitä! yleensä en jaksa pahemmin vartalon ihoa rasvatakaan, mutta tuota käytän ahkerasti. imeytyy nopeasti eikä jätä rasvaista pintaa. parasta tuotteessa on kuitenkin sen aivan ihana tuoksu :-*
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Emmuh

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #396 : 12.07.07 - klo:00:26 »
Tänään tuli ostettua Doven Beauty Body Milkiä kaverin innostamana ja tykkään tosi paljon. Tekee ihosta tosi kivan tuntuisen ja jatkuvassa käytössä kuulemma hyvinkin pehmeän. Tuoksukin on tosi jees! Ainoa miinus on, että kädet jäävät käytön jälkeen jotenkin tahmaisen tuntuisiksi melko pitkäksi aikaa.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #397 : 27.07.07 - klo:05:31 »
Kokeilin Lumenen mustaherukka -vartaloemulsiota, ihana  :-* Tuoksu on
hyvä, levittyy ja imeytyy hyvin ja iho jää ihanan pehmeäksi.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 27.07.07 - klo:17:13 »
L´Oréalin Nutrisoft on saanut seurakseen uuden suosikin jakamaan vartalovoidelempparin paikan: Natusanin Baby Softlotionin!
Olen koukussa nimenomaan ihon pinnan samettiseksi jättäviin kosteusvoiteisiin, en pidä lähmäisestä tunteesta tai siitä, että joudun odottelemaan voiteen kuivumista ennen kun voin pukea. Todella hyvän koostumuksen ja levittyvyyden omaava voide, hintakaan ei päätä huimaa. Pieni miinus 'vauvan'tuoksusta, johon kyllästyy melko nopeasti.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 27.07.07 - klo:20:53 »
Mitä mieltä olette silikoneista vartalovoiteissa? Doven voiteista tykkään mutta kaikissa on väistämättä silareita :P

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 27.07.07 - klo:21:17 »
^ Minua eivät ainakaan haittaa ollenkaan, eivät aiheuta minulle minkäänlaisia ongelmia. Vartalovoiteiden incit jätän pitkälti katsomattakin. Joillekin aiheuttavat kyllä finnejä vartaloonkin.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 27.07.07 - klo:21:59 »
Minä en myöskään katso incejä vartalovoiteista.Kunhan kosteuttaa hyvin,eikä tunnu rasvaisen-limaiselta tai jätä kauheaa kalvoa ihoon niin hyvä.Tuoksu saa myös mielellään olla mieto.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #402 : 28.07.07 - klo:00:09 »
Löytyyköhän Herbinalta vielä vartalovoidetta? Joskus vuosia sitten muistan sitä käyttäneeni ja muistaakseni oli aika kelpo tuote. Nyt en ole vaan nähnyt tätä moneen vuoteen missään. Onkohan valmistus lopetettu?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 28.07.07 - klo:08:17 »
^ Jotain Herbinan vartaloemulsiota/voidetta näin Tikkurilan Anttilassa pari viikkoa sitten. Puteli oli samanmallinen kuin shampoolla.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #404 : 28.07.07 - klo:10:47 »
Kyllä Herbinalta löytyy kahtakin erilaista vartalovoidetta. Mulla onollut  käytössä kosteuttava vadelma-hunaja -voide. Toisessa oli aivan yhtä herkullisen kuuloinen yhdistelmä. Taisi olla kiinteyttävä tms. Omani ostin Anttilasta myös.

Mun ihollani tuo vaan ei toiminut alkuunkaan, jätti kamalan kalvon kroppaan, vaikka yleensä se nyt ei ole  niin tarkkaa, että mitä voidetta sitä vartalolle laittaa. Tuo siirtyi kyllä heti sheivailuun ja siinä toimii kyllä.  ;D

Tällä hetkellä on käytössä joku Natusanin voide jossa on aivan ihana ruusumainen tuoksu. Imeytyy myös hyvin ja kosteuttaa pitkän aikaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.