Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 235743 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #465 : 20.10.07 - klo:13:00 »
^Toi on yksi mun lemppareista; aivan mielettömän hyvää! Mulla kuivuu sääret varsinkin talvella ja EA:n voiteella ne on hetkessä pehmeät ja siloiset.
Ainoa miinus hinnasta kun kuitenkin tykkään käyttää voiteita reilulla kädellä...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 20.10.07 - klo:13:24 »
Onko joku kokeillut Mokon vartalovoiteita?

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #467 : 20.10.07 - klo:14:32 »
Tuo Ardenin voide on munkin lemppari. Nyt se oli tarjouksessa mansikkanetissä ja hamstrasin lisää. Tosi hyvä tuote. Helppo levittää ja kiva raikas tuoksu.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #468 : 20.10.07 - klo:14:37 »
Miekin voin kyllä puolestani ylistää tuota Ardenin kosteusvoidetta, yksinkertaisesti aivan ihana!  :-* Kosteuttaa kunnolla ja saa ihon tuntumaan hyvältä. Talvella ihan ehdoton.
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo:14:48 kirjoittanut elisaveta »
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

sidkitty

• Vieras
« Vastaus #469 : 21.10.07 - klo:20:11 »
Oma all time favourit-vartalovoiteeni on kyllä Korresin bodymilk. Mikään ei tee tätä toivotonta nahkaa niin kauniiksi ja pehmeäksi. Mieskään ei voi ymmärtää, että jollain voi olla näin pehmeä iho ;D Nyt olen käyttänyt purkillisen Freemanin TrulyLuscious-voidetta, ja iho ei ole läheskään yhtä hyvässä kunnossa. Juuri kun sain käsivarsista pois ne ärsyttävät pikkunappylät (en nyt muista niiden oikeaa nimeä, liittyi jotenkin karvatuppiin  :)), niin Freemanin myötä ne palasivat. Sisältää mineraaliöljyjä. Onneksi kaapissa odottaa taas Korresin VanillaCinnamon, ja vannon tässä ja nyt, että en enää ikinä osta mitään muuta  :)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #470 : 23.10.07 - klo:14:22 »
Uuuh, Essexit on kammottavia! Ainakin valkoinen ja keltainen, violettia en ole kokeillut enkä kyllä  aiokaan. Eucerinin vartalovoiteen jälkeen ostin Erisanin ja sen loppuessa päätin kokeilla Essexiä josta ostin 300 ml pumppupullon hydrogeeliä sekä kokeiluun pikkuputkilon valkoista. Se hydrogeeli haisee karvasmanteliöljyn, muovin ja jonkun liuottimen sekoitukselle. Ainoa hyvä siinä on levittyvyys, tosi helppo ja kiva levittää. Siihen se sitten loppuukin. Rasva kuivuu tahmaiseksi kalvoksi iholle joka alkaa kutista. Mä kun ostan rasvaa just kutinan ehkäisyyn! Kutisee iho aina suihkun jälkeen vimmatusti. Se valkoinen taas haisee dass-massalle, tosi voimakkaasti ja haju ei haihdu rasvan kuivattuakaan. Mä tunnen oloni yhdeksi isoksi massajärkäleeksi ton jälkeen. Tuo on paksua ja kosteuttavaa tavaraa, mutta en tajua tuota hajua. Mä olen vielä hajusteettomien tuotteiden kummallisiin raaka-aine tuoksuihin aika tottunut. Mutta noi on mulle jo liikaa. Harmittaa että piti ostaa iso putilo tota toista, mutta kun olin jotenkin niin varma, että aine toimisi...

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 23.10.07 - klo:23:12 »
Vink vink, Elizabeth Ardenin Green Tea -vartalovoide on taas mansikkalassa tarjouksessa puoleen hintaan, 14 dollaria.  ;)
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #472 : 23.10.07 - klo:23:28 »
^ Ikävä kyllä Green tea- vartalotuotteet ovat siellä tätänykyä hajuvesien kategoriassa, joten tuostakin peritään postimaksu, se 10 % hinnasta. Eihän se paljon ole, mutta silti...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #473 : 23.10.07 - klo:23:42 »
^ Täh? Missä vaiheessa nuo postarit tulee sitten siihen tilaukseen? Mulla oli tuo vartalovoide äsken ostoskorissa ja olin menossa maksamaan, mutta sitten en jaksanut lähteä hakemaan lompakkoa ja visa-korttia (::)) laukusta, joten siirsin ostokset huomiseen. No enivei, mutta mulla ei ainakaan ollut missään mitään mainintaa postikuluista. Ei myöskään pari viikkoa sitten tilaamassani samaisessa vartalovoiteessa.  ???
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #474 : 23.10.07 - klo:23:47 »
^Vartalovoiteet tulee kuten ennenkin ilman postikuluja. Kaikki tähdellä merkityt tuotteet tuoksukategoriassa lähetetään ilman postikuluja ja ihonhoitotuotteiden tai meikkien tavoin. Vain hajuvedet lähetetään erikseen ja pitää maksaa postikulut. Juuri tilasin tuon vartalovoiteen ja kaksi hajuvettä  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 25.10.07 - klo:12:11 »
Kävin eilen testailemassa EA:n Honey Dropsia kädenselälle. Tuli kyllä tosi siloinen ja pehmeä tunne, ja tuoksukin oli ihan mukava. Mutta siinä on mineraaliöljy kolmantena incissä  >:( Tuntuu tyhmältä maksaa niin paljon mineraaliöljymömmöstä. Okei, tympäännyin tuosta niin paljon, että en vaivautunut lukemaan inciä loppuun asti. Nyt kuitenkin tuli sellainen tunne, että pakko tuo on käydä ostamassa, kun tuntui kuitenkin niin hyvältä.

:)
« Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo:13:08 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 25.10.07 - klo:12:16 »
Vink vink, Elizabeth Ardenin Green Tea -vartalovoide on taas mansikkalassa tarjouksessa puoleen hintaan, 14 dollaria.  ;)

Juuri päätin, etten vähään aikaan tilaa Strawberrynetistä mitään, mutta pakkohan tuo Honey Drops oli laittaa tilaukseen, kun alle 9 eurolla tuon sain. Olisikohan pitänyt ottaa saman tien 3 purkkia. ::)
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo:12:37 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #477 : 01.11.07 - klo:13:24 »
Lidlin kuivan ihon Cien -vartalovoide testattu. Ihan on kuin kuivan ihon Nivea, yhtä paksua tököttiä ja imeytyy hitaasti. Ihokaan ei tunnu mitenkään ihmeellisen kosteutetulta. En varmaan osta toista kertaa ja jätän tuonkin vanhempien luona käytettäväksi.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #478 : 01.11.07 - klo:20:20 »
Vink vink, Elizabeth Ardenin Green Tea -vartalovoide on taas mansikkalassa tarjouksessa puoleen hintaan, 14 dollaria.
Juuri päätin, etten vähään aikaan tilaa Strawberrynetistä mitään, mutta pakkohan tuo Honey Drops oli laittaa tilaukseen, kun alle 9 eurolla tuon sain. Olisikohan pitänyt ottaa saman tien 3 purkkia. ::)

Ostin itte kaksi, toisen äipälle joululahjaksi. Mielettömän ihanaa, pitkästä aikaa kunnon vartalovoidetta. Tuoksu miellyttävän raikas ja kivan tuntuista kun ensin rakeista ja sitten ne sulaa (iik, taikuutta!).
Tätä ostan lisää vaikka tavan hinnalla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Valentine

• Vieras
« Vastaus #479 : 03.11.07 - klo:22:37 »
Vartalovoit on varmaan maailman paras keksintö kuivalle iholle. Tällä hetkellä  käytössä TBS:in mansikka. Valitettavasti hajusteherkkänä, sain kolme päivää kestävän nuhan kyseistä tuotteensta ensimmäisellä kerralla ja vasta toisen kerran suihkukäynnin jälkeen nuha katosi. Aika voimakkaasti on siis hajustettu, mutta tykkään siitä tuoksusta niin, että kärsin mielummin nuhasta kun olen käyttämättä, samalla kun ihokin tulee niin pehmeäksi... Nyt yritän ns. siedättää itseäni tuolle tuoksulle, toivottavasti onnistuu  ;D