Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215834 kertaa)

Poissa aini

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #525 : 16.04.08 - klo:12:48 »
^Oon nähnyt noita myytävän ainakin Sunrise Cosmeticsin myymälässä Klaukkalassa, mutta uskon että niitä saa sieltä missä myydään Freeman -tuotteita.
« Viimeksi muokattu: 16.04.08 - klo:17:52 kirjoittanut Tuikkuli »

menna

• Vieras
« Vastaus #526 : 16.04.08 - klo:12:52 »
Kannattaa käyttää googlea, sieltä löytyi että Allisonia myydään Anttilassa, Sokoksella, Stockalla..

http://www.sunrisecosmetics.fi/myyntipaikat.htm

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #527 : 19.04.08 - klo:15:22 »
^toi mangopapaija vartalovoide on iiiiiihanaa! Sunrise cosmeticsin tehtaanmyymälästä olen ostanut.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 19.04.08 - klo:19:28 »
Olen viimeinkin löytänyt vartalovoiteen, joka on kuin tehty iholleni: Biotherm Lait Corporel. Voide on juuri sopivan paksua, levittyy hyvin ja imeytyy nopeasti, eikä jätä rasvaista tunnetta iholle. Kosteuttaa kunnolla ja tekee ihosta silkkisen pehmeän, sekä tuoksuu miedosti sitrukselle. Tehot eivät taatusti riitä kuivalle iholle, mutta normaalilla iholla tämä toimii. Plussaa näppärästä pumppupullosta. Hintakaan ei ole paha, sillä 400 ml:n puteleita löytyy usein tarjouksesta ja sellainen riittääkin pitkäksi aikaa.

Biothermin ohella käytän HTH Balancea, joka on tarkoitettu ajoittain kuivalle iholle. Tämä on selkeästi tuhdimpaa, kuin tuo Biothermin voide, mutta imeytyy silti suht nopeasti. Jättää mielestäni ihon vähän nahkeaksi, mutta kosteuttaa kivasti ja ihoni tuntuu tykkäävän tästäkin. Ei tuoksu juuri millekään ja hinta on ihanan edullinen.
1b M ii

höpsötär

• Vieras
« Vastaus #529 : 21.04.08 - klo:19:45 »
Cien Bodycare Body Milk ja ody Lotion on hyviä ja edullisia tuotteita, Milk kuivemmalle ja Lotion normaali-iholle.

Cien Bodycare Body Milk ja ody Lotion on hyviä ja edullisia tuotteita, Milk kuivemmalle ja Lotion normaali-iholle.
Niin, näitä edullisia tuotteita siis löytyy Lidlin valikoimista.
« Viimeksi muokattu: 21.04.08 - klo:20:13 kirjoittanut Kikka »

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #530 : 23.04.08 - klo:09:23 »
Mä sain äidiltä ehkä parasta vartalovoidetta ever kun sitä vihdoinkin löytyi! Natusanin baby lotion. Eli lastenvoidetta. Tuo on unelman kevyttä, imeytyy nopeasti ja kosteuttaa tehokkaasti. Purkki on kohtuu pieni, mutta riittoisaa tavaraa silti. Tuoksukin on sopivan neutraali,  onhan se vauvoille ja lapsille tarkoitettua. En ole tuota täällä koskaan kaupoissa nähnyt, on vain ollut saman merkin öljyä, mutta ilmeisesti vanhempien luona peräkylillä tuota on.

Ja lopuksi varoituksen sana: älkää hyvät naiset koskaan koettako sheivailla Doven vartalovoiteen avustuksella! Käytin yhden Natusanin voiteen loput sheivailuun ja ajattelin tehdä Dovelle samat. Jooei. Tuo ei lähde iholta pois ollenkaan. Eikä kyllä sitten imeydykään. Sai kynsiä voiteen pois kainaloista. Onpa nyt sitten ainakin hyvin kosteutetut kainalot...Kaikkea tyhmää sitä saakin päähänsä.  :P
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 23.04.08 - klo:19:10 »
^ Tuo Natusanin Baby Lotion on tosiaan aivan loistotavaraa!
Ulkomailta sitä kannattaa hamstrata isompia purnukoita. Viime kesänä löysin Mallorcalta 400 ml:n purkin, joka kesti sitten jouluun asti vaikka en mitenkään säästellen käyttänyt. Kosteutusteho suhteessa voiteen keveyteen on todella hyvä, vielä en ole vastaavaan törmännyt muissa.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 23.04.08 - klo:20:17 »
Lumenen Summer Berries vadelma-voiteessa ei ole juurikaan mitään muuta positiivista, kuin ihana tuoksu ja purkin pirtsakka ulkonäkö. Suhteellisen edullinen heräteostos, ei siinä mitään. Loput taitaa kuitenkin kulua sääriä sheivaillessa.

Aqualan L on nyt käytössä. Tuo pumppupullo ei tunnu loppuvan ikinä.  ::) Tämä on ihan jees, suhteellisen kevyttä mielestäni. Imeytyessään jättää nahkean tunteen käsiin ja jalkoihin. On kyllä tehnyt käsivarsien ihosta huomattavasti pehmeämmän.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #533 : 01.05.08 - klo:19:01 »
^Toi Lumenen rasva on kyllä suurinta kuraa ikinä, kosteutusteho on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Oon viimeaikoina käytellyt Herbinan vartalovoidetta (joku hunaja-vadelma) ja pikkuhiljaa tykästynyt siihen. Talvella se ei riittänyt kosteuttaamaan mun lievästi atooppista ihoa, mutta nyt sw toimii oikein kivasti. Levittyy hyvin ja koostumus on juuri sopivan täyteläinen. Kosteuttaa riittävästi, jättää ihon ihanan pehmeäksi eikä kuivumisessakaan kestä kauaa. Tuoksusta myös plussaa, sellainen ihanan pehmoinen ja raikas.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #534 : 01.05.08 - klo:21:02 »
Ostin viime viikolla Freemanin Coconut & Guava Toning Body Lotionin ja on koostumukseltaan juuri sellaista mitä olen kesäiholle hakenut. :-* Tuo on todella ohutta lirua, varmaan samaa tasoa kuin juotavien jogurttien paksuus on ja imeytyy siten tosi nopeasti eikä jätä ihoa taheman nahkeaksi. Kosteuttaa silti ihoa todella hyvin ja riittää ainakin minulle loistavasti nyt talven jälkeen. Sisältää mineraaliöljyä ja silikonia, mutta itseäni se ei vartalovoiteessa haittaa, kun ei ole taipumusta epäpuhtauksiin vartalon iholla enkä ole mitään eroa huomannut missään silikonittomien ja mineraaliöljyttömien tuotteiden kanssa.

Miinusta tälle tuotteelle tulee pullosta. Korkki aukeaa alaspäin ja kun voide on todella lirua, niin saa olla varovainen. Ekalla avauskerralla onnistuin räjäyttämään ainetta ihan kunnolla lattiallekin, kun varomattomasti aukaisin. :P Saisi siis olla semmoisessa normaalissa ylhäältäpäin aukeavassa pullossa tai pumppupullossa. Toinen pieni miinus on tuoksu, joka on etäisesti kookosmainen, mutta tuo guava tuo siihen semmoista kummallista kurkkumaista tuoksua tms. Ei tuo voimakkaalta tai varsinaisesti pahalta haise, mutta tuoksu voisi olla parempikin.
1c M ii

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 03.05.08 - klo:20:52 »
Oon viimeaikoina käytellyt Herbinan vartalovoidetta (joku hunaja-vadelma) ja pikkuhiljaa tykästynyt siihen. Talvella se ei riittänyt kosteuttaamaan mun lievästi atooppista ihoa, mutta nyt sw toimii oikein kivasti. Levittyy hyvin ja koostumus on juuri sopivan täyteläinen. Kosteuttaa riittävästi, jättää ihon ihanan pehmeäksi eikä kuivumisessakaan kestä kauaa. Tuoksusta myös plussaa, sellainen ihanan pehmoinen ja raikas.

Minäkin ostin sattumoisin tuota Herbinan hunaja-vadelmaa, ja ihan kivalta on tuntunut! Kuivuu tosiaan nopeasti, mutta tuntuu silti antavan ihan tarpeeksi kosteutta, ja tuoksu on ihana! :) Tosin olen käyttänyt sitä vasta pari kertaa eli pitäisi vielä katsoa miten se toimii pidemmän päälle. Mun vartalon iho ei tosin ole mitenkään vaativa, eli eiköhän se ole ihan riittävän kosteuttava.

kivi

• Vieras
« Vastaus #536 : 04.05.08 - klo:21:21 »
Mä olen tykästynyt Erioilin hajusteettomaan vartalovoiteeseen. Kosteuttaa tarpeeksi, ei tuoksu ja on halpaa. Ainoana miinuksena on hieman huono imeytyminen, iho on melko kauan valkoisena voiteesta, vaikka kuinka yrittäisi levittää ja hieroa voidetta.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 16.05.08 - klo:06:39 »
Heriban Marja Span tuoksusta tykkäävät:

Nyt on kaupoissa tullut sarjalta Body Lotion jossa siis tämä vadelmainen tuoksu  :-*
Olihan se pakko saada kun kosteusvoiteet muutenkin vähän finaalissa ja tykkäsin tosi paljon :D

Mieskin kysyi että "miten sä tuoksut noin hyvälle?"  ;)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 16.05.08 - klo:08:43 »
Nyt on testattu Doven Fresh - jotain eli tämä on se  missä on ainakin kurkkua mukana. Ehkä myös avokadoa tms? Vihertävä puteli kuitenkin. Aika pettymys. On aika lirumaista, joten helppo levittää. Mutta ei kyllä juurikaan ainakaan mun ihoa kosteuta (mulla on aika normi-iho, ei mikään ihan rutikuiva). Bonusta siitä ettei tunnu miltään, ei tee kalvoa eikä jää tahmeaksi iho.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 16.05.08 - klo:10:36 »
^ Minä ostin tuon myös, on tosiaan melko lirua, mutta imeytyy supernopeasti. Minullakaan ei nyt mikään rutikuiva iho ole, mutta mielestäni tuo kosteutti ihan riittävästi ainakin näin kesän kynnyksellä (talveksi pitäisi olla varmasti täyteläisempää). Tuoksu oli purkista haisteltuna ihana, iholle levitettäessä ei enää ihan niin ihana, mutta levittämisen jälkeen iho tuoksui jälleen miellyttävälle. Tuossa on mukana Mentholia, joten iholle jäi ihanan viileä tunne vähäksi aikaa :)