Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212256 kertaa)

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #420 : 01.08.07 - klo:11:54 »
Mulla on body shopin mangovoide ja ei ole mulla tukkinut huokosia. Ihanan kosteuttavaa.Kesällä tuo on kyllä taas liian rasvainen.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 01.08.07 - klo:19:27 »
No nyt olen minäkin vihdoin löytänyt vartalovoiteiden HG:n, nimittäin Lumenen vadelmavoiteen. Imeytyy ja tuoksuu kuin unelma, eikä jätä tasan tarkkaan ei niin yhtään tahmaista tuntua :-* Luulin, ettei tuollaista voidetta ole olemassakaan, mutta (onneksi) olin väärässä. :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 02.08.07 - klo:09:14 »
Voisiko joku kiltti naputella Lumenen voiteen incin inci-listaan  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #423 : 04.08.07 - klo:18:25 »
Mä olen aivan rakastunut Clarinsin Energizing Hydra-Wear Express Body Lotion -vartalovoiteeseen. Kosteutusteho tässä ei kovin kummoinen taida olla, enkä koko vartalolle raskisikaan tätä käyttää kun on kuitenkin sen verran pieni ja hintava pullo. Mutta tuoksu on vaan niin taivaallisen hyvä, että tämä käy hajuvedestä :)

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 06.08.07 - klo:20:20 »
Lumenen vadelmavoiteen vierestä löytyy samainen myös mustaherukkaversiona. Onko mustaherukka tuoksua lukuunottamatta samanlaista kuin vadelmavoide?

Cerise

• Vieras
« Vastaus #425 : 06.08.07 - klo:20:33 »
Lumenen vadelmavoiteen vierestä löytyy samainen myös mustaherukkaversiona. Onko mustaherukka tuoksua lukuunottamatta samanlaista kuin vadelmavoide?

Mulla on tämä mustaherukka, vadelmaa en olekaan kokeillut, mutta lukemieni kokemusten
perusteella ovat samanlaiset  :) Hyvä tuoksu, imeytyy nopeasti, riittoisaa, jättää ihon
pehmeäksi ja kosteutetun tuntuiseksi. Ihana  :-*

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 07.08.07 - klo:09:10 »
Tietääkö kukaan pähkinästä tehtyä vartalovoidetta. Body Shopin yksi mömmö tuoksuu ihan taivaalliselta, mutta se on vaan niin kamalan kallis. Himottaisi jokin uusi rasva tuoksunautinnoksi.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 15.08.07 - klo:18:04 »
Mä olen tämän kesän aikana sekoittanut tavalliseen Nivean vartalovoiteeseen Fake Baken Bronzy Babe Tinted Moisturiseria, joka antaa hieman väriä ja jännää kuultoa iholle. Yhdessä itseruskettavan kanssa iho näyttäää terveen hehkeälle.

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 19.08.07 - klo:08:29 »
Itse olen myös tykästynyt jo täällä mainittuihin TBS:n Body Buttereihin, kivan tuoksuisia ja mukavan paksuja  kun ovat koostumukseltaan. Nuo tosin saattavat tukkia ihohuokosia, sillä olin katsovani noiden sisältävän silikonia, tosin se mainittiin INC-listan häntäpäässä. Onko muilla noista vastaavanlaisia kokemuksia?

Pidän itsekin valtavasti noista vartalovoista. Ehdoton suosikkini on mustikka, joka tuoksuu aivan ihanalle! En ole ainakaan omassa käytössä huomannut, että ne tukkisivat ihoani. Mulla on todella kuiva ja melko ohut iho, joka tarvitsee kosteutusta paljon. Siinä tarkoituksessa nuo ovat ainakin toimineet todella hyvin. Ehkä ainoa asia, mistä voisi valittaa on se, että ovat purkissa, josta pitää niitä käsillä ottaa. Ei siis ole kauhean hygienistä.

Jos tykkäät muuten TBS:n tuoksuista ja tuotteista, niin kevyempiä versioita heillä on myynnissä lotioneina. Niitä saa aina välillä alestakin, jolloin hinnat ovat suht edullisia. Ostin kesäksi alesta Almond Body Lotionin, ja olen pitänyt siitäkin kovasti. Koostumus on siis nimensä mukaisesti kevyempi, imeytyy hyvin ja tuoksu on hyvä.
Tietääkö kukaan pähkinästä tehtyä vartalovoidetta. Body Shopin yksi mömmö tuoksuu ihan taivaalliselta, mutta se on vaan niin kamalan kallis. Himottaisi jokin uusi rasva tuoksunautinnoksi.
En tiedä, tarkoititko juuri tuota mainitsemaani voidetta. Se on siis mantelin tuoksuinen (en tiedä tuosta pähkinästä), mutta alesta tämän sain, oliskohan ollut 5 euroa. Suosittelen!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 20.08.07 - klo:22:05 »

Jos tykkäät muuten TBS:n tuoksuista ja tuotteista, niin kevyempiä versioita heillä on myynnissä lotioneina. Niitä saa aina välillä alestakin, jolloin hinnat ovat suht edullisia. Ostin kesäksi alesta Almond Body Lotionin, ja olen pitänyt siitäkin kovasti. Koostumus on siis nimensä mukaisesti kevyempi, imeytyy hyvin ja tuoksu on hyvä.

Kiitos tiedosta, pitänee testata tuotakin vaihtoehtoa joskus.

OT, mutta ajattelin vääntää tällaisen halpisjäljitelmän TBS:n Cocoa Body Butterista. Alkuperäisessä oli kaakaovoin lisäksi mm. karitevoita ja noitahan olen nyt itsekin tilannut netistä. Voisin sitten tännekin kirjoitella että miten 'tee-se-itse'-rasva onnistui.
Ihan kiva olisi saada jotain kunnollista aikaan, kun ihanuudestaan huolimatta mua hyytää maksaa niitä summia mitä noista rasvoista pyydetään.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 20.08.07 - klo:22:16 »

OT, mutta ajattelin vääntää tällaisen halpisjäljitelmän TBS:n Cocoa Body Butterista. Alkuperäisessä oli kaakaovoin lisäksi mm. karitevoita ja noitahan olen nyt itsekin tilannut netistä. Voisin sitten tännekin kirjoitella että miten 'tee-se-itse'-rasva onnistui.
Ihan kiva olisi saada jotain kunnollista aikaan, kun ihanuudestaan huolimatta mua hyytää maksaa niitä summia mitä noista rasvoista pyydetään.

Todellakin OT, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan kokeilusi tuloksista  ;D Jos siis onnistut kehittämään oman versiosi tuosta voiteesta, niin suostuisitko jakamaan sen reseptin täällä jossain sille sopivassa ketjussa? Kirpaisee ne TBS:n hinnat aina minuakin...
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 20.08.07 - klo:22:22 »
Todellakin OT, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan kokeilusi tuloksista  ;D Jos siis onnistut kehittämään oman versiosi tuosta voiteesta, niin suostuisitko jakamaan sen reseptin täällä jossain sille sopivassa ketjussa? Kirpaisee ne TBS:n hinnat aina minuakin...

Juu, voin toki. Mutulla ei luulisi olevan hirmu vaikeaa jäljitellä noita rasvoja, kun ei ne incit niin hirveän monipuolisia ole.
Pähkäilen tässä nyt vain sitä, että kun säilöntäaineita ei omasta takaa löydy, niin pitääköhän TSI-tököttiä säilytellä kylmässä  ???

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #432 : 21.08.07 - klo:17:43 »
^Riippuu varmaan mitä aineita laitat, mutta itse olen tehnyt huulirasvaa kaakaovoista, karitevoista ja jojobaöljstä (+makuöljystä) ja sitä voi ainakin säilyttää ihan huoneenlämmössä. Samoin säilytän noita rasvoja ihan normilämpötilassa. Tietysti jääkaapissa säilyttäminen varmaan pidentäisi säilytysaikaa, mutta ainakin Pienen Tuoksukaupan pitäjä on sanonut jostain rasvasta (karite?), että säilyy vuoden huoneenlämmössä, kaksi vuotta jääkaapissa ja pienen ikuisuuden pakastimesssa. Itse kuitenkin saan varmaan vuodessa nuo tilaamani rasvat hyvin käytettyä. :)
2c F ii

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 21.08.07 - klo:17:55 »
Myydäänkö Body Shopissa tuota mustikkavartalovoidetta koska mä en ainakaan ole koskaan nähnyt? ???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 21.08.07 - klo:17:57 »
^ Ainakin mustikkavartalovoi taidettiin lopettaa, se oli ilmeisesti vaan sitten kausituote, tai sitten muuten vaan lopetettiin. En tiedä puhuitko nyt tästä vai ihan voiteesta.