Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 226984 kertaa)

Poissa epe

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #570 : 24.08.08 - klo:13:08 »
Kokeilin äiskän Dove Pro Age vartalovoidetta ja on ehkä yksi huonoimmista ikinä! Kamalaa jankkia joka ei levity minneen ja kuivuu ikuisuuden. Silti tuntuu ettei se tee iholle yhtään mitään. Täysin yhtä tyhjän kanssa.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #571 : 24.08.08 - klo:13:23 »
Mä myös kyllästyn kohtalaisen helposti, mutta nyt on menossa toinen kanisteri dermosilin ihonhoitovoide e:tä, eikä kyllästymisestä vielä tietoakaan. Se on ehdottomasti paras ikinä käyttämistäni voiteista! Tuoksu on jotenkin omituisesti koukuttava, mieto ja raikas. Todella helppo käyttää; on riittoisaa, levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Pumppupullo vielä kruunaa käyttömukavuuden. Kevyestä koostumuksesta huolimatta se kosteuttaa mulla aivan mielettömän hyvin. Ja mun kuiva nahkani siis ei helposti kosteudu voiteilla! Niin, ja huokea hinta ei sekään huono asia...
Nyt käytössä myös saman sarjan suihkugeeli ja yhdessä noi on vaan ihan ylivoimaiset. Varmasti jossain vaiheessa iskee vaihtelunhalu, mutta niin kauan kuin pärjään näin, en edes kiinnostu kokeilemaan muita.  :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 21.09.08 - klo:18:41 »
Onko kenelläkään kokemuksia Tigin vartalovoiteista? Mulla ois haussa joku ihanantuoksuinen voide, ja kun Tigin hiustuotteiden tuoksuistakin tykkään, niin nuo kyllä houkuttelis siinä mielessä. Mulla ei mikään korppukuiva iho ole, mutta talvisin varsinkin kaipaa kosteutusta, joten olis kiva tietää onko noista Tigeistä mihinkään. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 21.09.08 - klo:18:44 »
^ Hakua kannattaa koklata, aika monille tuotesarjoille on omat ketjunsa. :)

Olisikohan tästä ketjusta (http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1154.0) siis apua? ;)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #574 : 21.09.08 - klo:18:56 »
No olinpa sokea. Olin kyllä hakua käyttävinäni mutta tuo ketju meni multa ihan ohi. Kiitos ja anteeksi. :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 28.09.08 - klo:14:02 »
Olisiko kellään näpytellä Natusan Baby Soothing Naturals kosteusemulsiosta INCI:ä? En ainakaan löytänyt sitä INCI-ketjusta.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 28.09.08 - klo:14:27 »
^Aqua, glycerin, cetyl alcohol, glycine soja oil, helianthus annuus seed oil, zea mays starch, potassium cetyl phosphate, hydrogenated palm glycerides, oleic/linoleic/linolenic polyglycerides, mauritia flexuosa fruit oil, sodium cocoyl amino acids, sarcosine, potassium aspartate, magnesium aspartate, olea europaea leaf extract, chamomilla recurita extract, aloe barbadensis gel, tocopherol, tocopheryl acetate, dimethicone, carbomer, propylene glycol, ethylhexylglycerin, sodium hydroxide, tetrasodium edta, phenoxyethanol, parfum

:)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #577 : 28.09.08 - klo:14:30 »
Näpyttelen sen nyt tähän, kun joskus taisin luvatakin tehdä sen!

Natusan Baby Soothing Naturals:

Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glycine Soija Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Zea Mays Starch, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Glycerides, Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Sodium Cocoyl Amino Acids, Sarcosine, Potassium Aspartate, Magnesium Aspartate, Olea Europaea Leaf Extract, Chamomilla Recutita Extract, Aloe Barbadensis Gel, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Carbomer, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Parfum.

Aikas pitkä INCI. Mutta tämä kosteusvoide on kyllä ylivoimaisesti paras kaikista kokeilemistani! :)

Edit. Hemppa ehtikin sitten ennen mua!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 28.09.08 - klo:14:48 »
Voi kiitos teille! Aika hyvältä näyttää, joten taidan käydä ostamassa jos lähi-Prismasta tai Cittarista löytyisi.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 28.09.08 - klo:14:50 »
Mun täytyy myös kehua tuota kosteusvoidetta!Todella kevyttä, mutta ihanan kosteuttavaa. Hintaa on alle 4 euroa ja purkissa on muistaakseni 250ml! Tuoksu on ihanan mieto, mutta tuoksuu kuitenkin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 28.09.08 - klo:14:56 »
Tuo tuoksu on mietityttänyt mua. Ostin joskus jonkun Natusanin vauvoille tarkotetun suihkusaippuan ja siinä tuoksu oli kyllä mieto mutta mä en tykännyt yhtään. Hankala varmaan kuvailla, mutta onko se tuoksu niinkuin kukkainen vai joku perusvoidemainen?

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 28.09.08 - klo:15:26 »
Se riippuu varmaan mihin voiteeseen vertaa, mutta jos vertaa Aqualan L:ään (joka on ihan perusvoiteen tuoksuinen), niin kyllä tässä Natusanissa on kukkainen tuoksu minusta eikä mikään perusvoide-tuoksu.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 28.09.08 - klo:15:31 »
Munkin mielestä toi voide on mitä ihaninta mutta mä en ainakaan tykkää sen tuoksusta. Ei se nyt niin paha ole mutta ei kovin hyväkään. Jotain ällöttävää siinä on, mutta se on aika pikkujuttu kun on muuten niin hyvä voide. Jotain kukkatuoksua kai se on niikun kiwikin sanoi. Ei siis perusvoide. Onneksi ei kuitenkaan jää iholle pitkäksi aikaa.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 28.09.08 - klo:15:39 »
Tuota tuoksua on aika vaikeaa kuvailla. Mikään perusvoide se ei ole kuitenkaan. Se on makean ja kirpeän sekoitus mun mielestä.  ;D Itse kuitenkin tykkään tuoksusta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 28.09.08 - klo:15:42 »
Ilmaisin itseäni huonosti. Tuolla perusvoidemaisella tuoksulla en tarkoittanut sitä hajutonta hajua, vaan sellaista perusmieto hajua, joka ei liikuta suuntaan eikä toiseen, eikä siis tuoksu mitenkään erikoiselle. Äh, en osaa selittää. Tuo perusvoidemainen tuoksu on ilmeisesti saanut mun päässä jonkun ihmeellisen merkityksen  ;D