Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 226678 kertaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #60 : 28.01.06 - klo:14:59 »
Mun mielestä itseruskettavien haju olisi ok, ellei se olis niin hiton voimakas. Heräilen yöllä siihen hajuun  ::)

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 29.01.06 - klo:02:42 »
Koko vartalolle käytän jotain Lumenen suihkutettavaa voidetta, tulee kevyt lopputulos.

Olis kiva joku tuollainen suihkutettava. Luulen että sopis mulle kun en jaksa kauheasti rasvailla, vaikka iho on tosi kuiva. Nyt on käytössä Dove Body Silk. Kosteuttavaa on kyllä, mut en jaksa odotella kun se kuivaa.

Löytyyköhän vielä muita suihkutettavia, kuin tuo joku Lumenen, Body Shopin öljysuihkutettava ja sit se Yves Rocherin, joka tais olla tuolla edellisellä sivulla mainittu?
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 29.01.06 - klo:10:22 »
Löytyyköhän vielä muita suihkutettavia, kuin tuo joku Lumenen, Body Shopin öljysuihkutettava ja sit se Yves Rocherin, joka tais olla tuolla edellisellä sivulla mainittu?

Mulla on sellainen Natusan Baby Softlotion Spray, joka on tosi kevyttä ja helposti imeytyvää. En ole nähnyt tätä kovin monessa paikassa, ainakin Stockalta löytyy. Tosi miedon tuoksuinen. Tämä on luottotuote kesäisin, kun nyt talvella ei millään riitä mun korppuiholle. Hintaa oli kolmisen euroa.
1a F ii

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #63 : 29.01.06 - klo:13:28 »
Minä olen kokeillut korppuiholleni suurinpiirtein kaikkea, mitä markkinoilta löytyy. Vastaan on tullut joitakin ihan hyviä tuotteita, mm. seuraavat:

-Weledan Tyrni- ja Ruusu-ihoöljyt
-Weledan Tyrni- ja Ruusu-vartalovoiteet
-Kiehlsin Creme De Corps-voide (hajustamaton)
-Philosophyn Amazing Grace-vartalovoide
-LUSHin Sympathy For the Skin

Harvan vartalovoiteen tuoksu säilyy iholla paria tuntia kauempaa, joten siksi en kiinnitä huomiota voiteen tuoksuun.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #64 : 29.01.06 - klo:18:34 »
Tällä hetkellä käytössä on Garnierin vartalovoide joka on punaisessa pullossa, bodyrepair taitaa olla sen nimi. 2x250ml pullo maksoi yhteensä 5 euroa Anttilassa ja tuo on hyvin kuivalle iholle tarkoitettua. Todella ihanan tuntuista, imeytyy melko nopeasti ja tekee todella tehtävänsä. Käytän tuota myös mieheni selkään joka tuppaa kuivumaan helposti, ja myös hän on ollut oikein tyytyväinen tuohon.

Toinen suosikkini on Lorealin pumppupullossa oleva kuivalle iholle (myös normaalin ihon rasva on hyvä) tarkoitettu vartalovoide, nimeä en valitettavasti muista. Kuivan ihon voiteessa on valkea pumppupullo ja normaalin ihon rasvassa vihreä.

Ennen tätä Garnieria käytössä oli Eucerinin vartalovoide, joka oli tarkoitettu erittäin kuivalle iholle, atoopikoille jne. Aine oli kyllä tehokasta, mutta huonona puolena oli että se jätti todella tahmaisen ihon pitkäksi aikaa. Myös levitys oli vaikeahkoa tahmeuden vuoksi. Koska ihoni ei kuitenkaan vartalossa ihan rutikuiva ole niin jätä suosiolla tuollaiset apteekin voiteet väliin ja käytän jatkossa ihan vain markettivoiteita :) Sen sijaan käsieni iho kuivaa TODELLA pahasti talvisin, niihin voisin jotain apteekin voidetta kokeillakin. Tällä hetkellä kokemuksia on Ceralanista, joka oli mukavan tuntuista. Markettivoiteista Nivean q10-rasvat toimivat käsiini hyvin. Myös saman sarjan vartalovoiteet levittyvät ja imeytyvät hyvin sekä ovat muutenkin kelpo tavaraa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 30.01.06 - klo:07:36 »
TBS:n vartalovoit ja suihkittavat kuivaöljyt on tehokkaita kosteuttajia mutta tosiaan se tuoksu... Uusi lemppari on Dermosilin Shimmering Lotion, silkinhohtoinen vartalovoide. Hinta tai se tuoksu ei ole paha, kosteuttaa ja paras ominaisuus on ne valoa heijastavat pigmentit, ihosta tulee tosi nätin näköinen. Käsivarsiin, decollete-alueelle tulee yleensä laitettua. Jos lähtee toppi päällä bilettämään tms tätä on pakko olla ;)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Nove

• Vieras
« Vastaus #66 : 31.01.06 - klo:18:02 »
Minä olen kokeillut korppuiholleni suurinpiirtein kaikkea, mitä markkinoilta löytyy. Vastaan on tullut joitakin ihan hyviä tuotteita, mm. seuraavat:
-Kiehlsin Creme De Corps-voide (hajustamaton)

Viitsisitkö inciä naputella, kiinnostais minkälainen aine on kyseessä, jos tosiaan korppuiholle sopii. Vähän samaa ongelmaa kun on täälläkin päässä.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 01.02.06 - klo:00:31 »
Dermosilin Shimmering Lotion on tosissaan aivan mahtavaa ainetta. Tuoksu hyvä, koostumus hyvä ja lopputulos ihana.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 02.02.06 - klo:09:12 »
Koko vartalolle käytän jotain Lumenen suihkutettavaa voidetta, tulee kevyt lopputulos.

Olis kiva joku tuollainen suihkutettava. Luulen että sopis mulle kun en jaksa kauheasti rasvailla, vaikka iho on tosi kuiva. Nyt on käytössä Dove Body Silk. Kosteuttavaa on kyllä, mut en jaksa odotella kun se kuivaa.

Tämä ei ole suihkutettava, mutta lumenella oli ainakin yhdessä vaiheessa vaaleanvioletti vartalovoide, jossa oli mustaherukkaa. Tuoksu ei ollut mikään unelma, mutta häviää pois. Voide on raikas ja kevyt ja se imeytyy ihoon tosi nopsasti :). Tuo suihke loppui itseltäni juuri ja nyt on käytössä tämä mustaherukka voide.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 02.02.06 - klo:16:19 »

Mulla on sellainen Natusan Baby Softlotion Spray, joka on tosi kevyttä ja helposti imeytyvää. En ole nähnyt tätä kovin monessa paikassa, ainakin Stockalta löytyy. Tosi miedon tuoksuinen. Tämä on luottotuote kesäisin, kun nyt talvella ei millään riitä mun korppuiholle. Hintaa oli kolmisen euroa.

Mäkin löysin marketista Natusania. Tämä kulkee nimellä Natusan Baby Lightoil Spray ja sisältää aloe veraa. Juuri sellainen, mitä etsinkin -> imeytyy tosi nopeasti ja muutenkin nopea&helppo käyttää. Tämän tuoksu on myös tosi mieto, semmonen raikkaan mieto. Tästä tulee vakiotuote, kiitos vinkistä!
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 02.02.06 - klo:18:23 »

Mäkin löysin marketista Natusania. Tämä kulkee nimellä Natusan Baby Lightoil Spray ja sisältää aloe veraa. Juuri sellainen, mitä etsinkin -> imeytyy tosi nopeasti ja muutenkin nopea&helppo käyttää. Tämän tuoksu on myös tosi mieto, semmonen raikkaan mieto. Tästä tulee vakiotuote, kiitos vinkistä!

Tuo ei ole ihan sama tuote mitä mulla on, mutta hyvä jos olin avuksi! Mun on sellaista litkumaista emulsiota, kun tuo Lightoil Spray taitaa olla jotain öljymäistä kamaa. Tuota mun versiota on kyllä näkynyt tosi huonosti missään, ainoastaan Stockalta olen löytänyt.
1a F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #71 : 02.02.06 - klo:20:19 »
Olen nyt käyttänyt kahtena päivänä tuota Tarjoustalosta osetettua ruskettavaa kosteusvoidetta, joka on rinnastettavissa Doveen, mutta jonka nimeä en muista. Olen sittenkin sietänyt hajua, tosin   seuraavaksi varmaan kokeilen Dovea. Kosteuttaako Dove ihoa miten hyvin? Tämä ei tunnu pahemmin kosteuttavan.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 03.02.06 - klo:11:38 »
Mun mielestä se Doven Summer Glow kosteuttaa ihan kivasti. Ei se tietenkään tosi kuivalle iholle riitä, mutta siinähän lukeekin, että normaalille iholle. Mä oon tykänny tosta tuotteesta melko paljon. Se mieto itseruskettajan hajukaan ei enää kiusaa mua. Rusketusteho on vähäinen, mutta eipä saa ainakaan pahaa jälkeä aikasiksi, laikkuja yms..  ;D

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #73 : 03.02.06 - klo:20:54 »
Mulla Summer Glow toimii ihan kivasti. Kosteutusteho on perusluokkaa... ainakin mun korppujalat näyttää nyt hiukan paremmilta. Siirryn luultavasti tähän "normaaleista" itseruskettavista, sillä tällä saa aikaan mukavan kevyen rusketuksen, mitä voi syventää lisäämällä seuraavana päivänä. Raitoja en edes minä onnistunut saamaan aikaiseksi. Tuo paljon puhuttu itseruskettavien haju tosin pukkaa tästäkin läpi parin tunnin kuluttua levityksestä.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 03.02.06 - klo:21:48 »
Mä tykkään summer glowsta tosi paljon :-* antoi kivan ja luonnollisen sävyn jo ekan käyttökerran jälkeen. En saanut kuitekaan rajoja aikaiseksi :) mä en havainnut sitä perusitseruskettavan hajua, mun mielestä toi on ihan ok tuoksusta.
Taviskosteusvoiteista ehdoton lemppari on dermosilin bodyvoide. tätä voi laittaa aamullaki, koska imeytyy tosi nopeasti :-* Illalla suihkun jälkeen on kivempi käyttää jotain tuhdimpaa tavaraa, esim tbs:n vartalovoita.
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti