Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215905 kertaa)

Webekhet

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #555 : 17.06.08 - klo:13:03 »
Mulla on käytössä jo kuukauden ajan Natur Aloen Aloe vera vartalovoide, ja tästä on tullut varsinainen suosikki etenkin näin kesäkuumalla (tai ainakin sillon kun niitä helteitä vielä oli). Voide on koostumukseltaan tosi ohutta ja luirua, mutta vastaavasti myös hyvin riittoisaa, ja pieni määrä leviää laajallekin. Kevyestä koostumuksesta huolimatta kosteuttaa tosi tehokkaasti, ja imeytyy käytännössä aivan hetkessä. On auttanut mun jalkapohjien kovettumiin hyvin, kun nopean imeytymisen takia jaksaa laittaa vielä rasvaisemman voiteen päälle. Nopean kuivumisen takia sopii myös hyvin itseruskettavan/kevyemmin päivettävän voiteen alle.

Voiteesta ei jää yhtään lähmäinen iho, mikä on varsinkin helteillä plussaa, kun tuntuu ettei mikään voide imeydy. Hinta-laatu-suhde on mielestäni erinomainen, voide maksoi Hyvinvoinnin tavaratalossa noin 13 euroa. Haju on ainut mistä mä en tässä voiteessa pidä, eli tuoksuu mun mielestä hitusen tunkkaiselle perusvoiteelle, tosi miedosti kuitenkin. Taitaa olla näissä kaikissa Natur Aloen tuotteissa saman tyylinen tuoksu, ilmeisesti siis joku aloe veran ominaistuoksu puskee läpi.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 17.06.08 - klo:20:37 »
Onkohan tämä vähän turhan laaja kysymys, mutta mikä olisi erityisen ihanan tuoksuinen vartalovoide? :) Doven perusvoidetta olen käyttänyt jo kauan ja pidän sen tuoksusta, mutta haluaisin varsinkin nyt kesällä jotain ihanan tuoksuista voidetta. Biothermin tuoksuista pidän ja sellaisista "hienostuneista". Äh, kun en muistanut viime lauantaina katsoa Stockalla, nyt joudun tyytymään netistä tilaamiseen, jos jokin vaikuttaa hyvälle. Tavallisissa kaupoissa ei taida oikein olla, en ainakaan muista törmänneeni? Vai pitäisikö tilata jotain Biothermia, se on tosin vähän tylsää.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 18.06.08 - klo:14:00 »
^ Body Shopista ainakin löytyy ihanan tuoksuisia vartalovoiteita - aika paljon hedelmäisiä tuoksuja. Ja jos tykkää karamellin tuoksuisista vartalovoiteista kannattaa katsastaa Freemanin Truly Luscious - sarja.

http://www.sunrisecosmetics.fi/freeman.htm

Vai etsitkö jotain selektiivistä "hienostunutta" vartalovoidetta jollain hajuvesimäisellä tuoksulla?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 18.06.08 - klo:17:48 »
^ Ehkä enemmän sellaista hajuvesimäistä. Body shopiin en edes pääse ennenkuin menen kotiin, joten sen voinee hylätä. Mua kiehtois nyt se Biotherm, äidiltä olen joskus kokeillut ja tykkäsin sen koostumuksesta. Tietysti voisi ostaa ihan jonkin hajuveden vartalovoiteenkin...

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #559 : 15.07.08 - klo:12:47 »
Olen löytänyt uuden suosikin, nimittäin Natusan Baby Soothing Naturals kosteusemulsion. INCI on mielestäni hyvä (voin naputella sen tänne jossain vaiheessa). Olen nyt käyttänyt sitä ehkä n. 3 viikkoa ja se kosteuttaa ihoani hyvin. Tuoksu on mieto ja koostumus on jotenkin pehmoinen, voide myös imeytyy ihoon suht koht nopeasti.. Paras tähän asti kokeilemistani vartalovoiteista! :-*

Tässä kuva siitä (paitsi että tuossa lukee Johnson's Natusanin sijasta)

« Viimeksi muokattu: 15.07.08 - klo:13:01 kirjoittanut Mimii »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #560 : 15.07.08 - klo:18:53 »
^Onpa suloinen purkki! :D Minkä hintainen tuo on?

Edit. No tuohan on edullinenkin! Täytyy pistää tuo muistiin ja ostaa seuraavalla kerralla tuota kun tarvitsee vartalovoidetta. :)
« Viimeksi muokattu: 15.07.08 - klo:21:46 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #561 : 15.07.08 - klo:21:26 »
Öööh.. Oiskohan ollut jotain vähän päälle kolme euroa? Eli ei kallis ainakaan! :)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #562 : 16.07.08 - klo:19:46 »
Mä sain synttärilahjaks AIVAN ihanaa The Body Collection australia oriental orchid&vitamine nourishing body soufflea...ja saman sarjan palasaippuan.Tuoksuu niin jumalaiselle! Sunrise Cosmetics maahantuoja, en sit tiiä missä myydään...(tää on suoraan maahantuojalta)..

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #563 : 17.07.08 - klo:12:04 »
Meinasin just tulla hehkuttamaan tuota Natusanin rasvaa mutta mimii oli ehtinyt ensin. Ihan samalla tavalla tuota kuvailisin, tuoksu on tosissaan oikein miellyttävä ja mieto ja koostumuskin aika lailla täydellinen. Tuntuu jotenkin juuri sopivan täyteläiseltä ilman että olisi huonosti levittyvää jankkia. Purkki on kivan mallinen ja lisäksi siinä on superkätevä korkkiosa. Siinä ei ole pelkästään reikää vaan vähän kuin pätkä pilliä, jonka avulla rasvaa saa kätevästi annosteltua ilman että se roiskuu ympäri kämppää tai lävähtää desin pläjäyksissä kämmenelle. Tätä ostan ehdottomasti uudelleen.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 18.07.08 - klo:23:12 »
Mä sain synttärilahjaks AIVAN ihanaa The Body Collection australia oriental orchid&vitamine nourishing body soufflea...ja saman sarjan palasaippuan.Tuoksuu niin jumalaiselle! Sunrise Cosmetics maahantuoja, en sit tiiä missä myydään...(tää on suoraan maahantuojalta)..

Mulla on saman sarjan pari vartalovoidetta, ja tuntuvat parin käytön jälkeen ainakin hyviltä! Ostin Helsingin Stockkalta nuo.

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #565 : 21.07.08 - klo:13:33 »
Minultakin löytyy tuo Natusan Baby Soothing Naturals kosteusemulsio ja se on kyllä aivan ihana tuote! Kosteuttaa hyvin, imeytyy nopeasti, koostumus on hyvä, ei liian ohutta eikä paksua ja tuoksuukin oikein ihanalta. Lisäpisteitä myös hauskan muotoisesta ja toimivasta pullosta! Tätä tulee ostettua lisää, kun hinta-laatu suhdekin on oikein hyvä! ;)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #566 : 24.07.08 - klo:22:34 »
Nivea Body Caring Moisture Lotion-vartalovoide on ihan mukiinmenevä perusvoide. Ainakin jalat tulevat silkkisen tuntuisiksi eikä jää kalvomaista pintaa.  :)
Mutta tuo tuoksu ja lirumainen koostumus alkavat tökkiä. Tuoksu on niin perus Niveaa ja voiteen perusolemus niin vesimäistä että kun purkkia pikkusen huolimattomasta kallistaa niin on kourassa jo pari desiä tavaraa >:(
Kun seuraavan kerran menen ostoksille niin mukaan tarttuu aivan varmasti uusi vartalovoide, onneksi purkin pohja alkaa jo häämöttää, niin saa tuon pois käytöstä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 25.07.08 - klo:07:21 »
Onko kukaan kokeillut säärille tarkoitettuja voiteita joiden pitäisi hidastaa karvan kasvua? Miten se on edes mahdollista?  ???

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 25.07.08 - klo:12:26 »
Onko kukaan kokeillut säärille tarkoitettuja voiteita joiden pitäisi hidastaa karvan kasvua? Miten se on edes mahdollista?  ???
Mä en usko noihin ainakaan, ihan höpölöpöä ::) Ostin ihan läpällä jenkeistä sheivausvaahtoakin joka lupas hidastaa karvankasvua, kaikkea noi markkinamiehet keksiikin ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 17.08.08 - klo:20:02 »
Olen TBS:n Pomegranate-vartalovoidetta käyttänyt jonkin aikaa. Tuntuu ainakin todella riittoisalta! Rasvaan sillä koko vartalon ja löträän voiteella aika paljon, mutta ei silti näytä kuluvan millään. Kosteuttaa käsivarsien ihon ihan hyvin, mutta rutikuiville säärille ei meinaa ihan kostesteutustehot riittää. Tuo tuoksu on tosin alkanut vähän tökkimään, kun se jämähtää niin helposti iholle.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä.