Uuuh, Essexit on kammottavia! Ainakin valkoinen ja keltainen, violettia en ole kokeillut enkä kyllä aiokaan. Eucerinin vartalovoiteen jälkeen ostin Erisanin ja sen loppuessa päätin kokeilla Essexiä josta ostin 300 ml pumppupullon hydrogeeliä sekä kokeiluun pikkuputkilon valkoista. Se hydrogeeli haisee karvasmanteliöljyn, muovin ja jonkun liuottimen sekoitukselle. Ainoa hyvä siinä on levittyvyys, tosi helppo ja kiva levittää. Siihen se sitten loppuukin. Rasva kuivuu tahmaiseksi kalvoksi iholle joka alkaa kutista. Mä kun ostan rasvaa just kutinan ehkäisyyn! Kutisee iho aina suihkun jälkeen vimmatusti. Se valkoinen taas haisee dass-massalle, tosi voimakkaasti ja haju ei haihdu rasvan kuivattuakaan. Mä tunnen oloni yhdeksi isoksi massajärkäleeksi ton jälkeen. Tuo on paksua ja kosteuttavaa tavaraa, mutta en tajua tuota hajua. Mä olen vielä hajusteettomien tuotteiden kummallisiin raaka-aine tuoksuihin aika tottunut. Mutta noi on mulle jo liikaa. Harmittaa että piti ostaa iso putilo tota toista, mutta kun olin jotenkin niin varma, että aine toimisi...