Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 226989 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #405 : 28.07.07 - klo:14:34 »
^ Minulla on myös tuota Natusania. Tuoksu on tosiaan ihan kiva (tosin melko voimakas), mutta ei mielestäni imeydy kunnolla, vaan iho jää tahmeaksi. Onkohan oikeasti olemassa yhtäkään vartaloemulsiota, joka ei jättäisi ihoa enemmän tai vähemmän tahmaiseksi ::) Lumenen vadelmavoidetta olen yrittänyt metsästää, mutta ei tunnu mistään löytyvän.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 28.07.07 - klo:15:21 »
Eihän kellään kokemuksia Eucerinin perusvoide/lotionista?  :) Harkitsen ostamista, kun vartalon iho on muuttunu mahdottomaksi. Kutisee ja aina saisi rasvailla. Ensi kuussa olisi tuo voide vaan yliopiston apteekin kanta-asiakastarjouksessa. Tuotteessa on pahiksia kyllä, mineraaliöljyä ja silikonia, mutta myös pantenolia aika etupäässä inciä joka vois rauhoittaa ihoa. Mineraaliöljy vois olla hyväksikin jos iho koko ajan kuivuu, mutta joistakin rasvoista olen saanu kummallisia punaisia pieniä näppylöitä, ja epäilly mineraaliöljyjä. Näitä tulee varsinkin jos kostealle iholle levittää rasvaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #407 : 28.07.07 - klo:23:34 »
Yksi pullo oli käytössä tuota lotionia, ja kyllä se tehtävänsä teki kiitettävästi: kosteutti ja suojasi kehon ihoa kuivumiselta.   :) puhdas ja lääkemäinen tuoksu, kuten hajustamattomilla tuotteilla yleensä. Voisin hankkia uudestaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #408 : 29.07.07 - klo:19:16 »
Tällä hetkellä on käytössä joku Natusanin voide jossa on aivan ihana ruusumainen tuoksu. Imeytyy myös hyvin ja kosteuttaa pitkän aikaa.
Onko tuo se vaaleanpunainen purkki? Jos on niin mulla on samaa ja tykkään kovasti  :-* Kosteuttaa ja imeytyy aika nopeasti. Tuoksukin on kiva.

Hyi! En ikinä osta tuota toista kertaa. Minulla on se hyvin kuivan ihon versio ja se on hirveää liisteriä, eikä edes kosteuta kunnolla. Viime viikolla kun laitoin sitä yhtenä iltana ennen nukkumaan menoa, niin lakana meinasi liimautua ihoon kiinni.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 29.07.07 - klo:19:22 »
^ Ai sitä on olemassa kahta eri versiota? Minulla lukee purkin kyljessä myös "Specially for dry skin". Aloin jo epäilemään, onko tuotteeni viallinen, kun Husky ja Miiwa sitä niin kehuivat ja minä en saa imeytymään sitä en sitten millään ;D

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #410 : 29.07.07 - klo:19:33 »
^Mun oma on nimenomaan toi Specially for dry skin.  ;D Se toimii sitten varmaan eri lailla eri ihmisillä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #411 : 29.07.07 - klo:20:20 »
Kyllä Herbinalta löytyy kahtakin erilaista vartalovoidetta. Mulla onollut  käytössä kosteuttava vadelma-hunaja -voide. Toisessa oli aivan yhtä herkullisen kuuloinen yhdistelmä. Taisi olla kiinteyttävä tms. Omani ostin Anttilasta myös.

Mun ihollani tuo vaan ei toiminut alkuunkaan, jätti kamalan kalvon kroppaan, vaikka yleensä se nyt ei ole  niin tarkkaa, että mitä voidetta sitä vartalolle laittaa. Tuo siirtyi kyllä heti sheivailuun ja siinä toimii kyllä.  ;D

Taitaa olla sitten muuttunut tuonkin koostumus siitä kun viimeksi sitä olen käyttänyt. Omani oli muistaakseni joku olive oil&orange ja se imeytyi ihan mukavasti, kosteutti ja tuoksui hyvälle. Harmi, jos tätä ei enää saa. :(

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 29.07.07 - klo:20:38 »
^Mun oma on nimenomaan toi Specially for dry skin.  ;D Se toimii sitten varmaan eri lailla eri ihmisillä.
Mulla kans. Tosin jos laittaa liikaa niin sitten ei imeydy kunnolla. Ja kun se on vähän sellasta löysää niin pitää olla tarkkana paljonko sieltä tulee  ;)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #413 : 30.07.07 - klo:20:21 »
Yksi pullo oli käytössä tuota lotionia, ja kyllä se tehtävänsä teki kiitettävästi: kosteutti ja suojasi kehon ihoa kuivumiselta.   :) puhdas ja lääkemäinen tuoksu, kuten hajustamattomilla tuotteilla yleensä. Voisin hankkia uudestaan.

Kuulostaapi hyvältä, ehkäpä voisi ostaakin tuota. Kiitoksia NarnianQueen.  :) Muistatko imeytyikö kuinka hyvin vai jäikö tahmaiseksi pitkään? Kerran testeriä kokeilin kämmenselkään ja ensin tuntui että imeytyi huonosti, mutta sitten hetken päästä ei ollut rasvaisuuden tunnetta yhtään. Mutta kämmenselkään mulla yleensä kaikki tuotteet imeytyy jostain syystä loistavasti joten varmuutta ei tuo kokeilu imeytyvyydestä anna. Periaatteessa ei se nyt niin kaameeta ole vartalolla vaikka aine jäisi hetkeksi lillimään, kunhan vaan vie pois kutinan....

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #414 : 31.07.07 - klo:18:18 »
Lumenen After Sun voide on ihanaa! :-* Rauhoittaa hyvin epiloinnin jälkeen ja kosteuttaakin kivasti. Luulin ensin kovin silikoniseksi kun jätti niin silkoisen pinnan, mutta inci paljastaa ettei sisälläkään ollenkaan silikonia tai mineraaliöljyä. Itse asiassa kolme ensimmäistä ainetta ovat vesi, shea-voi ja glyseriini.
Tästä löytyy inci kokonaisuudessaan. Täytyy käydä hamstraamassa tätä voidetta, jos jostain vielä löytää, ainakin talveksi varmaan katoaa markkinoilta.
2c F ii

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #415 : 31.07.07 - klo:20:15 »
mulla on nyt käytössä lumenen vadelmavartalovoide ja rakastan sitä! yleensä en jaksa pahemmin vartalon ihoa rasvatakaan, mutta tuota käytän ahkerasti. imeytyy nopeasti eikä jätä rasvaista pintaa. parasta tuotteessa on kuitenkin sen aivan ihana tuoksu :-*
Aivan kuin mun näppikseltä :) Tuo on todellakin aivan ihanaa, sai tämmösen laiskan rasvaajanki käyttämään vartalovoidetta säännöllisesti. Pakko ostaa sitä suihkugeeliäkin seuraavan kerran ku tulee vastaan :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #416 : 31.07.07 - klo:20:39 »

tuo Lumenen vadelmavartalovoide on kyllä todella mukavaa, imeytyy helposti ja tuoksuu hyvälle. Mutta ei todellakaan kovin riittoista, pullo loppuu ennen aikojaan  :(
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 31.07.07 - klo:20:43 »
Itse olen myös tykästynyt jo täällä mainittuihin TBS:n Body Buttereihin, kivan tuoksuisia ja mukavan paksuja  kun ovat koostumukseltaan. Nuo tosin saattavat tukkia ihohuokosia, sillä olin katsovani noiden sisältävän silikonia, tosin se mainittiin INC-listan häntäpäässä. Onko muilla noista vastaavanlaisia kokemuksia?

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #418 : 01.08.07 - klo:11:54 »
Mulla on body shopin mangovoide ja ei ole mulla tukkinut huokosia. Ihanan kosteuttavaa.Kesällä tuo on kyllä taas liian rasvainen.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 01.08.07 - klo:19:27 »
No nyt olen minäkin vihdoin löytänyt vartalovoiteiden HG:n, nimittäin Lumenen vadelmavoiteen. Imeytyy ja tuoksuu kuin unelma, eikä jätä tasan tarkkaan ei niin yhtään tahmaista tuntua :-* Luulin, ettei tuollaista voidetta ole olemassakaan, mutta (onneksi) olin väärässä. :)