Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 226993 kertaa)

Poissa marenki

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #540 : 20.05.08 - klo:01:51 »
Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttava vartalovoide on uusin hankintani, incissä on kiva alku (aqua, caprylic/capric triglyceride, shea butter, urea...). Tuoksu on kivan neutraali ja huomaamaton, imeytyy hyvin. Oikein passeli perushyvä vartalovoide. Ei mullistanut maailmaani, mutten sitä odottanutkaan, eikä kaatanut lompakkoakaan.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 22.05.08 - klo:21:15 »
Onko joku nähnyt Suomessa Allison body+ vartalovoiteita (Tukkis puhui näistä sivulla 36?) Muualla kuin siellä Klaukkalassa. Kävin tänään kaikki Anttilat ja sokokset täällä Turussa läpi enkä löytänyt. Eli, jos joku näkee niitä muualla, niin kertokaa mulle. Paljon ne muuten tuolla Klaukkalassa maksaa?  :)

edit. Niitä ei kuulemman enää tuoda maahan eikä valmisteta, mutta jos joku sattuu näkemään, niin kertokaa ihmeessä.
« Viimeksi muokattu: 23.05.08 - klo:12:30 kirjoittanut kiwi »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #542 : 31.05.08 - klo:13:40 »
Apteekista tarttui mukaan ACO Sense&Care Softening Bodylotion. Maksoi jossain ihmetarjouksessa vain 5 euroa. Olen tosi tyytyväinen tuohon. Tuoksuu kivalle, ja pehmittää ihoa riittävästi näin kesäajalle. Imeytyy myös nopeasti, mikä on tosi tärkeää vartalovoiteessa. Tämmöinen purkki:

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 31.05.08 - klo:16:59 »
^Mulla on tuota samaa. Tekee ihosta tosi pehmeän ja kimmoisan. Omasta mielestä tuoksu on suht voimakas eikä kovin ihana, ei missään nimessä paha silti. Mulle tuo on näin kesällä hitusen tuhtia, ja ei siten imeydy ihan hetkessä. Talvella tuo voisi olla ihana. Ihan kelpo tuote siis. Voisin ostaa uudelleen. (mulla ei siis ole mikään kuiva vartalon iho näin kesällä)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 31.05.08 - klo:17:53 »
Missä apteekissa tuo tarjous oli, lynx? Käyttelin tuota voidetta äidin varastoista ja oli todella miellyttävä kyllä.

Acolta löytyy muuten samasta sarjasta myös hyvä asteittain itseruskettava!

Muoks: oukei, kiitti lynx. En taida jaksaa sinne asti lähteä.
« Viimeksi muokattu: 31.05.08 - klo:18:26 kirjoittanut Zubi »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #545 : 31.05.08 - klo:18:23 »
^Seppälän Prisman apteekissa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #546 : 04.06.08 - klo:09:00 »
Hieman OT mutta rasvaatteko te muut kropan aina suihkun jälkeen? Mä rasvaan, koska ihoni on pintakuiva ja tykkään pehmoisesta ja sileästä tunteesta. Olen saanut ihmettelyjä osakseni lähipiirissä kun lähes joka päivä rasvailen. oon huomannu että uimahallissakin aika harva rasvailee itseään mun lisäkseni  ::)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 04.06.08 - klo:09:03 »
Kyllä mäkin rasvaan melkein joka päivä suihkun jälkeen. Jos en rasvaa niin iho kutisee.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #548 : 04.06.08 - klo:09:09 »
^^Pyrin kyllä rasvaamaan joka kerta suihkun jälkeen, mutta ihan aina ei vaan jaksa. Jos joskus jää rasvaus väliin, seuraavan suihkun jälkeen onkin sitten rasvailtava oikein perusteellisesti.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 04.06.08 - klo:10:32 »
Minun ehdottomasti pitäisi rasvailla tunnollisemmin, omaan atooppisen ihon ja talvella rasvaus onkin ihan must. Mutta olen vaan niin pirun laiska rasvailun suhteen noin muutoin, en saa siitä mitään extra mielihyvää enkä pidä siitä nihkeydestä ennen imeytymistä.
Tänä keväänä iho on ollut yllättävän paljon normaalia kuivempi, yleensä ilmojen lämmetessä käy aivan päinvastoin. Veikkaan syyksi pääkaupunkiseudun vedenlaadun muutosta, vesi kun tulee vaihteeksi Vantaanjoesta ja klooripitoisuuksia on kuulemma nostettu. Nyt olen käyttänyt Dailyn aften sun -voidetta muutamana päivänä ja toimii oikein mukavasti kosteuttajana. Ja imeytyy nopeasti!

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #550 : 04.06.08 - klo:16:16 »

Onko kellään kokemusta silottavasta,kiinteyttävästä ja mitä lie,että olisi iho oikeasti napakampi ja kiinteämpi?
 Onko sellaista olemassa ::)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 04.06.08 - klo:18:48 »
Rasvaan ihoni silloin kun jaksan ja varsinkin näin kesällä aivan liian harvoin. Ihoni ei ole ikinä kuiva ja suurin osa vartalovoiteista tuntuu olevan aivan liian tuhteja, eivät imeydy kunnolla tai imeytyvät todella hitaasti. En jaksa odotella voiteen imeytymistä, joten usein tulee jätettyä rasvailu väliin. Ja välillä laiskottaa muuten vaan, eikä jaksa käyttää edes niitä luottotuotteita, joiden tietää imeytyvän hetkessä. Keskimäärin jaksan lotrata voiteiden kanssa pari kertaa viikossa.

Uusin hankintani on Dove Fresh Touch kurkku & vihreä tee -vartalovoide, jonka ostin Puolan reissulla hätävaraksi, kun ihoni oli päivän auringossa oleilun jäljiltä hieman kuivan tuntuinen. Tykkään voiteesta kovasti, imeytyy nopeasti, kosteuttaa ja tuoksuu miellyttävälle. Juuri sopivan kevyttä, ei jätä ihoa nihkeän tuntuiseksi, vaan hyvin silkkiseksi ja pehmeäksi.
1b M ii

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #552 : 04.06.08 - klo:22:59 »
Mä rasvaan ihoni aina suihkun jälkeen. Jos en rasvaa, niin varsinkin säärien iho kuivuu pahasti ja kyynärpäät.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #553 : 17.06.08 - klo:13:03 »
Mulla on käytössä jo kuukauden ajan Natur Aloen Aloe vera vartalovoide, ja tästä on tullut varsinainen suosikki etenkin näin kesäkuumalla (tai ainakin sillon kun niitä helteitä vielä oli). Voide on koostumukseltaan tosi ohutta ja luirua, mutta vastaavasti myös hyvin riittoisaa, ja pieni määrä leviää laajallekin. Kevyestä koostumuksesta huolimatta kosteuttaa tosi tehokkaasti, ja imeytyy käytännössä aivan hetkessä. On auttanut mun jalkapohjien kovettumiin hyvin, kun nopean imeytymisen takia jaksaa laittaa vielä rasvaisemman voiteen päälle. Nopean kuivumisen takia sopii myös hyvin itseruskettavan/kevyemmin päivettävän voiteen alle.

Voiteesta ei jää yhtään lähmäinen iho, mikä on varsinkin helteillä plussaa, kun tuntuu ettei mikään voide imeydy. Hinta-laatu-suhde on mielestäni erinomainen, voide maksoi Hyvinvoinnin tavaratalossa noin 13 euroa. Haju on ainut mistä mä en tässä voiteessa pidä, eli tuoksuu mun mielestä hitusen tunkkaiselle perusvoiteelle, tosi miedosti kuitenkin. Taitaa olla näissä kaikissa Natur Aloen tuotteissa saman tyylinen tuoksu, ilmeisesti siis joku aloe veran ominaistuoksu puskee läpi.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 17.06.08 - klo:20:37 »
Onkohan tämä vähän turhan laaja kysymys, mutta mikä olisi erityisen ihanan tuoksuinen vartalovoide? :) Doven perusvoidetta olen käyttänyt jo kauan ja pidän sen tuoksusta, mutta haluaisin varsinkin nyt kesällä jotain ihanan tuoksuista voidetta. Biothermin tuoksuista pidän ja sellaisista "hienostuneista". Äh, kun en muistanut viime lauantaina katsoa Stockalla, nyt joudun tyytymään netistä tilaamiseen, jos jokin vaikuttaa hyvälle. Tavallisissa kaupoissa ei taida oikein olla, en ainakaan muista törmänneeni? Vai pitäisikö tilata jotain Biothermia, se on tosin vähän tylsää.