Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212506 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #45 : 26.01.06 - klo:19:53 »
Mullakin on paha tapa pestä alapesutkin ihan suihkugeelillä.  :-[ Vaikka ostankin aina välillä jotain intiimisaippuaa niin tykkään pestä tuoksuvalla saippualla myös ton alapään, on kai jonkunlainen kammo " hajuja" kohtaan. Vaikka kyllähän noita intiimituotteitakin on tuoksullisina. Mulla on ollut LactoPlussan intiimisuihkusaippua ja sitä saa tuoksullisenakin. Turhaan kyllä kuivattaa limakalvoja.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 26.01.06 - klo:21:02 »
Äsken ostin tuon Doven Summer Glow body lotionin, ja pitihän sitä heti testata. Levityksen jälkeen kirvelee jonkun verran jalkoja, mutta se nyt voi johtua siitä, että mulla on tosi kuiva iho... Haju on aika voimakas, mutta ei sellainen itseruskettavan hajuinen kuitenkaan.. En osaa sen paremmin sanoa, että mille tää haisee. Nyt sittem odotellaan, että muuttuuko haju pahaksi, niin kuin itseruskettavilla on tapana tehdä.. ja millainen lopputulos syntyy, siitä voin raportoida huomenna lisää :)

edit. Tuo alun voimakas, ei itseruskettaan haju laimentui n. tunnin kuluttua iholla ja se normaali itseruskettavan haju tuli tilalle (tosin ei läheskään yhtä voimakkaana). Itse en käytä itseruskettavia juuri tuon kaamean hajun takia, ja nyt tämäkin sitten haisee..  :-\ taitaa jäädä käyttämättä..
« Viimeksi muokattu: 26.01.06 - klo:22:05 kirjoittanut lumihiutale06 »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #47 : 26.01.06 - klo:21:34 »
Tietäiskö joku jonkun kevyen, luirun kosteuttajan vartalolle, joka myös imeytyy hyvin tai ei ainakaan jätä mitään tahmeaa tms. pintaa iholle?
Mä olen kyllä alapään pesuun käyttänyt kans ihan suihkugeeliä, eikä mulla paikat kyllä sieltä kuivu. En mä ole edes ajatellut että tuo alaosasto vois kuivua, pitää mulla ihan itse itsensä voideltuna... Ja siis muualtakin kuin sisäpuolelta, sinne en mitään pesuainetta sentään tunge :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 26.01.06 - klo:22:06 »
Apteekissa myytävä Hydrolan on kevyttä ja imeytyy tosi nopeesti iholle :) Sitä oon itse käyttäny jo kauan, ja aika usein käytän sitä myös kasvoilla..

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 26.01.06 - klo:22:57 »
Mun suosikkivartalovoiteeni on se Garnierin keltainen, kiinteyttävä voide, jonka nimeä en nyt muista. Imeytyy nopeasti, tuoksuu hyvältä ja jättää ihon ihanan tuntuiseksi. Tällä hetkellä tosin käytössä Nivea Body Caring Moisture Lotion, kun Garnier loppui vähän aikaa sitten ja en ole uutta ehtinyt ostamaan. Ihan hyvää tämäkin, imeytyy ihan hyvin ja kosteuttaa hyvin, mutta tuoksusta en tykkää yhtään.

Tuo uusi Dove Summer Glow kiinnostaa kyllä kovasti. Täytyykin huomenna käydä katsomassa, jos sellainen jostain löytyisi.
1b M ii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #50 : 26.01.06 - klo:23:08 »
Hassua. Minulla se Garnierin keltainen kiinteyttävä kosteusvoide jätti sellaisen kauhean pinnan, kuin muovikelmun, iholle.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 26.01.06 - klo:23:28 »
Mannan kehuma Biothermin "Lait Corporel Anti-Dessechant" on kyllä ihan loistavaa! Kyllä sitä vieläkin saa, ja ainakin tax freestä edullisemmassa 400ml pullossa. Sopuhintaisempi suosikkini on L'orealin Nutri Soft, vihreässä pullossa normaalille iholle. Tuossa on ihanan mieto ja raikas tuoksu (itse en pidä, jos kropparasva jää tuoksumaan), ja kevyt mutta superkosteuttava koostumus. Joskus tykkäsin myös apteekin ph5 Eucerinin vartalovoiteesta, mutta enpä osaa tuosta enää sanoa mitään, jos tuote on vaikka muuttunut sen jälkeen, kun olen sitä käyttänyt.
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 26.01.06 - klo:23:35 »
Tuo Tiuskun kehuma L'Orealin Nutri Soft vartalovoide on kyllä tosi hyvää.  :-* Mulla on vaan ollut sitä valkoisessa pullossa olevaa, kuivalle iholle tarkoitettua. Kuivan ihon voidekin oli koostumukseltaan sopivan paksua eli imeytyi hyvin ja kostetutti, muttei jättänyt ihoa limaiseksi. Tuoksu on toisaan munkin mielestä näissä Nutri Softeissa todella miellyttävä ja se haihtuu iholta nopeasti.
Muita voidesuosikkejani ovat esim. Erisanin vartalovoide ja Dermosilin ihonhoitovoide. Kumpikin näistä imeytyy hyvin ja jättää ihon pehmeäksi, muttei liimaiseksi. Näin talvella tuntuu kuitenkin, ettei näiden kahden voiteen kosteutusteho ihan riitä eli kai sitä täytyy käydä ostamassa taas pullo Nutri Softia.
1bMii

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 27.01.06 - klo:08:32 »
Koko vartalolle käytän jotain Lumenen suihkutettavaa voidetta, tulee kevyt lopputulos. Ja kuiville kohdille Body Shopin Papaija-vartalovoita. Aivan ihana tuoksu  :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 27.01.06 - klo:11:11 »
No niin, nyt on testattu tuo Doven Summer glow, ja toiste en osta. Taitaa lentää roskiin koko purkki.. Alkaa haisemaan iholla pahalle (siis itseruskettavalle) ja nyt aamulla jalat on täynnä laikkuja.. Tuo siis ainakin minulle rusketti enemmän, kuin luulin. Ainoa hyvä puoli tuossa on se, että tuntui oikeestikin kosteuttavan ja lopputulos ei ole sellainen keltaisen ruskea mikä yleensä noilla voiteilla tulee, vähän luonnollisempi se on :) Mutta muuten ihan huonoa voidetta tää kyllä on.. :-\

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #55 : 27.01.06 - klo:13:21 »
Mun mielestä se Garnierin keltanen oli jotenki inhaa. Jätti kauhean muovisen kalvon iholle ja käsiin kauhean kerrostuman sitä kun levitti iholle. Tuoksu oli ihan ok mutta ehkä liian voimakas. Eikä se edes imeytynyt vaan kuivui ihon pintaan. (siinä varmaan se kiinteytys  ::) saman asian varmaan ajaa erikeepperi, kuivuu iholle ja lähtee vedellä pois. kosteuttaakin varmana enemmän  ;D ) Onneksi se ei ollut mitenkään riittoisaa edes niin ei jäänyt nurkkin lojumaan  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #56 : 27.01.06 - klo:13:23 »
Eli en siis turhaan osta tuota DOvenkaan ruskettavaa voidetta hajun vuoksi. Höh.

Kyllä minä ainakin pesen alapään ihan sillä, millä koko muunkin kropan muuten pesisin. En siis ihan palasaippualla, sillä enhän pesisi niin kuivattavalla koko kroppaanikaan. Koska muutenkin saippuani/geelini yms. ovat kuivalle iholle tarkoitettuja, ei limakalvotkaan pääsen kuivumaan. Hiivaa ei ole kyllä ikinä onneksi ollut, vaikka innokas jynssäri olenkin.  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #57 : 27.01.06 - klo:16:07 »
Tietäiskö joku jonkun kevyen, luirun kosteuttajan vartalolle, joka myös imeytyy hyvin tai ei ainakaan jätä mitään tahmeaa tms. pintaa iholle?

Yves Rocherilla on Bio Specific - sarjassa kosteuttava vartalosuihke. Se on juuri kuvaamasi kaltainen. Minä pidän siitä kovasti, vaikka kaikki heidän tuotteensa eivät niin upeita olekaan.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 28.01.06 - klo:11:53 »
Mullakin on nyt Doven Summer Glow testattu. Levittäessä tuoksu hyvä, tunnin päästä tyypillinen voimakas itseruskettava (Sen hajun kanssa on tosi vaikea nukkua!  :o) toimii kuin normaali itseruskettava, parit läntitkin sain mutta syytän siitä itseäni (oletin että ruskettava vaikutus olisi tosi pieni, joten lotrasin.) En tullut oranssia, hyvin pieni päivetys (en saa juuri millään itseruskettavalla kuin hyvin kevyen sävyn).
Mutta. Koska itseruskettavia silti käytän, ei 250ml putilosta 5,50e ole paha hinta. Eli ihan kelpo yleisitseruskettava.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #59 : 28.01.06 - klo:14:39 »
Minua harmittaa niin tuo haju noissa itseruskettavissa, jotenkin en vaan voi sietää sitä. Yleensä laittaisin yöksi, mutta yöllä on inhottava nukkua ja herätä aamulla sitten haisevan.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.