Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223224 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #480 : 01.11.07 - klo:20:20 »
Vink vink, Elizabeth Ardenin Green Tea -vartalovoide on taas mansikkalassa tarjouksessa puoleen hintaan, 14 dollaria.
Juuri päätin, etten vähään aikaan tilaa Strawberrynetistä mitään, mutta pakkohan tuo Honey Drops oli laittaa tilaukseen, kun alle 9 eurolla tuon sain. Olisikohan pitänyt ottaa saman tien 3 purkkia. ::)

Ostin itte kaksi, toisen äipälle joululahjaksi. Mielettömän ihanaa, pitkästä aikaa kunnon vartalovoidetta. Tuoksu miellyttävän raikas ja kivan tuntuista kun ensin rakeista ja sitten ne sulaa (iik, taikuutta!).
Tätä ostan lisää vaikka tavan hinnalla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Valentine

• Vieras
« Vastaus #481 : 03.11.07 - klo:22:37 »
Vartalovoit on varmaan maailman paras keksintö kuivalle iholle. Tällä hetkellä  käytössä TBS:in mansikka. Valitettavasti hajusteherkkänä, sain kolme päivää kestävän nuhan kyseistä tuotteensta ensimmäisellä kerralla ja vasta toisen kerran suihkukäynnin jälkeen nuha katosi. Aika voimakkaasti on siis hajustettu, mutta tykkään siitä tuoksusta niin, että kärsin mielummin nuhasta kun olen käyttämättä, samalla kun ihokin tulee niin pehmeäksi... Nyt yritän ns. siedättää itseäni tuolle tuoksulle, toivottavasti onnistuu  ;D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 03.11.07 - klo:23:01 »
Seppälässä on noin vitosen hintaan ihanan tuoksuisia vartalovoipurkkeja! Itse en raaski TBS:n hinnoilla ostella ja nää on ihan yhtä ihania, voin suositella :) Nyt käytössä papayan ja ananaksen tuoksuinen, joka kyllä tuoksuu identtisesti samalta kun Tigin Moisture Maniac-hoitsikka :P Eikä muistaakseni noi oo eläimillä testattuja.

Himotti ihan valtavasti tilata mansikkanetistä sitä Ardenin vartalovoidetta kun muistin kuinka sitä on täällä kehuttu, mutta onneks mulla ei oo enää luottokorttia. Äitiltä vois tietty lainata mutta ei se ole niin must hankinta...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #483 : 04.11.07 - klo:11:35 »
Tein eilen Korres-tilauksen ja iskin siihen mukaan Korresin Jasmine bodymilkin. Saa nähdä onko siitä mihinkään. Normaalisti en viitsi vartalotuotteisiin panostaa, mutta kun tolle nyt tuli vain 6 euroa hintaa niin menkööt. Just äsken sain loppuun Freemanin kookos-guava voiteen ja ai että oli hirveää. Ihan mukava tuoksu ja imeytyy suht hyvin, mutta tollainen liruisa koostumus ei vaan toimi ilman pumppua. Hulahtaa kahvikupillinen rasvaa handuun joka kerta kun koittaa ottaa vähän.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 04.11.07 - klo:19:47 »
Just äsken sain loppuun Freemanin kookos-guava voiteen ja ai että oli hirveää.

Onko yksi syy hirveyteen sulla se, että voide aiheutti näppyjä? Itse olen käyttänyt piktin syksyä Freemanin Soothing Balm (Cucumber & Aloe Vera - versiota) ja mulla on myös olkavarret punaiset näppylöitymisestä  :-\
Mineraaliöljyä on ainakin INC:in loppupäässä.

Ja niin, saman olen huomannut omastakin rasvastani,eli ei kosteuta itsessään riittävästi ja on rasittavan lirua. Osa hulahtaa aina lattialle, kun kiireessä sitä usein laittaa.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #485 : 04.11.07 - klo:20:10 »
^En mä saanut tosta näppyjä kyllä, mutta jotenkin se koostumus on ihan vammainen. Mun iho ei ole ollenkaan herkkä, mutta voisin kuvitella että herkemmälle toi tekee pahaa. Tavallaan se kyllä imeytyy hyvin, mutta kumman lähmäiseksi siitä jää. Liian juoksevaa ja vähän köykäisen tuntuista. Ällöttävää kun se korkki on ennen pitkää kuivahtaneessa rasvamöhmössä.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #486 : 05.11.07 - klo:21:26 »
Täytyipä hankkia kokeiluun Urtekramin ruusu-vartalovoide ja heti sitä testasinkin. Se imeytyi nopeasti ja tuntui kosteuttavankin hyvin, eikä tuoksu ole kauhean voimakas. Olen ihastunut  :-*. Uskaltaisikohan tuota kokeilla kasvoille?

Edit. En ole kokeillut tuota tuoksutonta vartalovoidetta, vaikka mieli kyllä tekisi, joten en osaa sanoa siitä mitään.

Edit 2. Se Aquoalina oli aika vetistä, kun kokeilin. Se tuoksukin muuttui hassuksi ihollani.
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 - klo:20:09 kirjoittanut Euphoria »

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #487 : 06.11.07 - klo:09:54 »
^Minä ostin täältä luettujen kehujen perusteella Urtekramin tuoksuttoman vartalovoiteen ja olen pettynyt  :( Ei tunnu imeytyvän ja jättää iholle kalvon, aivan kuin silikoniset voiteet. En tajua  ???

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 11.11.07 - klo:15:12 »
Uudeksi suosikiksi Lumenen vadelma-vartalovoiteen rinnalle nousi Yves Rocherin Bio Specific -sarjan herkän ihon vartalovoide (pinkki-valkoinen tuubi). Aivan i-h-a-n-a tuoksu! Kosteuttaa hyvin ja iho tuntuu ihanan pehmeältä. Imeytyminen kestää jonkin aikaa. Sisältää tosin mineraaliöljyä, mistä miinusta. Muuten aivan loistava tuote!  :-*

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 11.11.07 - klo:16:04 »
Mä olen käyttänyt monta pulloa Urtekramin hajustamatonta vartalovoidetta, myös kasvoille. Tai oikeastaan pääasiassa kasvo-ja käsivoiteena. Oon tykännyt. Koostumus kyllä vaihtelee aika paljon pulloittain, välillä on ihan lötköä ja välillä paksumpaa. Ei imeydy älyttömän hyvin kasvoihin, jättää vähän sellaista kalvoa jos laittaa paksulti. Mutta toikin on vähän pullokohtaista.

Nyt ostin saman merkin Aloe Vera voidetta ja tykkään siitä kyllä enemmän. Inci on muuten aika sama, mutta tässä on lisänä aloe veraa (kakkosena) tuon huomaa, on selvästi kosteuttavampaa ja imeytyvämpääkin. Tuoksuna on appelsiinia ja muuta sitrusta. Oikeastaan aika mukavan tuoksuista. Yleensä en tykkää hajustetuista ja oon aika tuoksuherkkä, mutta tuo on sen verran luonnollinen, mieto ja raikas että menee. Tuotakin siis käytän myös kasvoille.

Ole Hyvä luonnontuote -merkiltä on muuten tulossa vartalovoide (tai -voiteita). Tosi hienoa!
Oma väri takaisin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #490 : 13.11.07 - klo:14:37 »
Nyt on taas se aika vuodesta, että hyvät neuvot ovat kalliit. Pakkasten alettua säärien ja reisien iho on kutissut hillittömästi, kaikesta voitelemisesta huolimatta (ja ei-kuivattavasta oliivisaippuasta). Käytössä on ollut Dermosilin Classic Ihonhoitovoide, joka on kelpo perusvoide nopean imeytymisensäkin johdosta - sen päälle voi sukkahousut vetäistä jalkaan välittömästi.
Iltaisin olen käyttänyt Lavera Neutral-sarjan Intensive Body Lotionia, joka toimii normaalisti kuin unelma. NYt vain sekään ei tunnu riittävn, joten on taas otettava käytöön vanha kunnon oliiviöljy...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #491 : 13.11.07 - klo:15:03 »
^ Korres yoghurt body butter on ehdotukseni :) Imeytyy heikosti reilummalla kämmenellä pistettynä, käytän siis yleensä yöksi jolloin tekeekin pieniä ihmeitä suomusäärille.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Orange

• Vieras
« Vastaus #492 : 14.11.07 - klo:09:13 »
Sääristä ja jaloista alkaa taas talven tulo näkyä.. Ovat aivan kuivat ja tietenkin kutiavat mahdottomasti.

Täytynee vaan uskoa että parasta tälle hipiälle on ihan perusvoiteet, turha haaveillakaan jostain ihanasta tuoksuvasta voiteesta, ei ne vaan käy (ärsyttävät vaan herkkää ihoa). Otin nyt käyttöön viime talven suosikin eli Hth Body Cremen (sille kaverina saman sarjan suihkuvoide) ja heti näkyy tuloksia: jalat ovat paljon paremmassa kunnossa.

Tuoksu ei tietenkään ole maailman paras, mutta jos tuolla kerran jalat pysyvät suht hyvinä, niin ei haittaa.
« Viimeksi muokattu: 14.11.07 - klo:15:01 kirjoittanut Orange »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 14.11.07 - klo:10:13 »
Otin nyt käyttöön viime talven suosikin eli Hth Body Cremen (sille kaverina saman sarjan suihkuvoide) ja heti näkyy tuloksia: jalat ovat paljon paremmassa kunnossa. Tuoksu ei tietenkään ole maailman paras, mutta jos tuolla kerran jalat pysyvät suht hyvinä, niin ei haittaa.

Mulla on myös käytössä toi HTH Body Creme tällä hetkellä, ja olen aivan ihastunut siihen! Mun mielestä se on todella kosteuttava ja suht edullinen voide. Ja mun mielestä siinä on ihana (tuoksuton) tuoksu!! Kaikkien multituoksuvien voiteiden jälkeen tämä on kyllä todella kivaa vaihtelua.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Tristy

• Vieras
« Vastaus #494 : 14.11.07 - klo:14:14 »
Mä vähän petyin sheavoihin jalkarasvana. Täällä oli monella siitä todella hyviä kokemuksia, mutta mun kohdalla ainakin TBS:n Mango-vartalovoi voittaa tämän mennen tullen. Olen käyttänyt molempia samalla tavalla; suihkun jälkeen hieronut jalkapohjiin ja kantapäihin ja nukkunut puuvillasukat jalassa. Sheavoin jälkeen aamulla jalat ovat edelleen kuivan oloiset ja karheat, mutta TBS:n voilla iho tuntuu pehmeältä. Harmillisen hintavaa vaan tuo TBS verrattuna sheavoihin.