Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212285 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #510 : 03.01.08 - klo:22:29 »
Kokeilin tänään Hyvinvoinnin Tavaratalon alennusmyynnistä tilaamaani Themis-sarjan vartalovoidetta. Tuoksu on ihanan piristävä, ei mikään raskas kaakaovoin hajuinen, vaikka kaakavoita sisältääkin. Koostumus on todella pehmeä ja nopeasti imeytyvää! Tässä on nyt todellista luonnonkosmetiikkaa siitä pitäville, joten suosittelen lämpimästi kokeilemaan. En tiedä, onko koko sarja poistumassa Suomen markkinoilta, kun monia sen tuotteita myydään tuolla poistohintaan. Harmi, jos niin on, sillä tämä oli hankkimisen arvoinen ostos.

Olin tilannut itse asiassa tuubissa olevan emulsion, mutta sainkin paketissani purkkiin pakatun tehokkaamman voiteen. No, ihan hyvä näin, sille on varmasti talviaikana käyttöä  :)

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #511 : 02.02.08 - klo:17:41 »
Ostin jokin aika sitten kokeiluun HTH Body Cremen, vaikka HTH:sta onkin kaukaisia huonoja kokemuksia - kirvelyn ja pahan hajun ainakin muistan.

Tämä Creme ei kirvellyt ollenkaan onneksi. Tarkemmin purkkia tutkimatta luulin tämän olevan hajuton, mutta on tässä mieto raikas tuoksu. Koostumukseen vähän petyin, luulin tämän olevan paksumpaa. Tosi nopeasti on purkki vajennut, varmaan juuri siksi kun on niin lirua voidetta. Kosteutusteholtakin olisin toivonut vähän enemmän, aika kevyeltä tuntuu tämä voide.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 03.02.08 - klo:00:06 »
Hyi että. Olen nyt muutaman kerran käyttänyt hajuveden mukana tullutta Escadan Sunset heat -vartalovoidetta ja täytyy sanoa, että kamalaa kuraa on. En tiedä yhtään mitä se sisältää, mutta kauhean silikoniselta tuntuu, eikä se edes kosteuta yhtään. Normaalisti en käytä vartalovoiteita, mutta nyt on sääret alkaneet kuivua ja tuo voide on ollut jo kaapissa käyttämättömänä niin kauan, että päätin käyttää sen pois. En kyllä varmasti enää osta niitä settejä, mistä saa vartalovoiteen ja hajuveden kun tämä rasva ei toimi sitten yhtään. Tuoksukaan ei tässä ole kovin kestävää laatua, että sekään ei tässä nyt auta. Täytyy sinnillä käyttää loppuun ja siirtyä sitten parempiin voiteisiin, eli perusvoiteisiin, jotka toimii mulla parhaiten. En kestä sitä tunnetta, että vartalovoiteen levityksen jälkeen menee pesemään kädet ja niihin silti jää voidetta. En voi käyttää mitään voiteita käsien sisäpuolella kun aina saan niistä jotain reaktioita, joten hyvä poispeseytyvyys on elintärkeää. Tästä syystä suosin perusvoiteita, lähinnä Humektania.

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 09.02.08 - klo:14:14 »
Itselläni on nyt kolmas purkki peräkkäin HTH:n Original Lotionia, enkä kyllä vaihtaisi tätä: iho ei enää kutise, hilseile eikä tule näppyjä. Ekoilla käyttökerroilla tuo tuntui jotenkin ihmeellisen nihkeältä eikä meinannut imeytyä, mutta varmaankin ihon tottumisen myötä se tunne hävisi. Lisäksi tuo on ainut kokeilemani hajusteeton voide, joka ei oikeasti haise miltään. Suosittelen.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #514 : 10.02.08 - klo:13:01 »
Tuo on kyllä oikein loistava tuote. käytän itsekin eikä näppylöitä ole tullut, koska ei ole noita mineraaliöljyjä.  Tykkään myös kun ei ole hajusteita kun niitä tungetaan joka paikkaan. Ei ihme jos ihmiset saavat allegiaoireita  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 12.02.08 - klo:21:10 »
Olen pettynyt viimeisimpään vartalovoideostokseeni, nimittäin Lumenen Body aktiva Summer berriesiin mustaherukan tuoksuisena. Haju on aika paha, ei muistuta mielestäni juurikaan mustaherukkaa, ja voide on kevyttä. Joskus haistoin tätä samaa vadelmantuoksuisena, ja muistaakseni tuoksu oli siinä ihan hyvä. No, kyllä tämä tulee loppuun käytettyä.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 12.02.08 - klo:21:14 »
Riittääkö nämä Lumenen Summer Berries - voiteet talvikäytössä yksistään?

Edit: Selvä, kiitos Heleenalle tiedosta :)
« Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:21:19 kirjoittanut Dudum »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 12.02.08 - klo:21:18 »
Olen pettynyt viimeisimpään vartalovoideostokseeni, nimittäin Lumenen Body aktiva Summer berriesiin mustaherukan tuoksuisena. Haju on aika paha, ei muistuta mielestäni juurikaan mustaherukkaa, ja voide on kevyttä. Joskus haistoin tätä samaa vadelmantuoksuisena, ja muistaakseni tuoksu oli siinä ihan hyvä. No, kyllä tämä tulee loppuun käytettyä.

Mulla on vähän sama juttu. Joskus kosmetiikkaan käytetystä mustaherukkatuoksusta tulee sellainen pistävä, ja tuossa voiteessa on mielestäni käynyt juuri niin. Itsekään en sen tuoksusta kyllä pidä. Dudum: Jos sulla on kuiva iho, en usko, että riittävät nuo Summer Berries -voiteet talvikäyttöön. Ovat nimittäin aika ohuita koostumukseltaan.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 28.02.08 - klo:14:24 »
 Mitä kaikkia suihkemuodossa olevia vartalovoiteita olisi olemassa?
 Semmonen pittäisi saaha :)

ja edullinenkin saisi olla ;)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #519 : 28.02.08 - klo:15:30 »
^Minäkin kaipailisin vinkkejä suihkittaviin vartalovoiteisiin. Yleensä vartalovoidepurkit on todella epäkäytännöllisiä ja sottaavia ja tämä taas aiheuttaa sen, että käytän vartalovoiteita aivan liian vähän. Suihkittava voisi innostaa pitämään vartalonkin ihosta parempaa huolta.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 28.02.08 - klo:15:36 »
Minä olen ihan hulluna NevO:n "Hand and Body Lotion" voiteeseen. Sorruin ostamaan sitä kerran Kampin keskuksesta kaupustelijalta toisesta kerroksesta, ja yllätyin kyllä että onkin mainio voide. Oikein kunnon sellaista tanakkaa voidetta eikä mitään luirua, silti imeytyy nopeasti ja kosteutusvaikutus tuntuu iholla erittäin pitkään. Osa tuoksuista oli minun makuuni makeita ja ällöjä, mutta ostamani Ocean-tuoksu oli varsin neutraali.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 28.02.08 - klo:17:05 »
Mitä kaikkia suihkemuodossa olevia vartalovoiteita olisi olemassa?
 Semmonen pittäisi saaha :)

ja edullinenkin saisi olla ;)

Mä ainakin pidän paljon Dermosilin Primo-sarjan Body-suihkeesta. Kosteutusteholtaan noi suihkeethan ei usein ole läheskään niin tehokkaita kuin paksut voiteet, mut jos iho ei ole rutikuiva niin varmasti ne sopii. Hintaa taitaa olla n. 6 euroa tuolla suihkeella. Vähän OT ominaisuus, mutta tuoksu tuossa suihkeessa on aivan ihana!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 03.04.08 - klo:21:20 »
Olen nyt viikon verran käyttänyt Garnierin BodySensitive kosteusemulsiota ja olen tykännyt tosi paljon. Toi on hajusteeton, levittyy helposti, imeytyy nopeasti ja jättää ihon pehmeäksi. Ei varmaan talvella olisi riittänyt kosteuttamaan mun kuivaa ihoa, mutta nyt näyttää pelittävän ihan hyvin. Tää on kyllä uusi suosikki :)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 04.04.08 - klo:09:20 »
^^ Dermosilillä on myös Energie-sarjassa suihkittava vartalovoide. Laitoin vasta tilaukseen, joten laadusta on vielä vähän paha sanoa.. Luvattiin ainakin tuoksuvan raikkaalle ja rauhoittavan ihoa. Hintakaan ei ollut paha, 6,50e.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 15.04.08 - klo:23:49 »
Ostin Ruotsista Allison body+ Cocoa&Coffee vartalovoiteen enkä ole eläessäni kokeillut mitään näin hyvää! Myydäänkö näitä allison tuotteita suomessa missään?

Tämän näköisiä.