Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223325 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #435 : 21.08.07 - klo:18:22 »

Pähkäilen tässä nyt vain sitä, että kun säilöntäaineita ei omasta takaa löydy, niin pitääköhän TSI-tököttiä säilytellä kylmässä  ???

Niinkuin täällä jo on todettukin, karite- ja kaakaovoi ovat niin hyvin huoneenlämmössä säilyviä, että niiden säilyvyyden osalta ei tarvitse kantaa huolta.  :)
 Muiden öljyjen "kestokyky" vaihtelee, ainakin oliiviöljy säilyy sellaisenaan, mutta on alttiimpaa härskiintymiselle kuin nuo mainitut karite- sekä kaakaovoi, jotka ovat mulla säilytyksessä ihan kylppärin eteisessä. (Olen tehnyt niistä pieniä mukanakulkevia sekoituksia samplepurkkeihin, ja ovat ihania huulirasvoina!)

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 21.08.07 - klo:18:41 »
Kiitokset vastanneille!

Olisihan tuo itsetehdyn voiteen idea olut aika susi, jos jääkaappilämpöisenä olisi kropalle pitänyt levittää  :P

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 21.08.07 - klo:18:48 »
Kiitokset vastanneille!

Olisihan tuo itsetehdyn voiteen idea olut aika susi, jos jääkaappilämpöisenä olisi kropalle pitänyt levittää  :P

Mitä kaikkea olet päättänyt rasvaan laittaa?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 21.08.07 - klo:18:50 »
Ainakin kaakaovoita ja karitevoita. Manteliöljyä ja mahdollisesti jojobaöljyä ajattelin testailla pienemmissä satseissa, mutta pääsääntöisesti kahdella ensimmäisenä mainitulla on tarkoitus pärjäillä.

Millaisia kokemuksia on Pienen Tuoksukaupan tuoksuöljyistä kosmetiikkaan sekoitettuna? Pullojen kyljessähän kiellettiin käyttämästä iholla sellaisenaan.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #439 : 22.08.07 - klo:16:53 »
Juu eli tarkoitin tuolla mustikkavoiteella juuri sitä Body shopin tuotetta jota siis ei varmaan enää valmisteta? Mulla loppui tuo TBS:n mangovartalovoide ja TBS:n spa wisdom pyree, joten nyt kokeilussa Avonin Mediterranean Olive Oil Whipped Body Cream ja olen todella tyytyväinen. Suosittelen!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 22.08.07 - klo:17:04 »
^ Niin, mutta kyse oli että tarkoititko VOITA vai voidetta. En kyllä tiedä onko mustikasta ollut olemassakaan voidetta, mutta voi on ainakin lopetettu.

tigger

• Vieras
« Vastaus #441 : 22.08.07 - klo:18:19 »
On muuten harmi, että tuo mustikkavartalovoi tosiaan lopetettiin, on suosikkituotteeni. Kummallisempaa asiasta tekee se, että kyseinen tuote on kuulemma erittäin monen suosikkituote ja sitä myydään kaikenmaailman ale- ym kampanjoissa aina edullisesti (ainakin täällä pk-seudulla) sillä verukkeella että useat ovat toivoneet voidetta takaisin vakiovalikoimiin. Luottomyyjänikään ei osaa kertoa miksi se sitten päätettiin lopettaa. Tai no puhui hän kyllä siitä kuinka Suomi on niin pieni markkina-alue, ja voide on nimenomaan Suomessa myynnissä oleva ettei sitä ole kannattavaa pitää enää vakkarivalikoimassa. Onneksi olen hamstrannut muutaman purkin kaappiin niin ei pääse ikävä heti yllättämään.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #442 : 23.08.07 - klo:15:50 »
Mä muuten ostin sen Eucerinin lotionin josta tuossa vähän aiemmin kyselin. Muutamien käyttökertojen perusteella täytyy sanoa että tykkään kyllä.  :) Varmaan suurin plussa tulee käyttömukavudesta, pumppupullo on tosi kätsy, tai oikeestaan sitä suurempana plussana on se että kutina on lakannut..ainakin toistaiseksi. Liikaa ei kannata kehua, ettei tuote menettäisi tehoaan. ;) Jättää aluksi ihon vähän tahmeaksi vaikka imeytyy hyvin, mutta sen jälkeen tulee pehmeä ja kosteutetun tuntuinen olo. Vielä ei ole iho ärtynyt mineraaliöljystä, saapi nähä miten myöhemmin käy.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #443 : 23.08.07 - klo:21:28 »
Victorias Secretin Beauty rush body drink lotion -vartalovoide  tuoksussa Slice of heaven oli ihan kiva ostos.

Tuoksu on makea kinuskinen, eli ei ihan joka päiväiseen käyttöön, mutta koska tykkään makeista tuoksuista niin silloin tällöin tämä on ihana. Tuoksu ei ole yhtään esanssinen. Voide on  tosi juoksevaa ja imeytyy ihan ok. Mies tykkää kun tuoksun karkilta  :)
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 23.08.07 - klo:21:58 »
^Mulla on tuo Victorias Secretin Strawberry Fizz,kuin myöskin saman tuoksuinen vartalosuihke.Rasva on ihana,imeytyy nopeasti ja tuoksuu pitkään.Tämä tuoksuu ihan vanilja-mansikka pehmikselle.Olen kerrostanut tuota voidetta ja suihketta,joten en samaan aikaan ole käyttänyt muita hajuvesiä.Kosteuttaa hyvin ja miehet tykkää ja kyselee,että mikä toi nami tuoksu on. :D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 25.08.07 - klo:13:41 »
^Mulla on tuo Victorias Secretin Strawberry Fizz,kuin myöskin saman tuoksuinen vartalosuihke.Rasva on ihana,imeytyy nopeasti ja tuoksuu pitkään.Tämä tuoksuu ihan vanilja-mansikka pehmikselle.Olen kerrostanut tuota voidetta ja suihketta,joten en samaan aikaan ole käyttänyt muita hajuvesiä.Kosteuttaa hyvin ja miehet tykkää ja kyselee,että mikä toi nami tuoksu on. :D

Mistä näitä saa ja onko miten kallista?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 25.08.07 - klo:16:03 »
Mä ostin New Yorkista Victorias Secretiltä ja hinta oli 12 dollaria.Tai se ainakin lukee purkissa,mulla on sellainen kuva,että kaksi tuotetta sai 20:llä.VS ei nettikauppansa kautta toimita kosmetiikkaa,mutta löytyisköhän noita Ebaysta?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #447 : 26.08.07 - klo:17:00 »
^^ Heathrown lentokenttä, £7 oli hinta kosteusvoiteella. Dusseldorfin kentällä myös ainakin on.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #448 : 27.08.07 - klo:12:16 »
Iho huusi matkalla kuivuuttaan, joten päädyin kokeilemaan Body Shopin Olive Body Butteria. Ihastuin välittömästi! Iho jää kimmoisaksi, ja joksikin aikaa jopa hieman tahmaiseksi, mutta lopputulos on pehmeä ja kuultava.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 14.09.07 - klo:11:35 »
Minulla on vartalon iho tosi kuiva. Jos en rasvaa, varsinkin talvella, kutiaa ja ihoa irtoaa.

Sain näytteen Sebamed anti-dry -vartalovoiteesta, ja sorruin ostamaan täysikokoisen pakkauksen sen jälkeen. Hinta oli sen verran suolainen, että en toista kertaa sorru  ;D

Plussat
Kevyt koostumus
Levittyy helposti
Imeytyy nopeasti
Raikas, kevyt tuoksu
Jättää iholle raikkaan, kosteutetun tunteen.
Tuntuu olevan riittoisaa

Miinukset
Hinta
Pieni pakkauskoko