Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212271 kertaa)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #585 : 28.09.08 - klo:15:39 »
Tuota tuoksua on aika vaikeaa kuvailla. Mikään perusvoide se ei ole kuitenkaan. Se on makean ja kirpeän sekoitus mun mielestä.  ;D Itse kuitenkin tykkään tuoksusta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 28.09.08 - klo:15:42 »
Ilmaisin itseäni huonosti. Tuolla perusvoidemaisella tuoksulla en tarkoittanut sitä hajutonta hajua, vaan sellaista perusmieto hajua, joka ei liikuta suuntaan eikä toiseen, eikä siis tuoksu mitenkään erikoiselle. Äh, en osaa selittää. Tuo perusvoidemainen tuoksu on ilmeisesti saanut mun päässä jonkun ihmeellisen merkityksen  ;D

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 01.10.08 - klo:19:33 »
Tuohon on minusta vähän vaikeaa vasta, koska minun mielestä ei-perusvoidemainen tuoksu voi olla sinun mielestä perusvoidemainen tuoksu. :D Minusta tuo Natusan ei kuitenkaan ole perusvoidemainen. ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 02.10.08 - klo:15:57 »
Kävin eilen tuoksuttelemassa kaupassa Natusania, mutta en vielä ostanut. Purkin mukaan sisältää jotain oliivi-juttua, ja mä en tykkää yhtään oliivin hajusta. Se tuoksu mua siinä epäilyttää, se taitaa olla vähän samanlainen kuin muissa Natusaneissa. Mä en tykkää niistä hajuista. Ehkä ostan Herbinan vadelma-vartalovoidetta, vaikka siinä onkin mineraaliöljyä.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #589 : 02.10.08 - klo:16:57 »
ACO Sense & Care Rich Care Bodylotion Canola Oil on loistava perusrasva. Koostumus on aika liru ja helppo levittää, mutta voide silti kunnolla rasvainen. Tosi mieto ja hyvä tuoksu. Ei sisällä ainakaan mineraaliöljyä, silikoneja en muista. Myös käsivoide aivan loistava: mieto tuoksu ja paksu koostumus.

Tosta se softening versio oli taas pettymys. Levitty tosi huonosti eikä meinannu imeytyä. Tuoksu oli kyllä kiva.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 02.10.08 - klo:22:38 »
Kiroan alimpaan helvettiin Clarinsin vartalovoiteen. Tuoksuu niin voimakkaasti, että alan voida pahoin. :-[ Ostin vielä sellaisen megaputelin (300ml) ja maksoinkin 30 € siitä. >:(
Iho tulee kyllä sileäksi, mutta ei paljon lohduta, jos koko ajan kuvottaa.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #591 : 02.10.08 - klo:23:01 »
Chagrin valleyn uusin pakettini kotitui tänään, ja siinä oli mitä ihanimpia bodyjuttuja... Vispattua karité-voita, body balmia sekä pari huulirasvan nimellä myytäviä pikkupurtiloita. Kaikki ovat koostumukseltaan ihanan pehmeitä ja helposti sulavia, ei mitään kovia vahoja, kuten jotkut luonnonvoit...
Eriryisesti tuo karité-vatkuli on herkkua iholle! Tuntuu levittyvän paremmin ja imeytyvän nopeammin kuin se tavallinen versio....
Body balm ja lip butter ovat molemmat myös ihania pehmentäjiä, jotka sopivat kaikille kuiville ihonalueille, kynsille, huulille ja keholle.
Kaikki hajustamattomina versioina, plussaa niistä CV:lle.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

nuuki

• Vieras
« Vastaus #592 : 09.10.08 - klo:22:49 »
En ole vieläkään löytänyt mitään hajusteettoman HTH:n voittanutta (Original Lotion) :-* Kaikki muut kokeilemani ihorasvat, halvat sekä kalliit, jättävät ihon pinnalle kalvon, eivät imeydy tai eivät kosteuta tarpeeksi hyvin. HTH sopii iholleni aivan täydellisesti. Monet valittavat että se jättää ihon tahmeaksi - se on merkki siitä että tuotetta käyttää liikaa tai on valinnut liian rasvaisen version. HTH ei myöskään vaahtoa iholla niin kuin esimerkiksi Aqualan ja Helosan - ominaisuus jota todella inhoan vartalovoiteissa. HTH tosin kirvelee jos iho on rikki, mutta siihen tottuu nopeasti. Oikeaa miinusta lähinnä siitä, että kuluu melko nopeasti (koostumus nestemäistä, tulee helposti hieman liikaa) ja on suhteellisen hintavaa.

Ennen käytin Essexiä, ja se on edelleen todella hyvä perusrasva, mutta nykyään olen siirtynyt lähes yksinomaan HTH:n käyttäjäksi. Essexiä on lähinnä mukana käsilaukussani matkarasvana.

Lisäksi käytän Natusanin vauvaöljyä. Yksistään käytettynä öljy ei auta mitään, koska seluo ihan pinnalle "öljyeristyksen", jossa pinta on rasvattu mutta iho kuiva. Sen sijaan suoraan suihkusta tulleena märälle iholle ensin HTH:ta ja sitten päälle vauvaöljy, niin iho tuntuu ja näyttää upealta jopa viikon.

Tämän ketjun jälkeen haluttaisi kyllä kokeilla monia uusia voiteita, mutten tiedä olisivatko ne sittenkin vain rahan tuhlausta  ;D
« Viimeksi muokattu: 09.10.08 - klo:22:58 kirjoittanut Iibis »

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 10.10.08 - klo:09:29 »
Minulla oli lempparina Body Shopin pähkinävartalovoi, mutta kun koostumusta vaihdettiin lirumpaan se ei enää toiminut niin hyvin eikä ollut niin riittoisaakaan. Uutta HG:tä siis metsästellään vieläkin ja viimeisin kokeilu on Doven extra kosteuttava extra kuivalle iholle.

Muutaman kerran käytön perusteella tää vaikuttaisi ihan hyvältä ja toimivalta tuotteelta; tuoksu on mieto ja voide tuntuisi olevan ihan riittoisakin. Kosteuttaa mun korppujalat kivasti ja imeytyy nopeasti. Täytyy vielä kokeilla myös vauvaöljyn kanssa, mullakin on siinä sama homma ettei se yksinään kosteuta tarpeeksi vaikka kivaa tavaraa onkin, varsinkin se Natusanin Aloe Vera öljy joka on ihanan tyoksuista. :)

Orange

• Vieras
« Vastaus #594 : 10.10.08 - klo:11:28 »
Oon tosi tylsä jotenkin ja tykkään käytellä Erioilia hajustamattomana versiona. Vartalovoidetta kun alkaa kuitenkin vuodenajan vaihtuessa taas kulumaan todella paljon, niin tuota tulee käytettyä. Body Shopin vartalovoit on toinen ehdoton suosikki, mutta niitä en aina raaski ostaa, kun tuntuu että ne kuluu todella nopsaan.

Onkohan muuten HTH:n tuhdimpi creme-versio purkissa lopetettu, en nimittäin ole nähnyt sitä enää kaupassa?
« Viimeksi muokattu: 10.10.08 - klo:11:30 kirjoittanut Orange »

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 11.10.08 - klo:08:17 »
Oli pakko ostaa tuo paljon kehuttu Natusan Baby Soothing Naturals -vartalovoide. Ihan ekaksi täytyy kehua purkkia, se on niin söpö. Itse voide on ihanan kosteuttavaa ja hoitavaa, pitää ihon silkkisen pehmeänä. Koostumus on juuri oikeanlainen, helppo levittää ja imeytyy suht nopeasti, eikä jätä ihoa tahmeaksi. Tuoksukin on mukavan mieto ja ihan miellyttävä. Ostan varmasti lisää, kun nykyinen puteli loppuu.
1b M ii

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #596 : 11.10.08 - klo:14:57 »
Ostin eilen Keskiseltä Freemanin Coconut&Guava-vartalovoiteen. Putelissa on rasvaa 400ml ja hintaakin oli alle 4€ :) Kokeilin äsken suihkun jälkeen, rauhoitti hyvin sheivattua ihoa (ei enää kutittanut), sekä imeytyi nopeasti. Iho tuntuu nyt tosi sileältä ja kosteutetulta. Plussaa myös ihanasta tuoksusta!

Lidlin vauvaöljy tekee myöskin mun iholleni ihmeitä, aluksi on tosin aika tukala olo kun iho on kauttaaltaan öljyinen. Yleensä laitankin tätä ennen nukkumaanmenoa, joten ehtii yön aikana hyvin imeytymään. Aamulla iho on mitä parhaimmassa kunnossa.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #597 : 11.10.08 - klo:15:07 »
^ Mulla myös talvisin käytössä tuo vauvaöljy, tosin Natusanin ja se on Aloe-versio. Tuoksu on ihana ja riittävän mieto, ja ihosta tulee jotenkin aivan mielettömän hehkuva! Tuo Freemanin Coconut&Guava kuulostaa kiinnostavalta. Olen ihan in love Dermosilin Ihonhoitovoide E:hen, mutta nyt alkaa olla se tilanne mitä vähän ounastelinkin joskus koittavaksi, että haluan kokeilla vaihteeksi jotain muuta..
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #598 : 11.10.08 - klo:22:47 »
Ostin kesällä loppuneen tilalle ihan summassa Doven Fresh Touch- vartalovoiteen ja olen positiivisesti yllättynyt.
Voide imeytyy nopeasti ja tuoksuu kaiken lisäksi hyvälle, eikä hintakaan ollut päätä huimaava.  :)

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #599 : 11.10.08 - klo:22:58 »
Toi Fresh Touch on ihan omiaan kesäkuumalla tai vaikkapa lenkin jälkeen, jos on tukalan kuuma olo. Viilentää ihanasti ja tuoksukin on ihanan freesi!